Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs
Jammer voor Mobistar maar het is geen overrompeling geworden...
Geen overrompeling ? Ik heb gans oostvlaanderen afgebeld, overal een wachtlijst. Dus nergens meer te krijgen op het ogenblik. Als er daar in hasselt nog een te krijgen valt, mag je me iets laten weten. Ik kom af
Geen overrompeling ? Ik heb gans oostvlaanderen afgebeld, overal een wachtlijst. Dus nergens meer te krijgen op het ogenblik. Als er daar in hasselt nog een te krijgen valt, mag je me iets laten weten. Ik kom af
De Standaard Online schrijft dat er 6000 inschrijvingen waren, en dat er slechts 300 kopers kwamen opdagen. Zij omschrijven het als de "gevreesde massale opkomst die uitbleef".
Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs
Begint al goed, hier in plaatselijk Mobistar center om 10.45 u nog geen enkele iphone aanwezig ...
Twee mannen van de gazet staan er al de hele morgen te wachten met hun kodakske !!
De Standaard Online schrijft dat er 6000 inschrijvingen waren, en dat er slechts 300 kopers kwamen opdagen. Zij omschrijven het als de "gevreesde massale opkomst die uitbleef".
Whatever...
Dave
Ik dacht dat ze allemaal via mail gewaarschuwd waren, dat het aanbod zeeer beperkt was, en enkel de VIP geselecteerden hadden er zeker 1.
Bar slecht weer zal er ook wel voor iets tussen gezeten hebben denk ik.
Comment