Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    kan je ook niks mee doen, als je enkel een gsm wil, koop je geen peperdure iphone!
    Toch een beetje uit de context getrokken. Ik maakte geen vergelijk naar de Iphone. Ik wou alleen duiden dat ik met mijn goedkope GSM nog nooit problemen had gehad. Nothing more, nothing less.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Als jij kan aantonen dat bovenstaande gaat met een iPhone dat net uit de doos komt, dan vreet ik mijn schoen op.



      Da's een averechtse redenering die logisch geen steek houdt. Trouwens, jij kan goed beweren dat je geen blokkerende iPhone hebt gezien, en toch een blokkerende WM bent tegengekomen, en toch houdt je vergelijking geen steek. Daarvoor moet je de oorzaak hebben van de WM die vastgelopen is.

      Een iPhone bevat een op ARM gebaseerde processor. Die bevat meer dan waarschijnlijk een ingebouwde hardwarematige watchdog. Maar ik betwijfel of die ook gebruikt wordt. En het feit dat jij geen geblokkeerde iPhone gezien hebt, is geen bewijs.

      Dave
      Nee superman, je hebt gelijk met je theorie. Als is de praktijk soms de betse leermeester ;-) en die leert me dat de iphone I zelden problemen geeft.

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Nee superman, je hebt gelijk met je theorie. Als is de praktijk soms de betse leermeester ;-) en die leert me dat de iphone I zelden problemen geeft.
        nu ben ik al superman.

        Het punt dat eerder aangehaald werd is nog steeds geldig: als 'm echt vastloopt, kan je'm gaan uiteenvijzen.

        En als je dat tegenkomt en hem een paar dagen kwijt bent ter herstelling, dan weet je wie de betse leermeester is.

        Dave
        pixelpusher

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Nee superman, je hebt gelijk met je theorie. Als is de praktijk soms de betse leermeester ;-) en die leert me dat de iphone I zelden problemen geeft.
          Voila; ook mijn mening, niets te maken met "geen kritiek aanvaarden".
          Er zijn hier blijkbaar al enkelen onder ons die de gebruikservaring van dat toestel kunnen meedelen. vb. voor mij is dat, that's all, nothing more, & ..
          is vgls mij toch meer waard dan sommige reviews, mijn bescheiden mening
          Photography helps people to see
          -Berenice Abbott-
          BD1050BE

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            nu ben ik al superman.

            Het punt dat eerder aangehaald werd is nog steeds geldig: als 'm echt vastloopt, kan je'm gaan uiteenvijzen.

            En als je dat tegenkomt en hem een paar dagen kwijt bent ter herstelling, dan weet je wie de betse leermeester is.

            Dave
            Mijn Htc is 3 weken weggeweest, vanwege vastgelopen, dus wees asjeblieft realistish, dit kan met alles gebeuren. (was toen een niewe motherboard noodzakelijk, en niet op voorraad in Belgie)

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Mijn Htc is 3 weken weggeweest, vanwege vastgelopen, dus wees asjeblieft realistish, dit kan met alles gebeuren. (was toen een niewe motherboard noodzakelijk, en niet op voorraad in Belgie)
              Wees eens redelijk. Je haalt er weer vanalles bij dat er niets mee te maken heeft. Je draait maar rond in je eigen wereldje met je eigen gelijk in je hoofd. Veel success met je iPhone morgen, maar breek een ander zijn argument niet af omdat jij een andere ervaring hebt gehad.

              En door mij superman te noemen maak je mijn "theorie" niet minderwaardig.

              Toch nog even dit: als je HTC werkelijk hersteld diende te worden, dan heeft het vastlopen helemaal niks met het systeem te maken, maar met defecte hardware. En dat kun je overal mee voorhebben.

              Dave
              pixelpusher

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Maar wat me vooral opvalt is dat er van alle Apple stuff niks slechts gezegd mag worden, geen terechte kritiek wordt geduld. Alles wordt afgedaan als zijnde: "Ja maar,..." en dan één of andere flauwe dooddoende vergelijking. Alles wordt met de mantel der liefde bedekt terwijl men voor zelfde feiten bij andere toestellen ongemeen hard uit de hoek komt.
                Ja ik heb er mee gewerkt, ja ik was onder de indruk van de snelheid en ja ik had na 2 minuten al direct een (persoonlijk) minpunt (cfr. Keyboard).
                Nu, ik ben een "microsoft man" in hart en nieren, maar van hetgeen ik gezien en gelezen heb, samen met mijn ervaringen op gebied van WfM (ben uit miserie overgestapt op Blackberry) ben ik er van overtuigd dat in dit geval iPhone met kop en schouders boven de WfM machines staat...

                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Is er dan echt niks mis, verkeerd geplaatst feature, ontbrekend iets, .. op heel dat toestel volgens jullie?
                Volledig mee akkoord, er zullen zeker zaken zijn die naar boven zullen komen in de eerste weken/maanden... En dan is het ook maar eerlijk dat hier op een normale manier (opbouwende, niet afbrekende!) kritiek op gegeven wordt...

                Ik kan trouwens al één ding aangeven dat ontbreekt (en niet alleen op iPhone, ook de iPod Touch, en daarmee m'n iPod 5G vervangen door een iPod Classic): uitbreiding van het geheugen dmv geheugenkaartjes!
                An  a day keeps frustration away!
                http://www.demey-deleus.be

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
                  Nu, ik ben een "microsoft man" in hart en nieren, maar van hetgeen ik gezien en gelezen heb, samen met mijn ervaringen op gebied van WfM (ben uit miserie overgestapt op Blackberry) ben ik er van overtuigd dat in dit geval iPhone met kop en schouders boven de WfM machines staat...



                  Volledig mee akkoord, er zullen zeker zaken zijn die naar boven zullen komen in de eerste weken/maanden... En dan is het ook maar eerlijk dat hier op een normale manier (opbouwende, niet afbrekende!) kritiek op gegeven wordt...

                  Ik kan trouwens al één ding aangeven dat ontbreekt (en niet alleen op iPhone, ook de iPod Touch, en daarmee m'n iPod 5G vervangen door een iPod Classic): uitbreiding van het geheugen dmv geheugenkaartjes!
                  Er is meer dan WM en Apple in de mobile world hoor.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Nu, ik heb zelf ook geen al te beste ervaringen met WM machientjes hoor. Ik heb nog een ipaq hx4700 liggen ergens, die ik een tijdje gebruikt heb als GPS toestel. Dat heeft ook nooit zo vlotjes gewerkt als mijn Mio C710 of mijn in-dash navigatie nu.

                    Geef mij maar een aparte GPS, een aparte telefoon en een aparte MP3 speler.

                    Maar omdat ik dagelijks beroepsmatig in contact kom met Windows CE weet ik dat dat meer te maken heeft met de third-party applicaties die erop draaien. En dan verschillen de ervaringen enorm.

                    In feite zou Microsoft hetzelfde moeten doen: een Windows Mobile telefoon uitbrengen, op hun eigen hardware, met hun eigen applicaties. Maar dan gaan Dell, HP, HTC en nog anderen Windows CE als een baksteen laten vallen: concurreren met Microsoft op eigen terrein is zakelijk gezien een slecht gedacht.

                    Dave
                    pixelpusher

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                      Mooi, voor een Windows gebruiker, maar hoe gedraagd die HTC zich op OSX en kan je synchroniseren met iTunes, iCal, adresboek, Safari (bookmarks)...

                      Integratie van iPhone met OSX is volgens mijn beschieden mening niet te evenaren.

                      Bij enkele van je opmerkingen heb ik zo mijn twijfels, heb nl. de ipod touch deze is op de telefoonfuncties na identiek zijn aan de iphone.

                      Ik ervaar hoegenaamd geen problemen met WIFI en Safari is zeker geen "halve" browser.

                      Proficiat trouwens met je aankoop, die HTC ziet er ook wel cool uit.
                      Uiteraard zal de integratie met OSX wel nagenoeg perfect zijn. Het tegenovergestelde zou nogal onproductief zijn. Maar ik heb geen OSX...

                      Ik heb gehoord dat de browser problemen heeft met JAVA-applicaties. De HTC doet het probleemloos. De Diamond gebruikt trouwens Opera, maar kan ook met zijn IE overweg. De automatische kantel- en zoomfunctie is een plezier om mee te werken. De iPhone kantelt ook, maar de zoom is een pak minder intelligent (vb geen automatische letterkering of kantlijnomzetting).

                      Nu ben ik mijn bron kwijt voor wat de wifi betreft, maar ik meen me te herinneren dat WPA2 met TKIP problemen zou geven. Kan iemand dat bevestigen?

                      Maar ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat de iPhone een geweldig toestel is. Ze hebben allemaal hun voor en tegen. Mijn argumenten voor de aankoop van de Diamond lagen vooral op het praktische vlak: ik heb al wat pocket toestellen gehad onder WfM en de conversie liep dus zeer vlot. Bovendien was het toestel uit voorraad beschikbaar en een stuk handzamer want veel kleiner en lichter dan de iPhone. Twee camera's (waarvan één 3.2 Mpx) én integratie met TomTom waren ook belangrijk. En tenslotte: voor pockets Windows heb ik een SDK, en niet voor OSX. Ik kan dus mijn eigen applets schrijven of programma's aanpassen als het nodig is.

                      Ten laatste: ik vind beide toestellen (té) duur: het is wat de gek ervoor wil geven...
                      Fullator
                      Fotostudio Candela Zone
                      website: http://www.chronax.be
                      website: http://www.marquisemodels.eu

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
                        Dit lijkt mij wel een Men Only draadje ? Zitten er hier soms ook vrouwen tussen?
                        Het lijkt in ieder geval een mooi bewijs van de statement dat mannen nooit volwassen worden en om de zoveel tijd een nieuwe gadget nodig hebben als speelgoed. En dat is wat die toestellen uiteindelijk allemaal zijn: gadgets waaraan freaks meer waarde & belang willen toedichten dan dat die dingen waard zijn.
                        Ja, 'k wil soms ook eens leuke dingen, maar 'k ben al eens goed zot geweest

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          In Nederland kost de HTC Touch Diamond zowat 509 euri!!

                          Je kunt ook een iPone nemen bij T-mobile, maar goedkoopste abonnement kost je 30 euro in de maand en dan moet je ook nog een bedrag bij betalen voor het toestel.

                          Hoe zit dat met mijn zuiderburen?
                          Nikon D70 + Tamron 28-300

                          http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                            Wat nen hoop zever

                            Videorecording gaat perfect.
                            MP3 als ringtoon ook
                            Wifi gaat razendsnel en en zeker in veregelijking met htc tytnII
                            MMS via software gaat ook....
                            En zeker, HET VET GROOT GLAZEN scherm nie vergeten die superpscherp is .

                            Gps nodig in je telefoon. dat mis ik zeker nie

                            Vraag het maar aan de Rudy, die kan de vergelijking maken

                            Grtz een iphone bezitter
                            1. Stuur me een zelfgemaakt videofilmpje en je krijgt mijn excuses. Met zelfgemaakt bedoel ik uiteraard: met de iPhone-camera.
                            2. MP3: met de functionaliteit die de HTC aanbiedt (oa. automatische conversie, trimming etc) ?
                            3. Dat vet scherm heeft maar de helft pixels van de HTC Diamond en ik heb ze naast elkaar gelegd. Geen schijn van kans maakt die iPhone.
                            4. MMS: opnieuw: stuur me een MMS-je met je iPhone en je krijgt mijn excuses.
                            5. Heb je al geprobeerd je Wifi te beschermen met WPA2 en TKIP? Of ging dat niet?
                            6. Heb je al geprobeerd een JAVA of Flash-applicatie te draaien? Oooeepps, al die websites die je dus niet of onvolledig kan raadplegen....

                            Waar zit nu de zever, denk je? Of had je misschien beter een meer voorzichtige - of zelfs meer vriendelijke - uitspraak gedaan?
                            Fullator
                            Fotostudio Candela Zone
                            website: http://www.chronax.be
                            website: http://www.marquisemodels.eu

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Wat een vervelend gekibbel wordt dat hier, juist een kindertuin, laat iedereen toch zijn keuze maken ...
                              Allez, geef mekaar ne kus en speel braaf verder

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Ja wat, loopt dat draadje hier nu nog??

                                Allee dan, effe mijn mening geven op al wat ik las; persoonlijk vind ik dat jullie de iPhone allemaal quoteren op vlak van toeters en bellen die de meesten amper gebruiken. Videofunctie?? MMS??

                                Waar het om gaat zijn de essentiële zaken; bedienbaarheid, grootte van het scherm, betrouwbaarheid, snelheid, inventiviteit, enz.... De interface van de iPhone staat met kop en schouders boven de rest. DAAROM koop je een iPhone. Dat het ook meteen een iPod is, is meegenomen. Zo ook met die mafte fotosoftware, enz. Maar daar laat je toch geen aankoopbeslissing van afhangen?
                                http://www.theafricabug.com

                                Comment

                                Working...
                                X