Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk bericht
    Is gewoon veel te duur...wetende dat deze 8Gb in de US over de toonbank gaat voor 199,00$ (+/-160,0€).Dan weet je 't wel zeker !
    Appelen met peren vergelijken. Als je deze thread goed gevolgd had dan wist je dat er aan die 199,00$ nog een twee jaar durend reukje hangt.

    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Klopt niet...in mijn vriendenkring hebben ze deze reeds een drietal maand (gekraakt welliswaar), maar stinken neen dat doet hij niet !
      Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk bericht
        Klopt niet...in mijn vriendenkring hebben ze deze reeds een drietal maand (gekraakt welliswaar), maar stinken neen dat doet hij niet !
        Da's de vorige generatie. De nieuwe dien je te activeren in de winkel, en je zet je poot onder een contract. Anders loop je'r daar niet mee buiten.

        Dave
        pixelpusher

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Appelen met peren vergelijken. Als je deze thread goed gevolgd had dan wist je dat er aan die 199,00$ nog een twee jaar durend reukje hangt.

          Dave
          Eigenlijk niet, want hier moet je ook een abonnement nemen als je hem deftig wil kunnen gebruiken. Als je enkel wil bellen niet natuurlijk, maar dan is het toetsel wel serieus overkill.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
            Eigenlijk niet, want hier moet je ook een abonnement nemen als je hem deftig wil kunnen gebruiken. Als je enkel wil bellen niet natuurlijk, maar dan is het toetsel wel serieus overkill.
            Doc, leg me dat eens uit aub.
            Kan ik mijn simkaartje van mijn gsm gebruiken in die iPhone?
            Of zit ik helemaal mis.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Doc, leg me dat eens uit aub.
                Kan ik mijn simkaartje van mijn gsm gebruiken in die iPhone?
                Of zit ik helemaal mis.
                Tuurlijk kan je dat

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Kan de iphone worden gebruikt met een kaart van telenet, en welke functies zijn dan beschikbaar ?
                  Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                  Web-Albums

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa Bekijk bericht
                    Kan de iphone worden gebruikt met een kaart van telenet, en welke functies zijn dan beschikbaar ?
                    Tuurlijk hij is toch unlocked als je hem hier koopt.

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      die abonnementen zijn enkel om op een "deftige" manier te kunnen surfen
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                        Tuurlijk hij is toch unlocked als je hem hier koopt.
                        Ja maar welke functies zijn dan beschikbaar ZONDER extra abonnementen ?
                        Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                        Web-Albums

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa Bekijk bericht
                          Ja maar welke functies zijn dan beschikbaar ZONDER extra abonnementen ?
                          Wat bedoel je zonder extra abonnement ? Je telefoon abonnement moet gewoon 3g data communicatie ondersteunen (en zelfs dat is niet nodig, maar kun je niet on-line via 3g.... mijn grootste zorg niet eerlijk gezegd). Als nu je huidige telefoon al 2 camera's heeft, 1 vooraan en 1 achteraan. En je kunt naar iemand anders video conferencen, dan ondersteund je telenet telefoonabonnement reeds 3g. Kun je nu met je huidige telefoon al ringtones e.d via het internet downloaden (niet via sms), dan is je huidige abonnement zeker voldoende

                          Ik zie nergens op de website van telenet dat ze 3g diensten aanbieden vb bij proximus : http://customer.proximus.be/nl/3G_Services/index.html
                          Dus het kan wel zijn dat telnet dat niet ondersteund, maar is toch nog vrij duur tegenwoordig, je hebt dit niet echt nodig voor je I-phone (als je geen behoefte hebt om op de baan je e-mail na te kijken). Ik heb me de i-phone gekocht (besteld hij moet nog geleverd worden), omdat het een i-pod touch is, met telefoon functie. Ieder moet weten wat hij er van wil, die 3g diensten zijn minder belangrijk voor mij (zijn ook nog vrij duur tegenwoordig heb ik de indruk bij proximus 15 euro voor 50 mb, 34euro voor 2 gb, reken dat nog eens bij je abonnement ? )
                          Last edited by jdm; 14 juli 2008, 19:34.
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            Wat bedoel je zonder extra abonnement ? Je telefoon abonnement moet gewoon 3g data communicatie ondersteunen (en zelfs dat is niet nodig, maar kun je niet on-line via 3g.... mijn grootste zorg niet eerlijk gezegd). Als nu je huidige telefoon al 2 camera's heeft, 1 vooraan en 1 achteraan. En je kunt naar iemand anders video conferencen, dan ondersteund je telenet telefoonabonnement reeds 3g. Kun je nu met je huidige telefoon al ringtones e.d via het internet downloaden (niet via sms), dan is je huidige abonnement zeker voldoende
                            Ik bedoel kan ik zonder extra abonnement op het internet, kan ik emailen en kan ik de GPS functie gebruiken ?
                            Ik heb een sim kaartje van telenet dat gaat samen met het telenet pakket van 50 euro per maand voor telefoon, Adsl , digtale TV en dan kan je voor (éénmalig) 5 euro een mobilofoonkaartje kopen en heb je verder geen abonnement nodig, ik kan er mee bellen en sms'sen , de gesprekkosten komen op mijn maandelijkse factuur.
                            Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                            Web-Albums

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa Bekijk bericht
                              Ik bedoel kan ik zonder extra abonnement op het internet, kan ik emailen en kan ik de GPS functie gebruiken ?
                              Ik heb een sim kaartje van telenet dat gaat samen met het telenet pakket van 50 euro per maand voor telefoon, Adsl , digtale TV en dan kan je voor (éénmalig) 5 euro een mobilofoonkaartje kopen en heb je verder geen abonnement nodig, ik kan er mee bellen en sms'sen , de gesprekkosten komen op mijn maandelijkse factuur.
                              Ja je kunt op het internet, maar via wifi..... niet via 3g (beperkt tot thuis dus). Bij het nalezen op telenet website, ondersteunen die mannen blijkbaar geen 3g. Dus buiten op de baan kun je niet op internet. En die gps met googlemaps ga je ook niet kunnen gebruiken, maar 'k hoop wel dat er ergens een betalende applicatie komt, zoals tomtom om de i-phone met gps uit te rusten. De gps ontvanger zit erin, de software niet. En met googlemaps kun je eigenlijk ook niet meer bekijken waar je bent. Geen route laten uitstippelen (ais ik het goed verstaan heb)

                              Als je effectief een deftige gps in je telefoon wilt, kan ik je gerust de nokia 6110 navigator aanraden, werkt perfect, zonder dat je een data connectie nodig hebt
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment


                              • Re: Iphone is verre van perfect - 25 minpunten

                                Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
                                Voor diegene die dachten geen problemen te hebben met een iphone, check this out :



                                9/10 mensen weten er niet van, de glossy look, gadget feel, en mediahype werkt als een magneet op hen...
                                Naast de dure prijs natuurlijk (en dan nog zonder gps!). Voor €525 heb je al een deftige pda-phone MET gps.

                                Een goede nieuwe pda-phone, zoals de HTC Diamond, die minstens evenveel kan, kost ook rond de €525 maar MET GPS-ontvanger ingebouwd.
                                De iphone zonder gps ontvanger zou eigenlijk €200 goedkoper moeten zijn (GPS kost gemiddeld €200).

                                Sta me toe even te reageren op jouw bericht...
                                Eerst jouw beweringen: Vooraleer uitspraken te doen, wees goed ingelicht, dan sla je geen dwaas figuur... De iPhone heeft Assisted GPS aan boord, en misschien moet dit voor jou even extra uitgelegd worden: dit wil zeggen dat, naast een GPS ontvanger voor de satelliet signalen, er ook gebruik wordt gemaakt van de GSM masten en in kaart gebrachte WiFi hotspots om nauwkeurig te trianguleren wanneer de GPS ontvangst slecht zou zijn.

                                Ik heb geen problemen met kritiek... Maar ik heb het in een ander draadje ook al gezegd: vooraleer te gaan "hakken", wees dan eerst zeker dat je alle feiten hebt.

                                Dan de link die je hebt gepost:
                                Ik zal de nummertjes volgen, dat maakt het voor jou ook iets gemakkelijker

                                Feit 1: klopt
                                Feit 2: klopt
                                Feit 3: klopt, maar wordt aan gewerkt
                                Feit 4: als je daar van wakker ligt hoor je niet op dit forum thuis
                                Feit 5: klopt half, Adobe heeft 2de beta klaar voor Flash op iPhone
                                Feit 6: kan maar 10.000 filmpjes zien? Mogen ze mij toch eens uitleggen...
                                Feit 7: klopt, maar vergelijkende tests laten zien dat andere smartphones met gelijkaardige specs net dezelfde verbruikcijfers hebben...
                                Feit 8: klopt, maar als je daar niet mee kan leven, zoek dan iets anders...
                                Feit 9: klopt half, binnenkort komt TomTom voor iPhone op de markt
                                Feit 10: Nog niet getest...
                                Feit 11: Get a life... Geen voice command? Beetje te lui of bang je vinger te verzwikken???
                                Feit 12: klopt niet, 10 minuten na eerste gebruik zat ik al geconnecteerd via MSN
                                Feit 13: Klopt niet, kan je perfect doen via iTunes, als je weet hoe
                                Feit 14: Hangt er vanaf... Kan geen uitspraken doen over Nederland...
                                Feit 15: Geen idee, zelfs nooit van gehoord...
                                Feit 16: gaat wel met bijgeleverde koptelefoon en aanhangende afstandsbediening
                                Feit 17: gaat even vlot als op m'n blackberry...
                                Feit 18: klopt, maar: don't care...
                                Feit 19: Als je een portable game machientje wil, koop dan een PSP
                                Feit 20: klopt, maar: don't care... (Vraag me af wie het eigenlijk al gebruikt heeft!!!)
                                Feit 21: Klopt, maar is nog geen volledige dekking door Mobi*
                                Feit 22: klinklare onzin... iPhone ondersteunt PPTP en VPN
                                Feit 23: och, zo kunnen we er nog wel uitvinden...
                                Feit 24: Fout
                                Feit 25: klopt... Maar zoals met andere dingen, koop je best een hoesje als je bang bent voor krasjes of vette vingers

                                Nu... Ik ben een idioot da'k de moeite doe om op al deze feiten te antwoorden, maar de lijst is zo absurd da'k gewoon niet anders kon

                                Mensen die zo hard naar "gebreken" zoeken zijn ofwel enorme miere(n)neukers of wel jaloers zijn omdat ze zelf geen kunnen kopen... Wie het schoentje past, trekke het aan
                                An  a day keeps frustration away!
                                http://www.demey-deleus.be

                                Comment

                                Working...
                                X