Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Iphone is verre van perfect - 25 minpunten

Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht

Feit 11: Get a life... Geen voice command? Beetje te lui of bang je vinger te verzwikken???
    Die minachtende toon is voor niks nodig. Er zijn situaties genoeg te bedenken dat voice dialling goed uitkomt, en het zit op zowat elk deftig toestel sinds begin deze eeuw.

Als ik in de auto zit, bijvoorbeeld, en ik wil met stemcommando een voorgeprogrammeerd nummer bellen.

Met je iPhone kun je zelfs niet blind bellen. Geen tactile feedback, weet je wel.

Dave
    pixelpusher

Comment

• Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Voice dialling is redelijk belangrijk, ja.

En supergemakkelijk met een bluetooth carkit.

Comment

Awel, 'k heb dat al van in de tijd van mijn 8210 (99-2000 ergens). En ik heb er nog nooit een nuttig gebruik voor gevonden. Moeten voorprogrammeren, en toch nog op een toets moeten drukken.

Kun je beter uw snelkiestoetsen gebruiken. Maar indeed, dat gevoel van die toetsen dat zal gemist worden bij een i-phone
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Kan je de iphone zo instellen dat hij automatisch antwoordt na bvb 3 keer bellen? Een functie die ik in de wagen onontbeerlijk vind, zodoende moet ik nooit een toest induwen om een oproep te beantwoorden, dit is voor mij een zéér belangrijke functie die ik echt niet meer wil missen.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ook de battery life wordt toch niet zo slecht bevonden:

Bron: PCWorld

The battery life on Apple's new 3G iPhone isn't great, but it beats that of other 3G smart phones we've seen. PC World's Test Center ran it through our standard talk-time battery life test, and found that on average it ran 5 hours, 38 minutes, a running time that we consider earns a Fair rating.

That's a big tumble from the superior performance of the original iPhone, which ran on AT&T's slower EDGE network and lasted the maximum 10 hours of our testing time. But the 3G iPhone beat out the rest of the current 3G smart-phone pack, most of which fell shy of the 5-hour mark that's the cutoff between a word score of Fair and one of Poor in our performance ratings.

Of other handsets that support AT&T's HSDPA/UMTS network, only the HTC Touch Dual came close, with an average talk time of 5 hours, 18 minutes. The AT&T Tilt pooped out at 4 hours, 47 minutes, trailed by the Pantech Duo at 4:46; the Motorola Q9 Global at 4:43; and the Palm Treo 750 at an abysmal 3:53. The iPhone 3G also beat out competitors on Sprint and Verizon's EVDO mobile broadband networks, including the Palm Centro (4:19) and the Samsung Instinct (5:33).

3G networks in general are notorious power drains, but the network type used by AT&T is particularly power-hungry because voice calls use the same mobile broadband network as data tasks. In contrast, the EVDO technology on which Sprint and Verizon base their 3G networks supports data only; voice uses older CDMA networks, which (in theory at least) use less power.

The good news for AT&T and other HSDPA/UMTS customers is that they can make voice calls while using their phones for data (that is, tasks such as browsing the Web or reading e-mail); Sprint and Verizon users cannot simultaneously do both.

And the good news for 3G iPhone owners is that they're probably better off than other 3G handset owners in terms of battery life. But that won't help when your 3G iPhone stops running at the end of a long and busy day.
            An  a day keeps frustration away!
            http://www.demey-deleus.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              Awel, 'k heb dat al van in de tijd van mijn 8210 (99-2000 ergens). En ik heb er nog nooit een nuttig gebruik voor gevonden. Moeten voorprogrammeren, en toch nog op een toets moeten drukken.

Kun je beter uw snelkiestoetsen gebruiken. Maar indeed, dat gevoel van die toetsen dat zal gemist worden bij een i-phone
              Ha, bij nokia moet je niks meer voorprogrammeren, is stemherkenning.
              Knopke van de carkit van de wagen induwen en je bent vertrokken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisFRST Bekijk bericht
                Ha, bij nokia moet je niks meer voorprogrammeren, is stemherkenning.
                Knopke van de carkit van de wagen induwen en je bent vertrokken.
                Bij een mondeo heb je dat niet nodig, die regelt de voice controle voor u en hoeft het niet op je telefoon te zitten.
                Ford gaat blij zijn als iedereen met een iphone een mondeo koopt om dit op te lossen
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

Comment

Ja je kunt op het internet, maar via wifi..... niet via 3g (beperkt tot thuis dus). Bij het nalezen op telenet website, ondersteunen die mannen blijkbaar geen 3g. Dus buiten op de baan kun je niet op internet. En die gps met googlemaps ga je ook niet kunnen gebruiken, maar 'k hoop wel dat er ergens een betalende applicatie komt, zoals tomtom om de i-phone met gps uit te rusten. De gps ontvanger zit erin, de software niet. En met googlemaps kun je eigenlijk ook niet meer bekijken waar je bent. Geen route laten uitstippelen (ais ik het goed verstaan heb)

Als je effectief een deftige gps in je telefoon wilt, kan ik je gerust de nokia 6110 navigator aanraden, werkt perfect, zonder dat je een data connectie nodig hebt
                  Gewoon eens rondlopen in je favorieten wijken ^^ er zijn nog massa wifi netwerken niet beveiligd. Als je iets moet opzoeken, effe wardriven en voila ontvangst. Opzoeken en terug verder.
                  Canon Eos 40D, EFS 18-55 IS, EFS 55-250 IS, Lowepro Slingshot 200AW, EX580 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Deefke Bekijk bericht
                    Gewoon eens rondlopen in je favorieten wijken ^^ er zijn nog massa wifi netwerken niet beveiligd. Als je iets moet opzoeken, effe wardriven en voila ontvangst. Opzoeken en terug verder.
                    Sssssst! is niet echt legaal

Comment

Mijns inziens zijn er aan elk toestel wel pluspunten en minpunten

Ik heb in ieder geval geen klagen over de iPhone......
                      Hij doet en kan meer dan ik verwachtte....en heb dan ook na jarenlange Sony Ericsson-fan te zijn m'n andere toestellen te koop gezet.

- De batterij van de iPhone gaat langer mee dan die van m'n Ericsson's ( zelfs na 3 dagen uitproberen van allerlei gadgets
                      - Beltonen zijn heel simpel naar eigen smaak aan te passen ( niks gefoefel dus )
                      - Ontvangst met iPhone is stukken beter dan met de Ericsson's ( heb altijd duurste toestellen gehad ....dus zou toch beter mogen )
                      - Geluidskwaliteit is met iPhone stukken beter ....
                      -Scherm van iPhone is uiteraard superieur ....( vergeleken met alweer die andere toestellen in bezit )
                      - Geluidskwaliteit in samenwerking met de SE-carkit is uitstekend .....vroeger viel de samenwerking tussen m'n gsm en carkit wel eens weg , met de iPhone geen enkele keer voorgehad

De minpuntjes van de iPhone vind ik persoonlijk het niet kunnen wissen van aparte gesprekken in gesprekslijst (mss wel na toekomstige update ??? )
                      De vlekgevoeligheid van de achterkant .....

Al bij al dus een zeer tevreden iPhone-gebruiker hier .....
                      Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                        Bij een mondeo heb je dat niet nodig, die regelt de voice controle voor u en hoeft het niet op je telefoon te zitten.
                        Ford gaat blij zijn als iedereen met een iphone een mondeo koopt om dit op te lossen
                        Bij mijn mondeo hoeft dit ook niet, maar ik programmeer liever niet de stemmen in de wagen, en gebruik gewoon de stemherkenning van de telefoon.

(wel met de laatste firmware op mijn 6110 navigator, hier heeft nokia ook 4 pogingen nodig gehad, dus je ziet, het is overal wat ;-))

Comment

Met een bluetooth oortje kan je bij sommige modellen dat indrukken om voice dialling te doen.

Maar ik heb geluk, blijkbaar. Mijn wagen staat me zelfs toe een telefoonnummer te dicteren.

Dave
                          pixelpusher

Comment

Heeft iemand een antwoord op mijn vraag hierboven?
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              ..google eens iphone autoanswer ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Ik kan er niks over terugvinden in de HANDLEIDING...

Comment

Working...
                                X