Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Soit voor degene die er vandaag niet aangeraakt zijn (zoals ik )... 3 tot 9 weken wachttijd.... dan is er het nieuw ook al wel af ... soit we zien wel

      Voor wat het waard is, bij easyware te Leuven zei men net tegen mensen achter mij dat de volgende leveringen ten vroegste, half tot eind augustus verwacht werden ...

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        In de veldstraat hadden ze er nog enkele deze morgen... leuk ding maar te duur
        maar ja t'is een hype

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
          Wat bedoel je met 'dat je puur uit eigenbelang handelt'?
          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Aha, 't wordt weer sappig . Leg eens uit .

          Wel, ik heb het niet voor of tegen iPhone, maar het gaat hier om de houding van Test Aankoop.

          Elke keer er een lobbygroep of politieke partij in het openbaar zegt dat een bepaalde wetgeving "duidelijker" moet zijn, komen de haren op mijn rug recht.

          En elke keer als zo'n lobbygroep of politieke partij in het openbaar zegt dat iets moet kunnen "onder voorwaarden" dan ga ik ervan uit dat die "voorwaarden" op maat gesneden zijn naar de behoeften van de doelgroep van die lobbygroep of politieke partij. En komen de haren op mijn rug recht.

          Ik ben ook tegen koppelverkoop. Ik ben ook geen voorstander. Maar ik ben wel voorstander voor minder regeltjes en uitzonderingen om de mazen in het net te dichten. Laat de markt spelen en als mensen vinden dat ze door draconische contracten in feite bespeeld worden dan moeten die mensen maar slim genoeg zijn om daar niet aan mee te doen.

          Maar da's een maatschappelijke discussie, waar ik op een andere keer op een ander forum of tussen pot en pint jullie de oren wel mee zal afzagen. Dat is hier niet het moment en niet de plek.

          Ik wou gewoon even verduidelijken dat het niet ging om de iPhone zelf.

          Dave
          pixelpusher

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Alles al gelezen J*

            Blijkbaar wisten de klanten niet dat er in de Belgische winkels 15 à 16 stuks voorhanden waren.
            (In Nederland ong. 20 stuks).

            Mobistar wist dit wel: trekt er niet op he.
            Vind het zelfs smerig....MAAR is het Apple of is het Mobistar die deze
            aantallen onder controle heeft of had?

            Ik denk aan al die mensen die voor niks een verplaatsing hebben gemaakt.
            Geen resultaat en extra kosten.
            Behalve natuurlijk voor de bezitters van een bedrijfswagen maar zoals ik al
            eerder beweerde: die betalen we met zijn allen.

            Ik ga er van uit dat Apple dit controleert (die beschikbare aantallen).
            Nu merk je ook wat onze Belgische of Nederlandse markt betekent: niet veel dus.

            Wat Test Aankoop beweert weet nu zo goed als iedereen
            Zijn wel "interessante" klachten die er binnen komen.
            Vooral die pogingen tot koppelverkoop.
            Zou er één iemand, een klant, geweest zijn die het abo van Mobistar heeft
            geweigerd en bewust, met lege handen rechtsomkeer heeft gemaakt?

            Het blijkt nu ook dat enkel een Belgische simkaart in deze toestellen zal werken wat op zich niet een echte ramp is.

            Het is een vraag: werkt dit toestel ook zonder een abo?
            Ik heb nu een simkaart van Mobistar in mijn gsm maar ik heb geen abo dus.
            Ik koop af en toe belwaarden.

            Het blijft voor mij geweldig hoe Apple dit voor elkaar krijgt.
            Die marketing, die strategie.
            En dit zelfs zonder of zeer weinig reclame.
            Apple "gooit alles in de groep" op forums en de fanboys werken daarbij goed mee
            Zo komt een discussie opgang, zijn er mensen die zelf aan het ontwerpen
            gaan, de fantasie begint te werken, geruchten verspreiden zich.
            Het is de mondelinge reclame en die werkt uitstekend.

            Zoals die Duitser die gisterenavond in Brussel was.
            En reporter vroeg of hij speciaal naar Brussel was gekomen en waarom.
            Zijn antwoord was vrij eenvoudig:" Het is iets van Apple".
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              http://www.deredactie.be/cm/de.redac...hone_stormloop

              Oeps...wordt onderzocht...
              Mvg Tim

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                Yep.
                De discussie over de dure verkoopprijs zit mij in de weg Ticor.
                Het is ook precies te nemen of te laten.
                Mijn vraag is simpel: ik koop eentje van 525 en wat kan ik vervolgens doen
                om zo goedkoop mogelijk aan de slag te kunnen?
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Yep.
                  De discussie over de dure verkoopprijs zit mij in de weg Ticor.
                  Het is ook precies te nemen of te laten.
                  Mijn vraag is simpel: ik koop eentje van 525 en wat kan ik vervolgens doen
                  om zo goedkoop mogelijk aan de slag te kunnen?
                  Ik weet het ook niet.
                  Ik ben waarschijnlijk de enige die heel dat iPhone-gedoe amper gevolgd heeft.
                  Ik hoor het ook alleen maar op het journaal.
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Een hype, inderdaad. Ik werk dan wel op Mac, vind iTunes en de mogelijkheden voor iPod goed in elkaar steken, ...

                    Zag vandaag "iemand" potsierlijk met iPhone in zijn hand rondlopen. Op en af. Vroeg me af wat ik nu moest doen? Applaudiseren?
                    Het is al eerder in deze thread gezegd. Laten we niet vergeten dat het om een gsm gaat met veel mogelijkheden, extra's, ... Ik loop nog rond met een gsm die ik voor 30€ heb overgekocht van een kameraad. Ik kan er enkele dingen mee doen die je niet met de iPhone kunt doen ... Onopzettelijk op uit mijn boekzak laten vallen zonder mijn portefeuille te pijnigen.

                    Dat een iPhone er zat aan te komen, wist iedereen al. Ofwel werd het een iPod waar je mee kon bellen, ofwel een iPhone waarmee je muziek kon beluisteren.
                    Het werd een kruising van beide

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Alles al gelezen J*


                      Het blijkt nu ook dat enkel een Belgische simkaart in deze toestellen zal werken wat op zich niet een echte ramp is.

                      Dit was op voorhand geweten, en het zal met de franse net hetzelfde zijn. En eentje meebrengen uit amerika gaat ook al moeilijk zijn. Maar, daar zullen tussen dit en 14 dagen wel hacks voor zijn, let op mijn woorden het zal zolang niet duren.

                      Ik heb er geen fuel voor gereden, 'k heb alleen wat rondgetelefoneerd, en ik ben te weten gekomen, dat er nergens een beschikbaar meer was, valt niet alleen met die i-phone voor, is met de wii en met de x-box ook voorgevallen (waar zat testaankoop dan, waar zat iedereen dan om wat van zijn kl.... te maken, ja wat gamers die moesten wachte so what.... maar het is vroeger altijd zo al geweest met informatica materiaal, ik ben niet anders gewoon ). Op de website van mobistar staan ze nog altijd beschikbaar, en gratis geleverd. Ik heb me nu on-line een besteld, ben benieuwd of ik volgende week effectief eentje in mijn handen ga krijgen.

                      Is het met de d 300 of met de canon10d in de tijd anders geweest dan wat er nu met de i-phone gebeurt ? Neen, maar hier voor die I-phone, staat ineens gans de wereld op zijn kop. Rare wereld zulle
                      Last edited by jdm; 11 juli 2008, 18:26.
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door JurgenTn Bekijk bericht
                        Zag vandaag "iemand" potsierlijk met iPhone in zijn hand rondlopen. Op en af. Vroeg me af wat ik nu moest doen? Applaudiseren?
                        Het is al eerder in deze thread gezegd. Laten we niet vergeten dat het om een gsm gaat met veel mogelijkheden, extra's, ... Ik loop nog rond met een gsm die ik voor 30€ heb overgekocht van een kameraad. Ik kan er enkele dingen mee doen die je niet met de iPhone kunt doen ... Onopzettelijk op uit mijn boekzak laten vallen zonder mijn portefeuille te pijnigen.

                        Het is geen gsm he, het is een ipod touch waarmee je kunt bellen . Ik bel maar af en toe, maar 'k vindt het handig om die functie erbij te hebben in mijn ipod touch
                        To make your dreams come true, wake up

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                          Is het met de d 300 of met de canon10d in de tijd anders geweest dan wat er nu met de i-phone gebeurt ? Neen, maar hier voor die I-phone, staat ineens gans de wereld op zijn kop. Rare wereld zulle
                          Toch goed. Een teken dat het goed gaat met de economie
                          Mvg Tim

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            ...
                            Is het met de d 300 of met de canon10d in de tijd anders geweest dan wat er nu met de i-phone gebeurt ? Neen, maar hier voor die I-phone, staat ineens gans de wereld op zijn kop. Rare wereld zulle
                            De nieuwste Nikon of Canon krijgt wel geen mondiale aandacht zoals de Apple produkten dit krijgt op alle nieuwszenders en kranten (is er echt geen ander nieuws ). Voor een hype mag men toch al eens kritischer zijn dan voor een nieuwe reflex waar maar een klein deel van de bevolking op wacht toch?

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                              Dit was op voorhand geweten, en het zal met de franse net hetzelfde zijn. En eentje meebrengen uit amerika gaat ook al moeilijk zijn. Maar, daar zullen tussen dit en 14 dagen wel hacks voor zijn, let op mijn woorden het zal zolang niet duren.

                              Is het met de d 300 of met de canon10d in de tijd anders geweest dan wat er nu met de i-phone gebeurt ? Neen, maar hier voor die I-phone, staat ineens gans de wereld op zijn kop. Rare wereld zulle
                              Dat is juist de sterkte van Apple he, zoals ik hoger al zei.
                              Altijd hevige reacties
                              Het is een persoonlijke vaststelling maar negatieve dingen over Apple zelf
                              komen nooit in de media he.
                              Zoals processors die uit elkaar barsten, of zich voordoen als groene jongens enz.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Dat is juist de sterkte van Apple he, zoals ik hoger al zei.
                                Altijd hevige reacties
                                Het is een persoonlijke vaststelling maar negatieve dingen over Apple zelf
                                komen nooit in de media he.
                                Zoals processors die uit elkaar barsten, of zich voordoen als groene jongens enz.

                                Die mannen hebben gewoon een goei marketing. Hoeveel van de concurenten zouden zich niet in de handen wrijven met dergelijke reclame.

                                Zelfs proximus maakte reclame voor de i-phone, en ze verkopen het product niet, gisteren de krant gezien, met hoe een proximus simkaart klaar maken voor een i-phone ?


                                'k zal content zijn als ik mijn i-pod touch met telefoonfunctie in mijn handen krijg, en ja 'k onderga de apple marketing, 'k had graag een met 16gb gehad, maar omdat ik te ongeduldig ben, heb ik dus een met 8 besteld. Die mannen zijn nog erger dan mijn vrouw, me dingen doen doen, alsof het mijn eigen idee is
                                To make your dreams come true, wake up

                                Comment

                                Working...
                                X