Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
    Misschien even een kort lijstje van de belangrijkste tekorten van de iPhone:

    - geen volledige bluetooth. De BT van de iPhone is alleen geschikt voor een oortje, maar kan bv. geen files versturen naar je PC.
    - de batterij van je iPhone kan je niet zelf vervangen
    - je kan geen video zelf opnemen
    - geen stemcontrole (bijvoorbeeld voor telefoonoproepen van contacten)
    - geen MMS-berichten versturen of ontvangen
    - duurder dan elke concurrentie
    - er is geen copy and paste mogelijkheid
    - geen volledige browser (safari met beperkte mogelijkheden)
    - geen touch-feedback
    - oneigenlijke GPS (GPS-A)
    - zwakke camera
    - problemen met functionaliteit van Wifi
    - en ongetwijfeld vergeet ik er nog enkele...

    Al deze functies vind ik wél in mijn Diamond Touch.
    Deze vaststellingen hebben me geholpen mijn keuze te bepalen.
    Die GPS al geprobeerd?
    En hoe was het geluid?
    (indien he)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
      Al deze functies vind ik wél in mijn Diamond Touch.
      Deze vaststellingen hebben me geholpen mijn keuze te bepalen.
      Mooi, voor een Windows gebruiker, maar hoe gedraagd die HTC zich op OSX en kan je synchroniseren met iTunes, iCal, adresboek, Safari (bookmarks)...

      Integratie van iPhone met OSX is volgens mijn beschieden mening niet te evenaren.

      Bij enkele van je opmerkingen heb ik zo mijn twijfels, heb nl. de ipod touch deze is op de telefoonfuncties na identiek zijn aan de iphone.

      Ik ervaar hoegenaamd geen problemen met WIFI en Safari is zeker geen "halve" browser.

      Proficiat trouwens met je aankoop, die HTC ziet er ook wel cool uit.

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        toch nog iemand met gezond verstand die GEEN iphone koopt en de hype niet volgt
        Laat de goedgelovigen maar om 0u01 aan de Mobistar winkel wachten, en t'zullen er veel zijn in dit klein Belgenlandje (zie vtm) iphone is not foolproof

        4GB is meer dan genoeg, ik heb de HTC P3300 (all in pda-phone) MET uitbreidingsslot, wifi, gps,... die kleine programmatjes waar je soms eens mee speelt nemen niet veel plaats in. Ook voldoende voor de GPS kaart (1GB gemiddeld). Ikzelf ben overgeschakeld van TomTom (na jaren) naar IGO2008 - een superpakket, grafisch stukken beter met gebouwen in 3D, geavanceerde & easy mode, en poi en flitspaalupdates ook gratis via POIEDIT. Zie http://www.navngo.com/content/galler...reen_01080.jpg

        Voor de mensen die toch dit speelgoed willen : voor €400 heb je al een 8GB of 16GB iphone op Ebay (wees slim en koop een unlocked uit het buitenland).
        Zie http://search.benl.ebay.be/iphone-un...lcZ3QQsbrsrtZl

        Koop al jaren pda-phones uit Duitsland & UK (daar is koppelverkoop wel toegestaan), Vanquickenborne zal dit wel binnenkort afschaffen...
        Daar verkopen ze gelijke toestellen direct €150 goedkoper voor hetzelfde nieuw Nooit geen problemen gehad noch garantie nodig gehad.

        Opgelet : heb dus niets tegen een iphone, is waarschijnlijk wel een leuk strak toestel voor beginners met de nodige showiconen (zal vooral bij de jeugd aanslaan en ouderen die nog nooit een pda-phone hebben gehad), maar te duur voor wat er inzit, is geen nieuwe uitvinding vergeleken met de Qtek/HTC pda-phones die al jaren bestaan...

        En je kan die show-iconen (iphone skin)op elke pda-phone zetten
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


        En voor hetzelfde geld of de helft goedkoper heb je zelfs nog een gps ingebouwd en een geheugenkaartslot
        Ik vind zelfs die iphone iconen niet zo overzichtelijk (en te repetitief)

        Liever zoiets :
        http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=402021 en
        These weather graphics should be compatible with any SPB Mobile Shell V2.1 themes. For Manilla2D Weather Graphic please see post # 448 post # 487 and new Rain Animation on post #512, or Post #529 For Manilla 2D 2-Page weather graphics...


        Dus denk nog eens goed na voor wie nu al zeker is
        Er zullen er wel veel zijn die zeker van hun stuk zijn, maar ze kunnen hem wel nog doorverkopen aan goede prijs

        Koop hem zeker niet om show te tonen aan je maatjes of als statussymbool, de inhoud is belangrijker voor de smart-shopper

        iCheers,
        Innovator


        Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
        Intussen is hij beschikbaar en weten we dat hij in zijn goedkoopste versie (8GB) 525€ kost.

        Ik heb zolang niet gewacht en me een Diamond Touch van HTC aangeschaft voor 25€ minder.

        Momenteel is hij bijna geheel ingesteld en ik kan hem al niet meer missen. Sommige dingen moet ik nog wat uitvoeriger controleren, maar mijn algemeen oordeel is: uitstekend.

        Het schermbeeld (VGA) is kleiner dan dat van mijn IPAQ, maar véél scherper en fraaier. Video, TV en foto's zijn excellent en de geluidskwaliteit is zeer goed. Internet via mijn N1-wifi loopt voortreffelijk en zeer snel. En de weersvoorspellingen (hele wereld) worden snel updated en zijn spijtig genoeg correct.

        Het is ook een zeer compact toestel, nauwelijks groter dan mijn Ericsson 750i en de helft platter. En het gebruiksgemak is subliem: snelheid (zeker 4x sneller dan de iPAQ) en een hoop handige hulpjes, zoals het scherm dat oplicht als je de stylus uittrekt.

        Maar het belangrijkste: het toestelletje heeft nog geen enkele keer gehangen, waar mijn HP iPAQ dat meerdere keren per dag durft doen.

        En ja, het batterijgebruik valt reuze mee, in tegenstelling wat hier ergens werd beweerd. Pocket Windows 6.1 schijnt zeer stabiel te zijn. Sync met mijn Outlook en de Office Suite is vlekkeloos.

        Zijn er minpunten? Zeker. Ik moet het effect van de lagere 4 GB capaciteit nog inschatten. De twee ingebouwde camera's moeten nog afgesteld en getest worden, maar ze lijken me bij kunstlicht minder mooie beelden te geven dan de Ericsson, alhoewel de resolutie een pak hoger ligt. De autofocus werkt alleszins. En ik heb nog maar één van de twee GPS-systemen kunnen testen. Laat ons duidelijk wezen: GPS-A is géén match voor de traditionele GPS van TomTom.

        Voor mij was dit dus zeker een prima aankoop. Momenteel ligt hij te "ademen": bij het opladen gaat een ledje onder de navigatieknop langzaam aan en uit. Een hoog meditatief zen-gehalte.
        Last edited by Innovator; 9 juli 2008, 18:53.

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Anyone else get Junk mail in the post today from Mobistar offering € 50,00 cashback if you buy an HTC Touch Diamond ?

          Seems they're pushing Apples and Pears!

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
            Anyone else get Junk mail in the post today from Mobistar offering € 50,00 cashback if you buy an HTC Touch Diamond ?

            Seems they're pushing Apples and Pears!
            Zelfs niet van "mobi(y) dick"
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
              Anyone else get Junk mail in the post today from Mobistar offering € 50,00 cashback if you buy an HTC Touch Diamond ?

              Seems they're pushing Apples and Pears!
              Nope..... ze zullen geloof ik wat mensen gaan overtuigen om de htc te kopen. Want met de I-phone gaan ze weer veel ongeduldige en ontevreden klanten krijgen, gewoon omdat ze aan de vraag niet zullen kunnen voldoen. Damned, had ik geweten dat mobistar het aanvaarde om een te reserveren (mits betaling van voorschot) had ik het gisteren wel gedaan.
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                Misschien even een kort lijstje van de belangrijkste tekorten van de iPhone:

                - geen volledige bluetooth. De BT van de iPhone is alleen geschikt voor een oortje, maar kan bv. geen files versturen naar je PC.
                - de batterij van je iPhone kan je niet zelf vervangen
                - je kan geen video zelf opnemen
                - geen stemcontrole (bijvoorbeeld voor telefoonoproepen van contacten)
                - geen MMS-berichten versturen of ontvangen
                - duurder dan elke concurrentie
                - er is geen copy and paste mogelijkheid
                - geen volledige browser (safari met beperkte mogelijkheden)
                - geen touch-feedback
                - oneigenlijke GPS (GPS-A)
                - zwakke camera
                - problemen met functionaliteit van Wifi
                - en ongetwijfeld vergeet ik er nog enkele..., zoals het niet kunnen gebruiken van MP3's als ringtone of het feit dat afmetingen en gewicht groter zijn.

                Al deze functies vind ik wél in mijn Diamond Touch.
                Deze vaststellingen hebben me geholpen mijn keuze te bepalen.
                Wat nen hoop zever

                Videorecording gaat perfect.
                MP3 als ringtoon ook
                Wifi gaat razendsnel en en zeker in veregelijking met htc tytnII
                MMS via software gaat ook....
                En zeker, HET VET GROOT GLAZEN scherm nie vergeten die superpscherp is .

                Gps nodig in je telefoon. dat mis ik zeker nie

                Vraag het maar aan de Rudy, die kan de vergelijking maken

                Grtz een iphone bezitter
                Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                http://www.racenews.be

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs



                    Minpunten
                    ..
                    - Verbinding tijdens bellen wordt soms verbroken


                    ehmmmm
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Ik zwijg deze keer
                      Verder hoop ik dat de kopers zich een paar fluwelen handschoenen aanschaffen
                      om met het toestel te werken.
                      Zoveel geld? En nog niet eens krasvrije plastiek?
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht


                        Minpunten
                        ..
                        - Verbinding tijdens bellen wordt soms verbroken


                        ehmmmm
                        na 4 maanden nog geen enkele keer gehad,
                        jah zal wss ook met andere toestellen zo zijn zeker?
                        misschien eerder te maken met GSM-operator
                        Photography helps people to see
                        -Berenice Abbott-
                        BD1050BE

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
                          na 4 maanden nog geen enkele keer gehad,
                          jah zal wss ook met andere toestellen zo zijn zeker?
                          misschien eerder te maken met GSM-operator
                          Ik ben de test aan het lezen en met alle andere toestellen hadden ze op dezelfde lokatie dat probleem niet. Lijkt me dan toch een Iphone 3G probleem.

                          Sorry hoor, maar dan mag je nog de hardste fanboy uit zijn, zo'n mankement zou je toch echt niet mogen dulden! Indien die van mij dat doet stuur ik hem direct terug.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            He jongens, stopt eens met die reclame voor die I-phone. Ik weet nu al dat ik vrijdag langs geen kanten of geen zijden meer aan een ga aangeraken. En dat het weer weken zal duren eer ze ergens in voorraad zijn. Maar hoe minder dat er een moeten hebben momenteel of zich bedenken, hoe beter

                            Btw, degene die nu al een hebben... waar steken jullie die gsm, volgens mij is hij te groot om gewoon in je broekzak te steken. Of heb ik het daar mis in ?
                            To make your dreams come true, wake up

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                              Sorry hoor, maar dan mag je nog de hardste fanboy uit zijn, zo'n mankement zou je toch echt niet mogen dulden! Indien die van mij dat doet stuur ik hem direct terug.
                              Bwa, een schoon vrouw mag ook meer onhebbelijkheden hebben dan een lelijke. Die nokia van mij, moet ik wekelijks mijn batterij uithalen om verder te kunnen, hangt wel 1 keer op een week vast (en toch is het een goeie gsm geweest, hij heeft zijn diensten bewezen).
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                                Bwa, een schoon vrouw mag ook meer onhebbelijkheden hebben dan een lelijke. Die nokia van mij, moet ik wekelijks mijn batterij uithalen om verder te kunnen, hangt wel 1 keer op een week vast (en toch is het een goeie gsm geweest, hij heeft zijn diensten bewezen).
                                Ja maar, we hebben het hier over een TELEFOON dewelke zijn belangerijkste functie nog steeds bellen is.
                                Dan mag hij er nog zo goed uitzien, als het niet kan voldoen in zijn hoofdfunctie, dan is het een nutteloos ding.

                                Bezie het als een schoon vrouw maar waar er geen zinnig woord uitkomt. Daar ben je toch ook niks mee? (en ik probeer niet seksistisch te doen )
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X