Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Ondertussen is mijn speeltje toegkomen, mij zie je mij niet meer in de bioscoop, tjonge, het lijkt wel of je er gewoon al bent . . . beleving is moeilijk te omschrijven, je meot het echt geprobeerd hebben, testers zijn dus welkom, eventueel breng ik het mee naar de AV op 4 oktober te Antwerpen.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Ondertussen is mijn speeltje toegkomen, mij zie je mij niet meer in de bioscoop, tjonge, het lijkt wel of je er gewoon al bent . . . beleving is moeilijk te omschrijven, je meot het echt geprobeerd hebben, testers zijn dus welkom, eventueel breng ik het mee naar de AV op 4 oktober te Antwerpen.
      Is hier geen emoticon voor? *drool* ofzoiets?
      zo benieuwd!

Comment

Dat meen je niet, echt zo geweldig voor eigenlijk zulke lage resolutie
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Lijkt me een geweldig apparaat!

Zou je eens een klein reviewtje willen plaatsen? Hoe scherp is het beeld? Hoe zijn de kleuren? Autonomie? Geluid?

450D en wat prullen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gégé Bekijk bericht
            Lijkt me een geweldig apparaat!

Zou je eens een klein reviewtje willen plaatsen? Hoe scherp is het beeld? Hoe zijn de kleuren? Autonomie? Geluid?
            Ben niet zo'n goeie review schrijver maar ik probeer het even kort samen te vatten.
            Beeld is weinig op aan te merken, je moet enkel zien dat de dioptrie voor ieder oog ook individueel goed aangepast is, dat is even zoeken maar gaat perfect, het is ook wel even wennen aan de manier waarop je kijkt, tenslotte is het een totaal nieuwe ervaring, je weet eigenlijk niet wat je moet verwachten, maar je kijkt ( die indruk heb ik toch ) als het ware naar een groot scherm, duidelijk leesbare ondertiteling ook trouwens.
            De kleuren zijn zoals ze te zien zijn op mijn ipod zelf, ik zie geen verschil. Autonomie heb ik wegens tijdsgebrek nog niet kunnen testen maar ik kreeg de indruk dat de ipod batterij sneller leeg is dan die van de cinemizer.
            Geluid is een meevaller, absoluut, beetje zoeken naar de correcte positionering van de oortjes maar eens die goed zitten is het echt genieten. In de verbindingsdraad zit ook een kleine controle console waar je de belangrijkste handelingen kan mee uitvoeren ( terugspoelen, vooruit spoelen, geluid regelen, pauze toets )
            Het enige minpuntje is dat je moet opladen via een PC en USB aansluiting, er is geen stekker bij voor het stopcontact, ik gebruik wel iets dat heel handig is, een losse oplaadbare batterij die op alle toestellen die via USB kunnen opgeladen wordt, kan aangesloten worden.
            Als ik punten moet geven krijgt deze gadget een 9 op 10
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Super! Bedankt! Lijkt me een ervaring op zich.

Ben niet zo'n goeie review schrijver maar ik probeer het even kort samen te vatten.
              Beeld is weinig op aan te merken, je moet enkel zien dat de dioptrie voor ieder oog ook individueel goed aangepast is, dat is even zoeken maar gaat perfect, het is ook wel even wennen aan de manier waarop je kijkt, tenslotte is het een totaal nieuwe ervaring, je weet eigenlijk niet wat je moet verwachten, maar je kijkt ( die indruk heb ik toch ) als het ware naar een groot scherm, duidelijk leesbare ondertiteling ook trouwens.
              De kleuren zijn zoals ze te zien zijn op mijn ipod zelf, ik zie geen verschil. Autonomie heb ik wegens tijdsgebrek nog niet kunnen testen maar ik kreeg de indruk dat de ipod batterij sneller leeg is dan die van de cinemizer.
              Geluid is een meevaller, absoluut, beetje zoeken naar de correcte positionering van de oortjes maar eens die goed zitten is het echt genieten. In de verbindingsdraad zit ook een kleine controle console waar je de belangrijkste handelingen kan mee uitvoeren ( terugspoelen, vooruit spoelen, geluid regelen, pauze toets )
              Het enige minpuntje is dat je moet opladen via een PC en USB aansluiting, er is geen stekker bij voor het stopcontact, ik gebruik wel iets dat heel handig is, een losse oplaadbare batterij die op alle toestellen die via USB kunnen opgeladen wordt, kan aangesloten worden.
              Als ik punten moet geven krijgt deze gadget een 9 op 10
              450D en wat prullen

Comment

Geeft dat spul dan surround en voelbare bass?
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

Comment

Heb sinds kort ook mijn eigen Iphone
                  Maar wat een massa apps...
                  Tips en tricks en aan te raden apps zijn altijd welkom!!
                  Ook merk ik dat sommige apps zichzelf soms afsluiten, waaraan kan dat liggen?
                  StijnDeGrauwe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                    Geeft dat spul dan surround en voelbare bass?
                    Dat is misschien wat overdreven, maar ik heb er deze headset bijgekocht en dat maakt een wereld van verschil met de standaard hoofdtelefoon die er bij zit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                      Heb sinds kort ook mijn eigen Iphone
                      Maar wat een massa apps...
                      Tips en tricks en aan te raden apps zijn altijd welkom!!
                      Ook merk ik dat sommige apps zichzelf soms afsluiten, waaraan kan dat liggen?
                      www.iphoneclub.nl dan weet je meteen het laatste nieuws ook, en vergeet niet te updaten naar 2.1 (en binnnekort 2.2).

Comment

heb vorige week ook iphone gewonnen.. werkt super..
                        is enorm leuk.. vooral foto's en muziek worden perfect weergegeven!
                        syncro met itunes loopt vlot..
                        maar twijfel toch om hem te verkopen.. te groot om in broek te steken als gsm..
                        (en in chacoche steken kan ik moeilijk doen als man )
                        mocht iemand interesse hebben , doe maar bod (alles in overweging te nemen) (extra toebehoren :hoesje + autolader)..
                        Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Blijkbaar is HTC zijn achterstand op de iPhone aan het inhalen. ( en . .. ik heb een iPod he )

Comment

Blijkbaar is HTC zijn achterstand op de iPhone aan het inhalen. ( en . .. ik heb een iPod he )

http://www.pocketinfo.nl/nieuws/pock...3g-iphone.html
                            Hmz, ik persoonlijk vind niet dat het filmpje aantoont dat de HTC beter is dan de Iphone. Ik heb een HTC Touch Diamond gehad en die touch flow was stukken trager dan de Iphone.
                            Ik vind mijn Iphone nog steeds een prachtig toestel...
                            StijnDeGrauwe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                              Hmz, ik persoonlijk vind niet dat het filmpje aantoont dat de HTC beter is dan de Iphone. Ik heb een HTC Touch Diamond gehad en die touch flow was stukken trager dan de Iphone.
                              Ik vind mijn Iphone nog steeds een prachtig toestel...
                              Klopt, de Touch HD is van een heel ander kaliber dan de Touch en de Diamond ook.

Comment

Voor de mensen met een iPhone:

Microsoft ontwikkelt foto-applicatie voor iPhone
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                                X