Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Die mannen hebben gewoon een goei marketing. Hoeveel van de concurenten zouden zich niet in de handen wrijven met dergelijke reclame.

    Zelfs proximus maakte reclame voor de i-phone, en ze verkopen het product niet, gisteren de krant gezien, met hoe een proximus simkaart klaar maken voor een i-phone ?


    'k zal content zijn als ik mijn i-pod touch met telefoonfunctie in mijn handen krijg, en ja 'k onderga de apple marketing, 'k had graag een met 16gb gehad, maar omdat ik te ongeduldig ben, heb ik dus een met 8 besteld. Die mannen zijn nog erger dan mijn vrouw, me dingen doen doen, alsof het mijn eigen idee is
    Hahaha, wees gerust, je bent een goed mens
    Ik heb ook zo'n drang, een drang naar snelheid en dan heb ik het over
    grafische kaarten jdm.....
    Heb ik al veel geld aan uitgegeven.

    Apple heeft constant mondelinge reclame en dat is de beste.
    Last edited by theokus; 12 juli 2008, 14:59.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Dit was op voorhand geweten, en het zal met de franse net hetzelfde zijn. En eentje meebrengen uit amerika gaat ook al moeilijk zijn. Maar, daar zullen tussen dit en 14 dagen wel hacks voor zijn, let op mijn woorden het zal zolang niet duren.
      @theo

      Damned ik had ze weer eens ondeschat..... 'k begin oud te worden

      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        vr wie het interesseert;
        hyperfocal, depth of field, iphone, android, android phone, hyperfocal distance, depth-of-field, focus distance, photography tips, photography course, calculator, DOFMaster, DOF, circle of confusion, aperture, depth of focus, selective focus, CoC, photography tool, infinity, photographer tools,image sharpness, photography tools, hyperfocal distance calculator, far focus distance,landscape photography, depth of field calculator, free tools, sharpness, near focus distance
        Photography helps people to see
        -Berenice Abbott-
        BD1050BE

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Na 2 dagen in gebruik:
          Telefoon gaat super goed, omschakelen van wifi / 3G en gprs gaat ongelooflijk goed!!
          Gps ontvangst is enorm snel en nauwkeurig, wat was dat met slechte ontvangst? pure nonsens!
          Google maps werkt, en ook de routeplanning werkt. Maar google maps is natuurlijk zeer beperkt, en vooral duur, een ritje van 30 minuten vraagt al makkelijk 2 mb transfer. Durf het niet in te schakelen in het buitenland.
          Agenda, utube, films, ipod en en al dat stuf gaat ook prima!
          Accu, vandaag dus flink mee gespeeld, 1u30 gebeld, nog wat games gespeeld, en staat nu op 80%, toch niet slechter dan de diamond het deed, wel minder dan de iphone 1.
          Minpunten tot nu toe:
          T9/automatische aanvulling niet uitschakelbaar, wel via "crack" maar dat is vooralsnog niet de bedoeling.
          Laden met mijn dension car ipod interface gaat niet meer, Apple heeft besloten de firewire 12v Gps gebruikt, laadinput niet meer te ondersteunen, wat tot de iphone 1 wel ging. Moet nu via usb...
          En dan nog wat mieregeneuk, de glimmende achterkant, die je tegenwoordig op zowat alle nieuwe toestellen terugvind is echt wel vette vingers gevoelig.
          Voor mij was het het vroege opstaan zeker waard!

          Comment


          • Iphone is verre van perfect - 25 minpunten

            Voor diegene die dachten geen problemen te hebben met een iphone, check this out :



            9/10 mensen weten er niet van, de glossy look, gadget feel, en mediahype werkt als een magneet op hen...
            Naast de dure prijs natuurlijk (en dan nog zonder gps!). Voor €525 heb je al een deftige pda-phone MET gps.

            Een goede nieuwe pda-phone, zoals de HTC Diamond, die minstens evenveel kan, kost ook rond de €525 maar MET GPS-ontvanger ingebouwd.
            De iphone zonder gps ontvanger zou eigenlijk €200 goedkoper moeten zijn (GPS kost gemiddeld €200).

            Last edited by Innovator; 12 juli 2008, 19:31.

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Na 2 dagen in gebruik:
              Telefoon gaat super goed, omschakelen van wifi / 3G en gprs gaat ongelooflijk goed!!
              Gps ontvangst is enorm snel en nauwkeurig, wat was dat met slechte ontvangst? pure nonsens!
              Google maps werkt, en ook de routeplanning werkt. Maar google maps is natuurlijk zeer beperkt, en vooral duur, een ritje van 30 minuten vraagt al makkelijk 2 mb transfer. Durf het niet in te schakelen in het buitenland.
              Agenda, utube, films, ipod en en al dat stuf gaat ook prima!
              Accu, vandaag dus flink mee gespeeld, 1u30 gebeld, nog wat games gespeeld, en staat nu op 80%, toch niet slechter dan de diamond het deed, wel minder dan de iphone 1.
              Minpunten tot nu toe:
              T9/automatische aanvulling niet uitschakelbaar, wel via "crack" maar dat is vooralsnog niet de bedoeling.
              Laden met mijn dension car ipod interface gaat niet meer, Apple heeft besloten de firewire 12v Gps gebruikt, laadinput niet meer te ondersteunen, wat tot de iphone 1 wel ging. Moet nu via usb...
              En dan nog wat mieregeneuk, de glimmende achterkant, die je tegenwoordig op zowat alle nieuwe toestellen terugvind is echt wel vette vingers gevoelig.
              Voor mij was het het vroege opstaan zeker waard!
              Die batterij valt goed mee Rudy.
              Laden via usb is ook geen ramp.
              (weer geen extra adapter nodig voor stroom)

              Wat versta je onder duur?
              Is er een download-limit met een abo?
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Iphone is verre van perfect - 25 minpunten

                Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
                Voor diegene die dachten geen problemen te hebben met een iphone, check this out :



                9/10 mensen weten er niet van en de glossy look werkt als een magneet...
                Naast de dure prijs natuurlijk (en dan nog zonder gps!).

                Oef, als de iphone met versie II al perfekt was, paste die niet bij mij, ik ben ook maar een mens...
                Wat ik weet is dat ik de diamond na 2 dagen opnieuw in de doos gestoken heb, te voordelen van een oude iphone...

                Comment


                • Re: Iphone is verre van perfect - 25 minpunten

                  Misschien geen ervaring met pocketpc's? Heb nooit geen problemen met Qtek aka HTC gehad, de Qtek 2020i, Eten G500 (ander merk maar ook top), HTC P3300, altijd toptoestellen die ik volgde in hun evolutie, je moet wel af en toe wat software installeren als je "specialiteiten" wenst zoals, maar dat is net fun.

                  Heb er net "Mame" voor pocketpc opgezet met alle games van in het lunapark van vroeger, pocketpc als game-boy.
                  Ghost 'n' Goblins, Kung Fu Master, Mortal Kombat,... fun... Ben er zeker van dat Apple dit niet kan draaien.

                  Ook bvb simpele "flash" animatie lukt al niet bij het browsen op internet met de iphone, en je ziet niets anders tegenwoordig
                  (zie minpunten-link iphone hierboven).

                  Vroeger bestond een "all in one" pda-phone niet.
                  - Qtek 2020 had geen ingebouwde wifi, had ik wel via een wifi SDIO kaart in SD cardslot
                  - Eten G500 was iets te dik (maar wel mijn 2e beste toestel ooit)
                  - HTC P3300 all-in one (gsm-gps-wifi voornaamste kenmerken - meer heb ik niet nodig). Voordeel van tegenover de Diamond is SD card-slot.

                  3G heb ik niet nodig, Belgie is duurste 3G land in Europa (gisteren op VTM). Gprs snel genoeg voorlopig (voor internet gebruik ik m'n laptop, en on the road geen klagen van HTC gprs snelheid, google, msn alles draait perfect).

                  De P3300 kostte 3j geleden ook €525 (met gps ingebouwd), nu kun je hem aan €250 op Ebay kopen.
                  Voor de iphone-prijs van €525 heb je al een laptop of een apparte pocketpc-phone + gps

                  Ik vind het niets ander dan een "glossy mediageile & veel te dure gadget".
                  Denk dat veel kids graag over het touch-screen gaan wrijven en dit showen aan hun friends om "cool" te zijn

                  Die show met die bodyguards met zonnebril met koffer op tv zegt al genoeg
                  It's the inside that counts... net als ge een nieuw lief hebt, outside is belangrijk, maar onderschat the inside niet...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                  Oef, als de iphone met versie II al perfekt was, paste die niet bij mij, ik ben ook maar een mens...
                  Wat ik weet is dat ik de diamond na 2 dagen opnieuw in de doos gestoken heb, te voordelen van een oude iphone...
                  Last edited by Innovator; 12 juli 2008, 19:54.

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Die batterij valt goed mee Rudy.
                    Laden via usb is ook geen ramp.
                    (weer geen extra adapter nodig voor stroom)

                    Wat versta je onder duur?
                    Is er een download-limit met een abo?
                    Tja, ik betaal momenteel +- 15 euro voor 50 mb, dus tel uit...daarboven word het nog duurder.
                    Maar ik geloof bij proximus betere voorwaarden gezien te hebben , speciaal voor de iphone op de markt gebracht.
                    Blijft wel zo, dat ik een oplossing zoals tomtom met mappen op het toetsel zelf beter vind, 1x betalen voor het ganse pakket.

                    Comment


                    • Re: Iphone is verre van perfect - 25 minpunten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
                      Very strange, heb nooit geen problemen met Qtek aka HTC gehad, de Qtek 2020i, Eten G500 (ander merk maar ook top), HTC P3300, altijd toptoestellen die ik volgde in hun evolutie, je moet wel af en toe wat software installeren als je "specialiteiten" wenst zoals, maar dat is net fun. Misschien geen ervaring met pocketpc's?

                      Vroeger bestond een "all in one" niet.
                      - Qtek 2020 had geen ingebouwde wifi, had ik wel via een wifi SDIO kaart in SD cardslot
                      - Eten G500 was iets te dik (maar wel mijn 2e beste toestel ooit)
                      - HTC P3300 all-in one (gsm-gps-wifi als voornaamste kenmerken - meer heb ik niet nodig).
                      Voordeel van deze laatste tegenover de Diamond is SD card-slot.

                      3G heb ik niet nodig, Belgie is duurste 3G land in Europa (gisteren op VTM). Gprs snel genoeg voorlopig (voor internet gebruik ik m'n laptop, en on the road geen klagen van HTC gprs snelheid, google, msn alles draait perfect).

                      En voor de iphone-prijs van €525 heb je al een laptop
                      Pff, ik heb hier geen zin in, waarom is het nodig om een gebruikerservaring direkt te beantwoorden met een negatieve review? Beetje laag als je het mij vraagt. Ik vermoed dat jij al een paar dagen met de 3G gewerkt hebt?
                      Heb verder plezier met u Htc, en het tweaken ervan, voor de een is dat een hobby, voor de ander een nachtmerrie, en bekijk de wereld een beetje open minded.
                      Overigens, er is GEEN prijsverschil tussen dat gprs en 3G, alleen snelheidsverschil, je betaald per volume.
                      Òw ja, de HTC 3300 was ook mijn beste HTC ooit, maar ook die heeft na 1 jaar de geest gegeven, en is hersteld onder garantie. Maar daar zat OOK geen gps in, je moest lekker de westeuropa map nog bij aanschaffen. (de harware en de applikatie waren er er wel bij / in)

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Ik ken net iemand omgekeerd, kreeg een iphone van z'n pa, en verkocht hem voor een diamond, vond de iphone "duur speelgoed" en was niet onder de indruk.

                        Vind het nuttig deze link met de negatieve punten te posten, omdat niemand daarover sprak, maar ze zijn er wel degelijk (en niet te onderschatten!!!)

                        Veel pc-applicatie's draaien ook niet op een Apple daar ze hun eigen software schrijven. Er is totaal niets moeilijks aan pocket-pc software installeren, is idem als pc, een nachtmerrie? Kan ik daaruit afleiden dat u op uw pc ook niet teveel installeert of niet veel pc-ervaring hebt?

                        Maar dit is misschien typisch, mensen die een Apple kopen willen niet veel nadenken en het simpel houden.
                        Ze betalen een veel duurdere Ibook, mooi en glossy, maar voor de rest willen ze enkel surfen of een minimum software.

                        PC-gebruikers houden ervan om veel te testen, maximale compatibiliteit, maar het moet niet altijd veranderen, eens je de beste applicatie's gevonden hebt, heb je ook je vast systeem met favoriete software...
                        Last edited by Innovator; 12 juli 2008, 20:04.

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Laat het maar....Voor mij hoeft het niet op deze manier, ik probeer de bal, en niet de man te spelen.
                          Onnodig nog te replyen voor mij, ik zeg mijn abbo hier op.

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Vreemd dat je het niet als 3G modem kan gebruiken.

                            Dit zou ik echt wel een gemis vinden. In noodgevallen hang ik mijn nokia aan mijn laptop om met het werk te connecteren. (bluetooth of usb, maakt niet uit).

                            Voor privé gebruik ziet het er wel lollig uit, als je een ipod freak bent, die geen gsm wilt meesleuren ;-).

                            Och ja, zolang er zoveel beperkingen worden opgelegd door apple zal het nooit kunnen doorbreken in de bedrijfsmarkt.

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
                              Veel pc-applicatie's draaien ook niet op een Apple daar ze hun eigen software schrijven. Er is totaal niets moeilijks aan pocket-pc software installeren, is idem als pc, een nachtmerrie? Kan ik daaruit afleiden dat u op uw pc ook niet teveel installeert of niet veel pc-ervaring hebt?

                              Maar dit is misschien typisch, mensen die een Apple kopen willen niet veel nadenken en het simpel houden. Ze betalen een veel duurdere Ibook, mooi en glossy, maar voor de rest willen ze enkel surfen of een minimum software.

                              PC-gebruikers houden ervan om veel te testen, maximale compatibiliteit, maar het moet niet altijd veranderen, eens je de beste applicatie's gevonden hebt, heb je ook je vast systeem met favoriete software...
                              Zucht ...
                              Een tijd geleden stelde ik in een winkel een Mac-gerelateerde vraag aan een juffrouw ... die meende te "scooren" tegenover haar collega's en de aanwezige klanten door met luide stem te antwoorden dat een Mac-OS "maar simpel in mekaar zat, 't was niet "professioneel". Zij kon daar als it-er zéér goed over oordelen". Ik heb de juffrouw er toen glimlachend op gewezen op dat ieder "zijn" vak had en dat ik/wij op professioneel vlak "ondanks ons Mac-gebruik", toch internationaal werden gewaardeerd. Ik heb mij vanuit professioneel standpunt ook nooit beknot gevoeld door die Mac's ... en voor wat het waard was: het is intussen ook al 16 jaar geleden dat we er zelf niet uitkwamen en dat we de hulp van een it-er nodig hadden!
                              ... Drie keer raden wie deze pingpong-match gewonnen had?
                              Voor alle duidelijkheid: Ik ben beroepshalve 18 jaar Mac-gebruiker, mijn zoon (onvermijdelijk ) intussen ook jaren. Ik/we hebben altijd meerdere Mac's in gebruik gehad (nu 6!), zitten al sinds de dieren konden praten op internet en er draaien gemiddeld een 120 apps per Mac. ... In al die jaren hebben we 1X een échte crash gehad (OS9), 1X een beschadigde harde schijf en 1X een kapotte trackpad (was sleet, maar viel nog onder AppleCare). Ik vind dat een zeer succesvol traject, maar ik zal nooit tegen iemand zeggen dat hij een Mac MOET kopen ... maar kom mij evenmin vertellen dat ik een "simpele van geest" ben die op brol werkt.

                              Om terug op de iPhone te komen, valt mij op dat de hype niet meteen door de doorwinterde Mac-gebruikers wordt veroorzaakt. Je kan dat ook afleiden aan de vele vragen/reacties van nieuwkomers op de verschillende Mac-fora.
                              De "oude garde" is een stuk kritischer, zij vinden het een knap stukje technologie wat ze best zouden willen bezitten, maar hebben hun bedenkingen over het huidige prijskaartje van de iPhone en de aangeboden abonnementen. Velen van hen nemen een afwachtende houding aan!

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Is gewoon veel te duur...wetende dat deze 8Gb in de US over de toonbank gaat voor 199,00$ (+/-160,0€).Dan weet je 't wel zeker !
                                Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

                                Comment

                                Working...
                                X