Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Hoe, dit kan toch allemaal met de gewone calender die erin zit, en die valt dan nog te synchroniseren met die van je mac. Je kunt er dagelijks/wekelijks/maandelijks terug kerende events inzetten, en een alarm opzetten. Daarvoor heb je geen extra soft nodig.

    Ik spreek hier over een spreadsheet, een excel file, en niet over de agenda die zoals ik zei al deze functies heeft ...

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Ik spreek hier over een spreadsheet, een excel file, en niet over de agenda die zoals ik zei al deze functies heeft ...
      Sorry te snel gelezen
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        Sorry te snel gelezen
        Geen probleem

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Mag ik het even over de titel hebben van dit topic 'spotprijs'.
          Begrijp met niet verkeerd maar ik vind 525 euro toch niet zo een spotprijs voor een GSM.Of mag ik de iphone geen GSM noemen?

          Mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
            Mag ik het even over de titel hebben van dit topic 'spotprijs'.
            Begrijp met niet verkeerd maar ik vind 525 euro toch niet zo een spotprijs voor een GSM.Of mag ik de iphone geen GSM noemen?

            Mir

            Klein beetje deftige gsm, waarmee je iets meer kunt dan telefoneren, kost toch al gauw iets. Maar met die iphone is het gsm gedeelte wel bijzaak, ja dat is juist


            zie die nieuwe sony ericson, je kunt er ook iets meer mee dan telefoneren, en je betaalt ook al 400-500 euro (http://www.vergelijk.be/gsm/sony_ericsson/c902/ ) om maar een voorbeeld te geven. Die 525 euro voor wat je krijgt zijn zeker niet teveel. Maar als je interesse hebt, zou ik toch eerst eens naar de winkel gaan, en hem vastpakken (voelt robuster aan, dan een blackberry daar niet van), hij moet je liggen die iphone. En dat valt mij persoonlijk een serieus beetje tegen. Soit zolang ik grote zijzakken heb en een koptelefoontje valt er mee te leven, maar echt handig van formaat is hij niet (persoonlijke mening, 't is meer een telefoon om in een handtas te steken)
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              Soit zolang ik grote zijzakken heb en een koptelefoontje valt er mee te leven, maar echt handig van formaat is hij niet (persoonlijke mening, 't is meer een telefoon om in een handtas te steken)
              Als ik me erger aan iets, verkoop ik het, zo simpel is dat.
              Formaat onhandig, janette gsm, sms onhandig, geen opgedeelde belgeschiedenis. Ik zou hem te koop zetten.
              Ze gaan zonder probleem de aankoopprijs opbrengen, nu er nog schaarste is. (vriend van me heeft er gisteren nog een op de kop kunnen tikken, gebruikt, voor de volle pot)
              Welk type heb je, ik wil hem misschien wel.....

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Een voor mij heel belangrijke functie op een PDA of GSM is de mogelijkheid om afspraken vast te leggen, dingen niet te vergeten, herinneringen die dagelijks moeten gegeven worden . . . zit die functie op de iPhone? Kan je een alrmfunctie instellen zodat je iedere ochtend op een bepaald uur gewekt wordt?
                Zit er een spreadsheet in?
                De iPhone kan excel bestanden e.d. lezen

                Voor meer mogelijkheden, vind je zeker en vast je gewenste applicatie in de AppStore, veel freeware, de betalende zijn slechts enkele eurootjes.

                Dankzij die AppStore kan je je telefoon uitbreiden naar believen...je kan er ook zelf een ontwikkelen, als je de nodige technische bagage hebt.

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                  Voor meer mogelijkheden, vind je zeker en vast je gewenste applicatie in de AppStore,
                  Momenteel toch zeker nog niet voor excel ...

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                    Als ik me erger aan iets, verkoop ik het, zo simpel is dat.
                    Formaat onhandig, janette gsm, sms onhandig, geen opgedeelde belgeschiedenis. Ik zou hem te koop zetten.
                    Ze gaan zonder probleem de aankoopprijs opbrengen, nu er nog schaarste is. (vriend van me heeft er gisteren nog een op de kop kunnen tikken, gebruikt, voor de volle pot)
                    Welk type heb je, ik wil hem misschien wel.....
                    't is wachten op dat mijn nokia terug komt uit reparatie, 'k ga die vanmiddag binnen steken, en dan mag mijn madam ook iets hebben. Ik moest een hebben, 'k heb nu een, en 't valt gewoon wat tegen, 't is niet wat ik er van gehoopt had. 2e hands is niet mijn ding, en 'k heb deze week al de fout gemaakt van hem in dezelfde zak te steken als waar mijn sleutels in zaten, 't zitten dus al een kras op. En de beschermingshoes die ik besteld heb, wordt maar geleverd binnen 4 tot 6 weken.
                    (het is een 8 gb)

                    Geeft nu eerlijk toe, de telefoonfuncties zijn basis, het sms'en is anders (valt die auto correctie eigenlijk uit te zetten ?). Hij staat in het engels, maar door mijn land instellingen krijg ik er af en toe franse tekst op (keyb espace en retour ?, is nu ook niks om van wakker te liggen maar soit) . Om muziek en fimpjes af te spelen en foto's weer te geven, is het een prachtig toestel, overstijgt zelfs mijn verwachtingen. Dat scherm is echt . Maar je loopt het meer te poetsen, als wat je er mee loopt te telefoneren.


                    Het is leuk speelgoed, daar niet van maar 't heeft zijn nadelen, zoals alles, en daar mag over gezaagd en gekreft worden, in de hoop dat ze er in de toekomst iets aan doen
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      't is wachten op dat mijn nokia terug komt uit reparatie, 'k ga die vanmiddag binnen steken, en dan mag mijn madam ook iets hebben. Ik moest een hebben, 'k heb nu een, en 't valt gewoon wat tegen, 't is niet wat ik er van gehoopt had. 2e hands is niet mijn ding, en 'k heb deze week al de fout gemaakt van hem in dezelfde zak te steken als waar mijn sleutels in zaten, 't zitten dus al een kras op. En de beschermingshoes die ik besteld heb, wordt maar geleverd binnen 4 tot 6 weken.
                      (het is een 8 gb)

                      Geeft nu eerlijk toe, de telefoonfuncties zijn basis, het sms'en is anders (valt die auto correctie eigenlijk uit te zetten ?). Hij staat in het engels, maar door mijn land instellingen krijg ik er af en toe franse tekst op (keyb espace en retour ?, is nu ook niks om van wakker te liggen maar soit) . Om muziek en fimpjes af te spelen en foto's weer te geven, is het een prachtig toestel, overstijgt zelfs mijn verwachtingen. Dat scherm is echt . Maar je loopt het meer te poetsen, als wat je er mee loopt te telefoneren.


                      Het is leuk speelgoed, daar niet van maar 't heeft zijn nadelen, zoals alles, en daar mag over gezaagd en gekreft worden, in de hoop dat ze er in de toekomst iets aan doen
                      Wat scheelt er volgens jouw aan de telefoonfuncties ?

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                        Wat scheelt er volgens jouw aan de telefoonfuncties ?
                        Niks van statistieken, maar daar hoop ik op, dat er nog software voor uitkomt. Je kunt zelfs niet zien hoe lang je uitgaande gesprekken gehad hebt, en hoe lang je inkomende gesprekken gehad hebt.
                        De zoek functie, als je uw telefoon op de q achter gelaten hebt, kun je niet direct beginnen zoeken, moet je volledig naar van boven beginnen scrollen om naar een naam te kunnen zoeken.
                        Eer je kunt bellen, eerst sliden, dan op telefoon drukken, en dan kiezen of je direct het nummer wilt indrukken of je naar het nummer wilt zoeken. Of je die uit je favorieten wilt nemen.
                        Inkomende en uitgaande gesprekken staan door elkaar, niet gemakkelijk om 3 keer naar elkaar naar dezelfde laaste te bellen (als je ondertussen inkomende gesprekken gehad hebt)

                        Ik ben gewoon van vroeger met sneltoetsen te werken, 'k hoefde mijn gsm bij wijze van spreken niet uit mijn zak te halen om hem te unlocken en 1 van de 8 belangrijke te bellen.

                        Het zal misschien nog kwestie van gewoon worden, maar van telefoon is het toch niet meer als nummer indrukken en spreken, voor dergelijk apparaat mocht het toch iets meer zijn, naar mijn mening
                        To make your dreams come true, wake up

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                          Momenteel toch zeker nog niet voor excel ...
                          Jawel hoor
                          File Magnet

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Pff, zijn we weer bezig?

                            Fact: CNet is niet pro-Apple ;-)
                            Fact: Als je er meer dan 1 miljoen verkoopt, zullen er allicht wel een paar duizenden slecht zijn.
                            Fact: Ontvangst is moeilijk objectief te kwantificeren, AT&T in de states ....
                            Fact: MIJN 3G werkt super, en ook op gebied van ontvangst.

                            Ik begrijp niet waarom je weer de iphone moet komen afbreken. Ik krijg zo langzaam het gevoel dat je het doet omdat je er geen hebt!
                            Niet echt. Als ik er een gewild had, dan had ik die al lang gehad via mijn EU kanalen.

                            Maar ik heb wel getwijfeld, om tenslotte te kiezen voor mijn HTC Diamond Touch. Lichter, kleiner en veel veelzijdiger. In mijn besluitvorming kwam het zwakke of uitvallende signaal van de iPhone zelfs niet voor. Wel de 30 zware contra-punten, tegen 7 contra's voor de Diamond. Een collega van me had een iPhone gekocht, en we hebben ze naast elkaar gelegd en wat dagdagelijks vergelijkend onderzoek gedaan. Zoals surfen, cameragebruik, telefoonmanagement, incompatibiliteiten, schermbeeld,... De dag daarop verkocht hij zijn iPhone.

                            Je kan iets ophemelen tegen beter weten in, of omdat het trendy is, of veel gehyped wordt. Dat is niet mijn stijl. Ik ga voor gebruiksgemak en pure functionaliteit. En zelfs daar heb ik enkele commentaren op de HTC. De ideale smartphone bestaat (nog) niet. Maar we mogen wel kritisch zijn.

                            Overigens: duizende slechte toestellen voor een iPhone die nog geen drie weken op de markt is? Zou jij in die omstandigheden een DSLR kopen? Ach, misschien wel. Er zijn mensen die Windows Vista ophemelen...
                            Last edited by Fullator; 26 juli 2008, 20:53.
                            Fullator
                            Fotostudio Candela Zone
                            website: http://www.chronax.be
                            website: http://www.marquisemodels.eu

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                              Jawel hoor
                              File Magnet

                              Enkel viewer, enkel voor mac, geen excelfiles editing mogelijk op de iphone zelf ...

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Een nieuw nummer kan dat niet opgeslagen worden en een naam aangegeven worden?

                                Iemand belt je, met een nieuw nr. Je wilt die opslaan, en een naam aangeven

                                Dat is toch een minimum dat een telefoon zou moeten kunnen. Hier moet je blijkbaar eerst dat nr overschrijven, en dan een nieuw contact aanmaken naam ingeven, en nr ingeven, of zie ik iets over het hoofd ?
                                To make your dreams come true, wake up

                                Comment

                                Working...
                                X