Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    He jongens, stopt eens met die reclame voor die I-phone. Ik weet nu al dat ik vrijdag langs geen kanten of geen zijden meer aan een ga aangeraken. En dat het weer weken zal duren eer ze ergens in voorraad zijn. Maar hoe minder dat er een moeten hebben momenteel of zich bedenken, hoe beter

Btw, degene die nu al een hebben... waar steken jullie die gsm, volgens mij is hij te groot om gewoon in je broekzak te steken. Of heb ik het daar mis in ?
    In zo'n "janettenpochke" ?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Ja maar, we hebben het hier over een TELEFOON dewelke zijn belangerijkste functie nog steeds bellen is.
      Dan mag hij er nog zo goed uitzien, als het niet kan voldoen in zijn hoofdfunctie, dan is het een nutteloos ding.

Ik zit hier ondertussen al aan mijn 12e of 14e gsm en ik heb nog geen enkele meegemaakt die nooit vastliep of problemen gaf tijdens het bellen, of de je er af en toe niet de batterij moest uithalen om verder te kunnen.

Dat is het enige waar ik schrik van heb, bij die I-phone, dat je er de batterij niet kunt uithalen, om eens een harde reset uit te voeren

Maja bij de I-phone zullen alle "problemen" wel uitvergroot worden, dat het geen naam meer heeft. Hij kost amper iets meer dan de htc, maar voor de I-phone is het zo een schandalige prijs in belgie
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Maja bij de I-phone zullen alle "problemen" wel uitvergroot worden, dat het geen naam meer heeft. Hij kost amper iets meer dan de htc, maar voor de I-phone is het zo een schandalige prijs in belgie
        Stel dat Apple die verkoopt aan Mobistar voor ong. 300 euro J*.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Dat is het enige waar ik schrik van heb, bij die I-phone, dat je er de batterij niet kunt uithalen, om eens een harde reset uit te voeren
          Lang genoeg op't knoppeke duwen

Comment

Sorry hoor, maar dan mag je nog de hardste fanboy uit zijn, zo'n mankement zou je toch echt niet mogen dulden! Indien die van mij dat doet stuur ik hem direct terug.
            toch veel reacties hier vr een toestel die zo slecht is hé..
            Blijkbaar roepen de anti-iphoners onder ons harder dan de zogezegde "fanboys" hà
            btw de 3G's gekocht in België zijn onder garantie hé
            + conclusies maken op basis van 1 review..
            kan me trouwens niet voorstellen dat Apple iets wereldwijd op de markt brengt die gewoon niet zou functioneren..

soit ik heb de eerste versie nog NIKS vn problemen mee gehad !
            Last edited by Lieven0303; 10 juli 2008, 06:58.
            Photography helps people to see
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

Comment

Btw, degene die nu al een hebben... waar steken jullie die gsm, volgens mij is hij te groot om gewoon in je broekzak te steken. Of heb ik het daar mis in ?
              "lijkt" groot, maar is enorm dun, mijn vorige "gewone" nokia was "ambetanter" dan de iphone hoor
              Photography helps people to see
              -Berenice Abbott-
              BD1050BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                Lang genoeg op't knoppeke duwen
                Da's een software reset. Een hardware reset is zo'n minuscuul gaatje waar je een paperclip in moet duwen. Ook stroom onderbreken veroorzaakt een hardware reset.

Da's niet onbelangrijk, want tenzij er een hardware watchdog gebruikt wordt is er een (minuscule) kans dat alles geblokkeerd zit waardoor die software reset ook niet meer werkt.

Dave
                pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  Da's een software reset. Een hardware reset is zo'n minuscuul gaatje waar je een paperclip in moet duwen. Ook stroom onderbreken veroorzaakt een hardware reset.

Da's niet onbelangrijk, want tenzij er een hardware watchdog gebruikt wordt is er een (minuscule) kans dat alles geblokkeerd zit waardoor die software reset ook niet meer werkt.

Dave
                  Zou toch wel kunnen die hardmatige waakhond, want ik heb nog geen weet van een kompleet vastzittende iphone. Overigens, ik weet maar van héél weinig vastlopende iphones, wat ik gelijk een van de pluspunten vind. Op de paar dagen dat ik terug een WM machine had, was het weer even anders...de eerste dag had ik al 4 vastlopers. en dan moet je inderdaad dat pennetje in dat gaatje gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
                    toch veel reacties hier vr een toestel die zo slecht is hé..
                    Blijkbaar roepen de anti-iphoners onder ons harder dan de zogezegde "fanboys" hà
                    btw de 3G's gekocht in België zijn onder garantie hé
                    + conclusies maken op basis van 1 review..
                    kan me trouwens niet voorstellen dat Apple iets wereldwijd op de markt brengt die gewoon niet zou functioneren..

soit ik heb de eerste versie nog NIKS vn problemen mee gehad !
                    FWIW; ik ben niet anti-iphone.

En ik schat Tweakers hoog in wat betreft reviews, kan natuurlijk ook een slecht model geweest zijn.
                    Maar wat me vooral opvalt is dat er van alle Apple stuff niks slechts gezegd mag worden, geen terechte kritiek wordt geduld. Alles wordt afgedaan als zijnde: "Ja maar,..." en dan één of andere flauwe dooddoende vergelijking. Alles wordt met de mantel der liefde bedekt terwijl men voor zelfde feiten bij andere toestellen ongemeen hard uit de hoek komt.
                    Ja ik heb er mee gewerkt, ja ik was onder de indruk van de snelheid en ja ik had na 2 minuten al direct een (persoonlijk) minpunt (cfr. Keyboard).

Is er dan echt niks mis, verkeerd geplaatst feature, ontbrekend iets, .. op heel dat toestel volgens jullie?
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Is er dan echt niks mis, verkeerd geplaatst feature, ontbrekend iets, .. op heel dat toestel volgens jullie?

Baja, met mijn i-mac zijn er ook punten die serieus verbeterd kunnen worden, maar ten opzichte van gelijk welk ander toestel zijn die zo minimaal, dat die gerust met de mantel der liefde kunnen toegedekt worden. Het zal met die gsm ook wel zo zijn, maar met apple werken, is gewoon ontspanning.

Ik kom ook van ver 20 jaar dos/windows toestanden. Ik was normaal van plan, deze zomer een nieuwe pc te kopen (mijn oude is een piv 3,2ghz.. geen dual core, dus een oud beestje), maar het komt er nu niet meer van voor hetgene ik nu nog windows bezig, draai ik het onder vmware op mijn mac. Vorig jaar was het gewoon een klein experimentje, omdat mijn vrouw geen rommel in de living wou, en nu wil ik niks anders meer, en 'k werk dagelijks genoeg met andere os/en. Ik heb er vertrouwen in, dat die i-phone me ook niet gaat tegenvallen.
                      Apple, 't is gewoon een belevenis
                      To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik zit hier ondertussen al aan mijn 12e of 14e gsm en ik heb nog geen enkele meegemaakt die nooit vastliep of problemen gaf tijdens het bellen, of de je er af en toe niet de batterij moest uithalen om verder te kunnen.
                        Mijn Nokia 1100 is nu al 2,5 jaar oud, kostte mij 59€ en hapert nooit...
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                          Mijn Nokia 1100 is nu al 2,5 jaar oud, kostte mij 59€ en hapert nooit...
                          kan je ook niks mee doen, als je enkel een gsm wil, koop je geen peperdure iphone!

Comment

Dit lijkt mij wel een Men Only draadje ? Zitten er hier soms ook vrouwen tussen?
                            Het lijkt in ieder geval een mooi bewijs van de statement dat mannen nooit volwassen worden en om de zoveel tijd een nieuwe gadget nodig hebben als speelgoed. En dat is wat die toestellen uiteindelijk allemaal zijn: gadgets waaraan freaks meer waarde & belang willen toedichten dan dat die dingen waard zijn.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
                              Dit lijkt mij wel een Men Only draadje ? Zitten er hier soms ook vrouwen tussen?
                              Het lijkt in ieder geval een mooi bewijs van de statement dat mannen nooit volwassen worden en om de zoveel tijd een nieuwe gadget nodig hebben als speelgoed. En dat is wat die toestellen uiteindelijk allemaal zijn: gadgets waaraan freaks meer waarde & belang willen toedichten dan dat die dingen waard zijn.

I plead guilty wat het gadget stuk betreft, maar ik gebruik wel degelijk mijn kalender en de mailfunctionaliteit.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                                Wat nen hoop zever

Videorecording gaat perfect.
                                MP3 als ringtoon ook
                                MMS via software gaat ook....
                                Als jij kan aantonen dat bovenstaande gaat met een iPhone dat net uit de doos komt, dan vreet ik mijn schoen op.

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                                Zou toch wel kunnen die hardmatige waakhond, want ik heb nog geen weet van een kompleet vastzittende iphone.
                                Da's een averechtse redenering die logisch geen steek houdt. Trouwens, jij kan goed beweren dat je geen blokkerende iPhone hebt gezien, en toch een blokkerende WM bent tegengekomen, en toch houdt je vergelijking geen steek. Daarvoor moet je de oorzaak hebben van de WM die vastgelopen is.

Een iPhone bevat een op ARM gebaseerde processor. Die bevat meer dan waarschijnlijk een ingebouwde hardwarematige watchdog. Maar ik betwijfel of die ook gebruikt wordt. En het feit dat jij geen geblokkeerde iPhone gezien hebt, is geen bewijs.

Dave
                                pixelpusher

Comment

Working...
                                X