Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
    Wat een vervelend gekibbel wordt dat hier, juist een kindertuin, laat iedereen toch zijn keuze maken ...
    Allez, geef mekaar ne kus en speel braaf verder
    Mijn beste, het heeft niet meer te maken met smaak, maar met valse beweringen die over en weer worden geslingered in de hoop de keuze van een ander te beinvloeden.

    Een kindertuin, dat is het inderdaad.

    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Voorlopig blijf ik bij mijn bb pearl, prima toestel en kost een pak minder. Spijtig wel dat het geen wifi heeft en dat je een extra abonnement moet nemen om te kunnen surfen.
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Morgen, vrijdag vanaf 10:00 uur kan iedereen een iPhone kopen in een van
        de 150 Mobi-winkels.
        Voor de exclusieve verkoop van deze nacht liggen er ong. 6000 stuks
        klaar voor mensen die hiervoor geregistreerd hebben.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Voor de exclusieve verkoop van deze nacht liggen er ong. 6000 stuks
          klaar voor mensen die hiervoor geregistreerd hebben.
          Volgens de press release door de CEO van Mobi* worden er vannacht maar 250 stuks verkocht... De rest is voor morgen...

          In Engeland gaat het er nog beter aan toe:

          Macworld.co.uk —

          O2 has admitted that its online ordering system failed this week - on strength of orders reaching 13,000 per second at points on Monday morning.

          ik ben dus niet de enige gek
          An  a day keeps frustration away!
          http://www.demey-deleus.be

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
            Volgens de press release door de CEO van Mobi* worden er vannacht maar 250 stuks verkocht... De rest is voor morgen...

            In Engeland gaat het er nog beter aan toe:

            Macworld.co.uk —

            O2 has admitted that its online ordering system failed this week - on strength of orders reaching 13,000 per second at points on Monday morning.

            ik ben dus niet de enige gek
            Ok
            Goed voor het personeel in die winkel....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              De eerste Belgische iPhones worden tijdens een nachtverkoop in het Mobistar
              Center op de Brusselse Guldenvlieslaan verkocht. U kunt via de onderstaande
              videospeler de sfeer tijdens de verkoop live meemaken.

              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Onze noorderburen staan ook al te wachten....

                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  Onze noorderburen staan ook al te wachten....

                  http://www.nu.nl/news/1651236/50/_In...en_iPhone.html
                  Nou, leuk
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                    Onze noorderburen staan ook al te wachten....

                    http://www.nu.nl/news/1651236/50/_In...en_iPhone.html

                    ... en lachen met de prijzen in Belgie
                    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
                      ... en lachen met de prijzen in Belgie
                      Die betalen even veel met hun abonnement dat ze er moeten bij nemen
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                        En tenslotte: voor pockets Windows heb ik een SDK, en niet voor OSX. Ik kan dus mijn eigen applets schrijven of programma's aanpassen als het nodig is.
                        Apple heeft wel een SDK voor de iphone hoor
                        Zelfs zo dat zij voor de distributie van je software zorgen (ook al is het freeware).

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                          Die betalen even veel met hun abonnement dat ze er moeten bij nemen
                          Wel, dit abonnement heb ik nu ook...in Belgie...en ik mag hier nog steeds de volle pot betalen. Dus ze betalen niet evenveel.
                          Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
                            Wel, dit abonnement heb ik nu ook...in Belgie...en ik mag hier nog steeds de volle pot betalen. Dus ze betalen niet evenveel.
                            Ik niet, mijn werkgever betaalt dat voor mij, en 't is nu juist niet bij mobistar dus had die koppelverkoop gemogen had ik pech gehad, dat ik er een abonnement moest bijnemen

                            En zelfs moest mijn werkgever dat niet betalen, ik bel praktisch niet ik kom met een herlaadkaart van 15 euro lang toe, al die abonnementen die er bij verkocht worden, zijn overkill voor mij.
                            To make your dreams come true, wake up

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                              6. Heb je al geprobeerd een JAVA of Flash-applicatie te draaien? Oooeepps, al die websites die je dus niet of onvolledig kan raadplegen....
                              Vrees dat Fullator gelijk heeft, en als je op support.apple.com zoekt naar iphone + safari + java krijg je geen resultaten.

                              Heb er op m'n ipod touch nog geen last van gehad (niet nodig voor BD ), mogelijks brengt een update in de toekomst de mogelijkheid alsnog

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                                Apple heeft wel een SDK voor de iphone hoor
                                Zelfs zo dat zij voor de distributie van je software zorgen (ook al is het freeware).
                                Ik weet dat ze er een hebben, maar ik gebruik alleen die voor pocket Windows. Ik vrees dat de leercurve voor alweer een SDK teveel moeite is voor het gebruik dat ik ervan zou maken.

                                Intussen toch nog een nadeel van de Diamant ontdekt: het ontbreken van een IR-connectie (is niet meer "in"). Ik kan hem dus niet als remote control gebruiken zoals mijn andere PDA's. Maar ja, daar heb ik dan de Logitech Harmony voor, die je niet genoeg lof kunt toezwaaien. Hij bedient zelfs de strobes in mijn studio.
                                Last edited by Fullator; 11 juli 2008, 00:38.
                                Fullator
                                Fotostudio Candela Zone
                                website: http://www.chronax.be
                                website: http://www.marquisemodels.eu

                                Comment

                                Working...
                                X