Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Ik dacht dat ze allemaal via mail gewaarschuwd waren, dat het aanbod zeeer beperkt was, en enkel de VIP geselecteerden hadden er zeker 1.
    Bar slecht weer zal er ook wel voor iets tussen gezeten hebben denk ik.
    Belgen zijn niet echt zo zot, om gaan aan te schuiven, heb ik de indruk. Feit is wel dat als je niet gereserveerd hebt, dat er vandaag geen enkele te krijgen valt
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Eigenlijk verwondert me dat niet dat de opkomst zo laag was. Degenen die echt zo een ding willen hebben en bij de eersten willen zijn...die hebben hun iphone al een tijdje hoor.
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
        phew. Ifone is out!

        I wonder what the next hot-topic hype will be on BD.

        You know the answer already... Nikon D3X or D4, Canon MKIV and always the same people who don't have it giving comments

        Toch ook even on-topic: ik ben een fervent Apple-gebruiker maar die iPhone laat ik voorlopig aan mij voorbijgaan voor dezelfde reden als door een andere poster aangehaald: ik bel amper, dus een minimum-abo van 30 EUR/maand is zwaar overkill voor mij. Idem moest dit voor een andere GSM zijn... Wél belangrijk voor mij is integratie GPS (tomtom) want ik heb geen wagen met ingebouwde. Voorlopig gebruik ik op mijn Qtek9100 de e-mail/surf functionaliteit niet maar in de toekomst mss wel en dan zou ik MobileMe in combinatie met de iPhone wel zien zitten.
        Website: http://www.d-eye.be

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Zoals ik het kan opmaken uit de site van Mobistar is de iPhone enkel te krijgen als je tekent voor 24 maanden. Simlocked of niet.

          Dan is die 525 wel extreem veel geld.

          Dave
          pixelpusher

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Zoals ik het kan opmaken uit de site van Mobistar is de iPhone enkel te krijgen als je tekent voor 24 maanden. Simlocked of niet.

            Dan is die 525 wel extreem veel geld.

            Dave
            Dat is koppelverkoop en mag hier niet.
            Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
              Dat is koppelverkoop en mag hier niet.
              Wel, ik kan niet anders dan concluderen dat dit de enige manier is om aan een iPhone te raken. Iemand die er eentje heeft zonder dat abo van Mobistar?

              EDIT: de vraag wordt op de site van Mobistar duidelijk ontweken. Er valt echter te lezen in de *kleine lettertjes dat 'm enkel werkt met een Belgische SIM kaart. Misschien dat als je een afspraak maakt voor een dat men met man en macht zal proberen om er een abo bij te verkopen. Misschien als een test-aankoop magazine onder je arm houdt...

              Dave
              Last edited by GroovBird; 11 juli 2008, 12:09.
              pixelpusher

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Voilà, net de mijne gaan halen, er waren slechts vijf 16 gig toestellen geleverd, en dan nog enkel witte

                Gelukkig lag de mijne opzij

                De kleine is weer even content

                En nu spelen maar, (na het opladen )

                Toch ferm speelgoed voor de freaks hoor mannen

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  Wel, ik kan niet anders dan concluderen dat dit de enige manier is om aan een iPhone te raken. Iemand die er eentje heeft zonder dat abo van Mobistar?
                  Dave
                  Ik, en nog ongeveer 10 van de 12 anderen die hem vanochtend bij Lab9 buitengehaald hebben.
                  Ze vragen het wel, mr, mag er een abbo bij, maar ze dringen het niet op.

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Heb net even de gps getest, die werkt PERFEKT, ik had, weliswaar met google maps tot nu toe, direkt een nauwkeurige fix, en ga straks eens naar huis daarmee navigeren.
                    Nu nog wachten op een applikatie die met mappen in geheugen werken.

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Soit voor degene die er vandaag niet aangeraakt zijn (zoals ik )... 3 tot 9 weken wachttijd.... dan is er het nieuw ook al wel af ... soit we zien wel
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                        Misschien als een test-aankoop magazine onder je arm houdt...

                        Dave
                        Ahum: laat nu net Testaankoop ironisch genoeg vòòr koppelverkoop zijn...

                        Beetje vreemd vind ik trouwens: als het aan Testaankoop lag mocht wie een iPhone wilt naar Mobistar overschakelen, en wie nog een contract bij een andere verkoper had kon geen iPhone kopen..

                        EDIT: Ahum-ahum: fout dus...
                        Even mezelf corrigeren:
                        Qua telecommunicatie blijft Test-Aankoop trouwens in het algemeen voor een verbod op koppelverkoop van een gsm, een televisietoestel of een computer en van de bijhorende abonnementen.
                        Ze zijn voor koppelverkoop onder voorwaarden, maar dus niet voor telecommunicatie..
                        Zie http://www.knack.be/nieuws/belgie/te...icle19819.html
                        Last edited by S02; 11 juli 2008, 13:09.

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
                          Ahum: laat nu net Testaankoop ironisch genoeg vòòr koppelverkoop zijn...

                          Beetje vreemd vind ik trouwens: als het aan Testaankoop lag mocht wie een iPhone wilt naar Mobistar overschakelen, en wie nog een contract bij een andere verkoper had kon geen iPhone kopen..

                          EDIT: Ahum-ahum: fout dus...
                          Even mezelf corrigeren:
                          Ze zijn voor koppelverkoop onder voorwaarden, maar dus niet voor telecommunicatie..
                          Zie http://www.knack.be/nieuws/belgie/te...icle19819.html

                          Pff je bent voor of je bent tegen of je toont aan dat je puur uit eigenbelang handelt.

                          Dave
                          pixelpusher

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Pff je bent voor of je bent tegen of je toont aan dat je puur uit eigenbelang handelt.

                            Dave
                            Wat bedoel je met 'dat je puur uit eigenbelang handelt'?

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Pff je bent voor of je bent tegen of je toont aan dat je puur uit eigenbelang handelt.
                              Aha, 't wordt weer sappig . Leg eens uit .

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Jammer voor Mobistar maar het is geen overrompeling geworden...


                                http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF11072008_069
                                To make your dreams come true, wake up

                                Comment

                                Working...
                                X