Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mark III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 5D mark III

    Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
    Ik dacht hier een topic te vinden waar ik meer info kon krijgen
    Zoek niet langer: dit is het topic waar je meer info kan krijgen. Wat is je vraag, en dergelijke?

    Comment


    • Re: 5D mark III

      Oorspronkelijk geplaatst door Aeolis Bekijk bericht
      tja... begrijp hier ook niet goed wat poza nu bedoelt ???
      Dat van MediaM mag dan wel een fabeltje zijn, maar dat betekent niet dat die prijs elders niet voorkomt: nog veel goedkoper zelfs. Meer moet ge daar niet achter zoeken.

      Comment


      • Re: 5D mark III

        Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
        Waar is het profijt van een set dan? DA's gewoon de 3.199 € + de nieuwprijs van de 24-105! Hij zal op voorraad blijven denk ik...
        Even de berekening voor jou.

        Om te beginnen ik heb het over de winkelprijs van M.M en niet de online prijs van MM.
        De MKIII met 24-105 = 4149
        De MKIII kost 3199
        Dus heb je de 24-105 voor 1030 euro
        De 24-105 kost individueel bij M.M 1089 (in aparte doos dus geen bulk) (meer dan bij A&C)
        Dus 59 euro winst.. ni veel maar toch winst



        Bij A&C kost de MKIII met 24-105 = 4449
        De MKIII kost daar 3399
        De 24-105 kost hier dus 1050
        De 24-105 kost individueel bij A&C 1059 (aparte doos en geen bulk)(minder dan M.M)
        Dus 9 euro winst

        conclusie: M.M is de goedkoopste van deze twee winkels en je maakt het meeste winst ook bij M.M met de combo.

        Alleen de 24-105 is duurder bij M.M
        Last edited by Funcky; 5 april 2012, 21:06. Reden: aanpassing MKIII 3119 -3199 schrijf fout
        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

        Comment


        • Re: 5D mark III

          Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
          Dat van MediaM mag dan wel een fabeltje zijn, maar dat betekent niet dat die prijs elders niet voorkomt: nog veel goedkoper zelfs. Meer moet ge daar niet achter zoeken.
          Er is hier ook niemand niet dat het tegenovergestelde beweert
          Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

          Comment


          • Re: 5D mark III

            Oorspronkelijk geplaatst door Sweetly Bekijk bericht
            In de MM-webshop staat de 5d mkiii nog niet te koop !

            Bij aankoop online is het belangrijk van over een Nederlands adres te beschikken,.. verzenden niet naar België. Wel interessant als richtprijs.
            Ging hier ook niet over online prijzen maar prijzen in de winkel zelf.
            Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

            Comment


            • Re: 5D mark III

              Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
              Er is hier ook niemand niet dat het tegenovergestelde beweert
              Dat dacht ik ook.

              Comment


              • Re: 5D mark III

                Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                Even de berekening voor jou.

                Om te beginnen ik heb het over de winkelprijs van M.M en niet de online prijs van MM.
                De MKIII met 24-105 = 4149
                De MKIII kost 3119
                Dus heb je de 24-105 voor 1030 euro
                De 24-105 kost individueel bij M.M 1089 (in aparte doos dus geen bulk) (meer dan bij A&C)
                Dus 59 euro winst.. ni veel maar toch winst



                Bij A&C kost de MKIII met 24-105 = 4449
                De MKIII kost daar 3399
                De 24-105 kost hier dus 1050
                De 24-105 kost individueel bij A&C 1059 (aparte doos en geen bulk)(minder dan M.M)
                Dus 9 euro winst

                conclusie: M.M is de goedkoopste van deze twee winkels en je maakt het meeste winst ook bij M.M met de combo.

                Alleen de 24-105 is duurder bij M.M
                Ja, en als je de 24-105 wil verkopen (omdat je hem al hebt bvb), wat krijg je er dan nog voor !?
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                Comment


                • Re: 5D mark III

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                  Allemaal altijd maar zagen en klagen over die prijs.. Als je het niet kunt permitteren, dan kijk je er gewoon niet naar.. Ik dacht hier een topic te vinden waar ik meer info kon krijgen en dergelijke, maar veel rijker ben ik er niet van geworden

                  Kan er dan eens een info topic gemaakt zijn?
                  Blijkbaar zijn er nog niet veel MKIII gebruikers, in dat geval kunnen de mensen maar weinig ervaringen delen. Velen wachten nog op hun bestelling.
                  Voorlopig blijft het bij internet-testen delen.. ik wacht dan ook op de Dpreview review die voor mij nog altijd één van objectiefste en betrouwbaarste testen zijn.
                  Maar ik denk wel dat elke 5DMK2 gebruiker nu wel weet wat hij ongeveer mag verwachten van zijn opvolger.
                  Velen onder ons vinden het toestel te duur en zeker als je de concurrentie bekijkt.
                  Ik denk dat de meesten nog even willen wachten met hun aankoop (als die er dan al komt)
                  in de hoop dat de prijs een beetje naar omlaag gaat.

                  Voor mezelf ben ik er nog niet uit. Mijn MKII doet het nog heel goed en hoewel ik weet dat de MK3 de betere is op alle vlakken.. toch stel ik mij steeds de vraag of het het toestel zal nodig hebben voor mijn fotografie te verbeteren... ik ben er zeker van de de files van de MK3 waarmee ik ga thuis komen voor 99 % hetzelfde zullen zijn als mijn huidige MKII.
                  Je compositie wordt er in ieder geval niet beter van.

                  Ik vrees dat het voor mij er meer om gaat de camera in het bezit te hebben (hebzucht) dan daadwerkelijk betere foto's te maken...
                  Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

                  Comment


                  • Re: 5D mark III

                    Bij eerste tests: winst bij hoge iso: ik heb gewerkt met ong 8000 iso om met hoge sluitersnelheden te kunnen werken. Ziet er goed uit al moet je steeds beseffen dat de verbetering geen enorme verschil geeft met 5D2.
                    Ook autofocus scoort goed op eerste zicht (sport)
                    Voor mij is het vooral bedoeld voor video...
                    En de videotests zien er prima uit.
                    http://www.stich.be

                    Comment


                    • Re: 5D mark III

                      Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
                      Bij eerste tests: winst bij hoge iso: ik heb gewerkt met ong 8000 iso om met hoge sluitersnelheden te kunnen werken. Ziet er goed uit al moet je steeds beseffen dat de verbetering geen enorme verschil geeft met 5D2.
                      Ook autofocus scoort goed op eerste zicht (sport)
                      Voor mij is het vooral bedoeld voor video...
                      En de videotests zien er prima uit.
                      schiet je in RAW of JPEG ? ikzelf gebruik voor 90 % Jpeg.. dus ben wel best benieuwd naar de Jpeg resultaten (in camera)
                      Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

                      Comment


                      • Re: 5D mark III

                        Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                        Er is hier ook niemand niet dat het tegenovergestelde beweert
                        Maar er denkt wel iemand nog altijd dat we niet kunnen lezen.

                        Comment


                        • Re: 5D mark III

                          Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                          Denk dat de essentie blijft dat er een verschil van zeker 400 € is TEN OPZICHTE VAN DE GEDOODVERFDE CONCURRENT D800 (alvist die wat mij betreft wat in een andere vijver, maar goed: de markt zet die twee toch tegenover elkaar).
                          TE DUUR.
                          Voor 400€ verschil gaat geen kat al z'n lenzen van de hand doen en naar Nikon overstappen. De markt bepaalt uiteindelijk de prijs. Als ze er niet vanaf geraken aan deze prijs zullen ze wel zakken. Maar de kans dat dat in de nabije toekomst zal gebeuren is klein.

                          Comment


                          • Re: 5D mark III

                            Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                            Maar er denkt wel iemand nog altijd dat we niet kunnen lezen.
                            Daar ben ik zeker van want je hebt het nog altijd niet begrepen,
                            dit word echt vermoeiend

                            die "we" verander dat maar in "jij"

                            nogmaals.. eerst goed lezen waarover het gaat en dan reageren

                            Het is ook niet slecht bedoelt , maar je neemt het gewoon verkeerd op
                            Last edited by Funcky; 5 april 2012, 20:47.
                            Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

                            Comment


                            • Re: 5D mark III

                              Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                              Ja, en als je de 24-105 wil verkopen (omdat je hem al hebt bvb), wat krijg je er dan nog voor !?
                              Niemand zegt toch niet dat je de Body met 24-105 moet kopen ?
                              Body alleen 3199

                              Dit slaat toch nergens op ?

                              Yourt wil gewoon zeggen dat je niet veel winst maakt met de combo.



                              ps: schrijffout 1119 moest 1199 zijn (maar 1199 was toch al eerder vermeld )
                              Last edited by Funcky; 5 april 2012, 21:11.
                              Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

                              Comment


                              • Re: 5D mark III

                                Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
                                Zijn deze prijzen ook van toepassing op bestellingen via internet en zo ja, heb jij misschien een linkje daarvan?
                                Juist " Funky " er zijn hier sommigen die niét kunnen lezen !

                                Citaat:
                                Oorspronkelijk geplaatst door Sweetly
                                In de MM-webshop staat de 5d mkiii nog niet te koop !

                                Bij aankoop online is het belangrijk van over een Nederlands adres te beschikken,.. verzenden niet naar België. Wel interessant als richtprijs.

                                Funky : Ging hier ook niet over online prijzen maar prijzen in de winkel zelf.

                                Comment

                                Working...
                                X