Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mark III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 5D mark III

    Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
    Voor zij die me niet willen geloven
    Geen kwestie van niet willen geloven, Ik denk dat iedereen zich afvraagt waarom je deze weer verkoopt na 3 dagen ?
    Niet tevreden qua gebruik, kwaliteit, ergonomie ..... ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • Re: 5D mark III

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Geen kwestie van niet willen geloven, Ik denk dat iedereen zich afvraagt waarom je deze weer verkoopt na 3 dagen ?
      Niet tevreden qua gebruik, kwaliteit, ergonomie ..... ?

      grts
      Sieg
      O jawel er zijn er die mij niet geloven!

      De reden dat ik hem terug verkoop heb ik reeds gezegd :
      Ben de fotografie eerlijk gezegd beu!

      En wat ik met mijn centen doe zijn mijn beslissingen.

      En heu wat betreft die 21% btw laten vallen op de nieuwprijs :
      Er zijn hier zelf moderators die 2dehands materiaal verkopen en die regel niet toepassen want hun toestel heeft maar 7000 clicks en zo goed als nieuw en dat van begin 2010.

      Wel mijn toestel is ook nieuw en heeft nu 24 clicks.
      Heb er vandaag nog 4 foto's mee gemaakt in raw.

      Comment


      • Re: 5D mark III

        Timothy, heb je eigenlijk al reacties gekregen op je Mark III ? Lijkt me anders wel moeilijk om deze nu te verkopen aangezien iedereen wacht op zijn bestelling? (No offence he )

        Comment


        • Re: 5D mark III

          Oorspronkelijk geplaatst door driesoger Bekijk bericht
          Timothy, heb je eigenlijk al reacties gekregen op je Mark III ? Lijkt me anders wel moeilijk om deze nu te verkopen aangezien iedereen wacht op zijn bestelling? (No offence he )
          Yeps met de melding dat ik de BTW MOET laten vallen.

          En dit komt van 1 van de moderators via pm :
          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars
          Wat heeft de leeftijd van het toestel nu met het laten vallen van de btw te maken ? Dat is iets voor pro's die met een btw nummer en op factuur werken
          T probleem is hier dat ze denken allemaal PRO'S te zijn!!!

          BTW : Er zijn winkels waar het toestel ONMIDDELIJK beschikbaar is aan de laagste prijs van België.Maar je moet het wel zwart op wit bewijzen en niet met die zever afkomen zoals ze in pb doen : bij pch.be kost hij 2950 euro op hun website staat de officiële prijs van Canon,maar in de winkel zeggen ze 2950 euro.

          Want daar kom je in die winkel dat de laagste prijs van België garandeerd geen stap verder mee. Hun adviesprijs en tot op heden de duurste van België 3599 euro.

          Comment


          • Re: 5D mark III

            M'n punt Timothy is enkel dat ik denk dat je er moeilijk vanaf zal geraken aangezien iedereen voor een paar euros meer een nieuwe 5D Mark III heeft/of op een nieuwe kan wachten. Iedereen verwacht van een tweedehands toestel dat hij veel minder waard is...

            Comment


            • Re: 5D mark III

              Oorspronkelijk geplaatst door driesoger Bekijk bericht
              M'n punt Timothy is enkel dat ik denk dat je er moeilijk vanaf zal geraken aangezien iedereen voor een paar euros meer een nieuwe 5D Mark III heeft/of op een nieuwe kan wachten. Iedereen verwacht van een tweedehands toestel dat hij veel minder waard is...
              Dat verwacht ik ook van iets 2dehands.
              Er zijn er hier zelfs dat 3dehands verkopen en er meer voor vragen dan ze hem zelf 2dehands hebben aangekocht.
              Leg daar de logica maar eens van uit?
              Die er niet is!

              Trouwens een toestel met 24 clicks is niet versleten he!!!!

              Comment


              • Re: 5D mark III

                Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
                Dat verwacht ik ook van iets 2dehands.
                Er zijn er hier zelfs dat 3dehands verkopen en er meer voor vragen dan ze hem zelf 2dehands hebben aangekocht.
                Leg daar de logica maar eens van uit?
                Die er niet is!

                Trouwens een toestel met 24 clicks is niet versleten he!!!!
                Tuurlijk niet, integendeel! Nog veel succes trouwens!

                Comment


                • Re: 5D mark III

                  Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
                  Dat verwacht ik ook van iets 2dehands.
                  Er zijn er hier zelfs dat 3dehands verkopen en er meer voor vragen dan ze hem zelf 2dehands hebben aangekocht.
                  Leg daar de logica maar eens van uit?
                  Die er niet is!

                  Trouwens een toestel met 24 clicks is niet versleten he!!!!
                  Kunt ge er geen duidelijke foto's mee maken en tonen hoe goed hij wel is? Komt de verkoop mss ten goede. Iedereen wacht op degelijke RAW foto's op een hogere ISO. Doe ons een lol en toon ons iets nu je hem nog hebt. Op een paar clicks zal het niet aankomen voor de verkoop en je geeft ineens terug zin aan dit topic.
                  Voor het verschil van een extra batterij gaat iedereen hem wel in de winkel halen denk ik (tenzij hij niet direct leverbaar moest zijn).

                  Grtz,
                  Kurt

                  Comment


                  • Re: 5D mark III

                    Oorspronkelijk geplaatst door driesoger Bekijk bericht
                    Tuurlijk niet, integendeel! Nog veel succes trouwens!
                    Bedankt en anders zal ik er wel wat me prullen .

                    Tot op heden wat ik wel weet is dat de AF verschrikkelijk snel is.
                    Iets anders dan bij de 5D Mk II.

                    Comment


                    • Re: 5D mark III

                      Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
                      Kunt ge er geen duidelijke foto's mee maken en tonen hoe goed hij wel is? Komt de verkoop mss ten goede. Iedereen wacht op degelijke RAW foto's op een hogere ISO. Doe ons een lol en toon ons iets nu je hem nog hebt. Op een paar clicks zal het niet aankomen voor de verkoop en je geeft ineens terug zin aan dit topic.
                      Voor het verschil van een extra batterij gaat iedereen hem wel in de winkel halen denk ik (tenzij hij niet direct leverbaar moest zijn).

                      Grtz,
                      Kurt
                      Er staat hier reeds een 100% crop op iso12800.
                      Lijkt me meer dan voldoende denk zo.

                      Een stomme vraag en ken het antwoord al hoor : Bieden jullie ook af in de winkel op nieuw spul?

                      Comment


                      • Re: 5D mark III

                        Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
                        Bedankt en anders zal ik er wel wat me prullen .

                        Tot op heden wat ik wel weet is dat de AF verschrikkelijk snel is.
                        Iets anders dan bij de 5D Mk II.
                        Daar hoop ik ook op. Heb mezelf er ook een laten bestellen, want ik kom van de 7D. Hopelijk ondervind ik een mooie upgrade in termen van beeldkwaliteit. Heb je al enkele downsides ondervonden?
                        Last edited by driesoger; 2 april 2012, 19:14.

                        Comment


                        • Re: 5D mark III

                          Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
                          Er staat hier reeds een 100% crop op iso12800.
                          Lijkt me meer dan voldoende denk zo.

                          Een stomme vraag en ken het antwoord al hoor : Bieden jullie ook af in de winkel op nieuw spul?
                          1 foto van een factuur waarbij de lichtomstandigheden misschien niet echt heel slecht waren. Ja, daar doe ik het wel voor

                          Nog een stomme vraag misschien: zou jij een nieuwe uit de winkel halen of kiezen voor het toestel van enkele dagen oud bij iemand die je niet kent voor dezelfde prijs (op een batterij na)?

                          Comment


                          • Re: 5D mark III

                            Wanneer iemand zó kort na aanschaf zijn splinternieuwe camera alweer verkoopt met als reden dat hij "geen zin meer heeft in fotografie" ga ik toch serieus twijfelen... Wat heeft een mens dan doen besluiten om drie dagen daarvoor meer dan 3200,- uit te geven Die twijfel of gebrek aan zin in fotograferen komt toch niet zomaar van het ene op het andere moment

                            Maar goed hoe dan ook, ondanks dat de camera splinternieuw is zou ik ook liever een nieuwe uit de winkel halen als er toch vrijwel geen prijsverschil in zit... Of dat prijsverschil de BTW moet zijn laat ik in het midden maar ik zou als ondernemer jouw camera niet willen kopen....
                            www.indetailfotografie.nl

                            Comment


                            • Re: 5D mark III

                              Voor diegenen die interesse hebben in de 5dMKIII, op voorraad bij Mediamarkt Brussel Nieuwstraat. De body kost 3199 euro. De body met 24-105 objectief kost 4149 euro.
                              Zowel kit als body zijn op voorraad
                              Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                              Comment


                              • Re: 5D mark III

                                Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
                                Voor zij die me niet willen geloven :



                                De prijs op iso12800 100% crop en ik denk niet dat de ruisreductie op staat :

                                http://i39.tinypic.com/124fx9g.jpg
                                Dat mensen je niet geloven dat insinueer jij, uit mijn mond komt dat niet.
                                Btw. aan zo een foto hebben wij hier echt niks. Deze zou even goed uit een MKII kunnen komen ( waarmee ik niks bedoel vooraleer je terug met verwijten afkomt)

                                Doe ons allen hier eens groot plezier en post een foto in slechte lichtomstandigheden, liefst vergezeld van een 100% crop. Op 25600.
                                Last edited by LesC; 3 april 2012, 07:29. Reden: Foto's uit de quote, geen herhaling
                                Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                                Comment

                                Working...
                                X