Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mark III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 5D mark III

    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Maar we begrepen wel wat hij bedoeld

    mir
    Dat "straatfotografie" geen hoofdletter verdient? Want dat is in jpg?

    Comment


    • Re: 5D mark III

      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Maar we begrepen wel wat hij bedoeld

      mir
      Dat heb je goed gelezen en ikke slecht geschreven
      Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

      Comment


      • Re: 5D mark III

        Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
        Dat "straatfotografie" geen hoofdletter verdient? Want dat is in jpg?
        je bent ni echt mee ze
        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

        Comment


        • Re: 5D mark III

          Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
          Dat heb je goed gelezen en ikke slecht geschreven
          In zijn schrijfwijze staan vier fouten, en in de jouwe maar drie.

          Comment


          • Re: 5D mark III

            Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            In zijn schrijfwijze staan vier fouten, en in de jouwe maar drie.
            En zo komen we weer terug bij DE essentie van dit topic en de fotografie in het algemeen: nml. de spelling

            Comment


            • Re: 5D mark III

              Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
              En zo komen we weer terug bij DE essentie van dit topic en de fotografie in het algemeen: nml. de spelling

              Inderdaad...

              Comment


              • Re: 5D mark III

                Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                Mijne 40D? Dan heb ik al een start voor mijn 5DIII naast mijn 5DII (zelfde batterijen en zo, weet je wel).
                Ja, dat begrijp ik wel, maar als beginnende prof. en omdat ik nogal veel concerten fotografeer wil ik gaan voor een technische hogere kwaliteit. Wat voor mij niet moet betekenen dat ik mijn 40D weg moet doen want het blijft een prima toestel voor wat het moet doen.
                EMBLEMATA.BE
                http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                Comment


                • Re: 5D mark III

                  Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
                  En zo komen we weer terug bij DE essentie van dit topic en de fotografie in het algemeen: nml. de spelling
                  Als je iets interessant te vertellen hebt over de MKIII, wij zijn één en al oor
                  Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                  Comment


                  • Re: 5D mark III

                    Nog eentje...


                    Zelfde verhaal: op lagere ISO allemaal redelijk gelijkwaardig en tov de D800 zelfs net iets minder maar op hogere ISO verslaat hij ze allemaal. Alleen is dat allemaal niet zo spectaculair precies, en de verbeterde AF, dual slots en fps plus inhouse HDR zijn dus mee surplussen aan dit toestel. Zelfde conclusie als way ik hier al een hele tijd verkondig: te duur eigenlijk. Voila... denk da'k binneneen dik half jaar nog wel eens ga googlen op prijzen of zo, maar verder heb ik het wel ongeveer gehad nu.
                    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                    www.musicinframe.be

                    Comment


                    • 1) JPEG ISO Performance 5D3 vs D800
                      2) JPEG ISO Performance 5D2 vs 5D3
                      550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                      Comment


                      • Re: 5D mark III

                        t Goeie is dat de prijs van 2e hands 1DIV's nu wel zal zakken...

                        Niemand gaat nog 3000 euro voor n 1DIV van enkele jaren neertellen, als er een nieuwe (en betere) 5DIII uit is, die maar 300 euro meer kost.
                        Canon-man. Concerten en natuur.
                        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                        Comment


                        • Re: 5D mark III

                          Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                          t Goeie is dat de prijs van 2e hands 1DIV's nu wel zal zakken...

                          Niemand gaat nog 3000 euro voor n 1DIV van enkele jaren neertellen, als er een nieuwe (en betere) 5DIII uit is, die maar 300 euro meer kost.
                          Ik zou die twee toch bijlange niet vergelijken hoor Johan behalve dan op iso performance !

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • Re: 5D mark III

                            Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                            t Goeie is dat de prijs van 2e hands 1DIV's nu wel zal zakken...

                            Niemand gaat nog 3000 euro voor n 1DIV van enkele jaren neertellen, als er een nieuwe (en betere) 5DIII uit is, die maar 300 euro meer kost.
                            Wel iedereen die de fps van de 1dIV nodig heeft, sommigen in afwachting van een 1dx.

                            Comment


                            • Re: 5D mark III

                              Oorspronkelijk geplaatst door Aeolis Bekijk bericht
                              Wel iedereen die de fps van de 1dIV nodig heeft, sommigen in afwachting van een 1dx.
                              Zou je dan zaken kunnen doen met 10fps die niet lukken met "slechts" 6 fps ?
                              David Leemans
                              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                              Comment


                              • Re: 5D mark III

                                Natuurlijk! En met 30 fps kan je ook meer doen.. hangt er allemaal van af welk genre fotografie je beoefent of hoe creatief je bent.

                                Comment

                                Working...
                                X