Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mark III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 5D mark III

    Zeer bizar dat ze bij Mediamarkt gewoon te koop staan terwijl ik nu al een aantal weken wacht bij Art & Craft. Heb mijn body binnen het uur nadat hij op de website stond gereserveerd, dus mag ik er toch vanuit gaan dat de mijne bij de eerste levering moet zitten?
    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

    Comment


    • Re: 5D mark III

      Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
      Zeer bizar dat ze bij Mediamarkt gewoon te koop staan terwijl ik nu al een aantal weken wacht bij Art & Craft. Heb mijn body binnen het uur nadat hij op de website stond gereserveerd, dus mag ik er toch vanuit gaan dat de mijne bij de eerste levering moet zitten?
      Nog straffer is dat hij bij MM goedkoper is, tewijl A&C bij reservering de laagste prijs garandeerde.

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • Re: 5D mark III

        Toen ik indertijd mijn 5D2 kocht bij de lancering in de MM kreeg ik hem ook dik 200 euro goedkoper dan alle andere zaken/webshops die ik kende , niet dat ik een MM fanaat ben, tot hiertoe is die 5D2 het enige wat ik daar ooit kocht maar aan die prijs kon ik hem toen niet laten liggen ( was trouwens niet de aangeprijsde prijs maar de verkoper zag dat ik intresse had en ik vroeg hem wat z'n beste prijs was in de veronderstelling dat hij eens ging lachen, hij zei me geef me 5 minuten ik ga het aan mijn overste vragen, komt die terug met zo'n prijs )
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

        Comment


        • Re: 5D mark III

          Ik heb em hier ook zien liggen in de City 2 MM....
          Ik kon het ook niet geloven, want.. ALLE ANDERE dingen (van het kleinste stofje tot grootste tv) zijn gewoon een pak duurder
          Canon 5D2 en wat glas

          Comment


          • Re: 5D mark III

            Misschien dat Canon prijsinformatie heeft gegeven ongeveer zo:

            max introductieprijs 3499
            optimale verkoopprijs xxxxx = de prijs die Mediamarkt gebruikt.

            De andere fotospeciaalzaken zijn misschien 'slimmer' of 'doortastender', terwijl ze bij mediamarkt misschien denken: 'och laat ons gewoon de optimale verkoopprijs nemen', of misschien niet 100% goed naar gekeken als het een hele brief was met overeenkomsten, clausules etc...

            --> geeft misschien wel aan dat prijsdalingen er toch zitten aan te komen binnen een maand ofzo ...
            Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
            BLOG

            Comment


            • Re: 5D mark III

              Stel dat MM veel goedkoper is voor de 5D3. Ze verdienen bv maar 20 euro per toestel, maar verkopen er wel 10x zoveel als de zaken die de volle pot vragen, maar als die in dezelfde periode 1 toestel verkopen, maken ze 200 euro winst (ik zeg maar wat).

              Maar wij als consumenten kunnen er maar wel bij varen.
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

              Comment


              • Re: 5D mark III

                Oorspronkelijk geplaatst door 850cc
                Bij Mediamarkt Brussel EOS 5D MK III + EF 24-105 voor 3.799 €
                Dit is volgens mij een zeer goede prijs.
                Dat is inderdaad een mooie prijs!
                Last edited by AndriesDeLeener; 4 april 2012, 17:02.
                ::: Flickr :::

                Comment


                • Re: 5D mark III

                  Als je de 5dmkII al hebt begrijp ik wel dat je niet meteen gaat overstappen. Dit gezegd zijnde, wil ik wel een partner aankopen voor mijn huidigen 40D.
                  EMBLEMATA.BE
                  http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                  Comment


                  • Re: 5D mark III

                    Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
                    Als je de 5dmkII al hebt begrijp ik wel dat je niet meteen gaat overstappen. Dit gezegd zijnde, wil ik wel een partner aankopen voor mijn huidigen 40D.
                    Mijne 40D? Dan heb ik al een start voor mijn 5DIII naast mijn 5DII (zelfde batterijen en zo, weet je wel).
                    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                    www.musicinframe.be

                    Comment


                    • Re: 5D mark III

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Nog straffer is dat hij bij MM goedkoper is, tewijl A&C bij reservering de laagste prijs garandeerde.

                      mir
                      Er wordt hier beweert dat de MKIII 3799 kost met 24-105, dat is niet wat ik gezien heb zaterdag passé.
                      4149 met 24-105 ... das al een mooie prijs denk ik
                      Nu zaterdag ga ik terug naar MM ... zal het is checken.

                      A&C en Konijn is allang niet meer de goedkoopste bij sommige zaken...tja beide winkels zijn uitgebreid of vernieuwd en er zal er op één of ander manier ergens geld uitgehaald moeten worden zeker ? uitkijken is de boodschap
                      Last edited by Funcky; 4 april 2012, 21:48.
                      Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                      Comment


                      • Re: 5D mark III

                        Ik zal onder de middag eens snel gaan kijken in MM hier terug.. en zal zelfs een foto er van trekken
                        Canon 5D2 en wat glas

                        Comment


                        • Re: 5D mark III

                          En de update:

                          Foto's kunnen gepost worden, maar heb iphone kabeltje niet bij om op pc te zetten

                          bon:

                          5D MKIII body:
                          3199€

                          5D MKIII + 24-105:
                          4149€
                          Canon 5D2 en wat glas

                          Comment


                          • Re: 5D mark III

                            Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                            En de update:

                            Foto's kunnen gepost worden, maar heb iphone kabeltje niet bij om op pc te zetten

                            bon:

                            5D MKIII body:
                            3199€

                            5D MKIII + 24-105:

                            4149€
                            Zoals ik dus gezegd had, en bij deze de prijzen van M.M nog maar eens bevestigd.
                            Prijzen van 3799 Body plus lens is een fabeltje
                            Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                            Comment


                            • Re: 5D mark III

                              Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                              En de update:

                              Foto's kunnen gepost worden, maar heb iphone kabeltje niet bij om op pc te zetten

                              bon:

                              5D MKIII body:
                              3199€

                              5D MKIII + 24-105:
                              4149€
                              Zijn deze prijzen ook van toepassing op bestellingen via internet en zo ja, heb jij misschien een linkje daarvan?

                              Comment


                              • Re: 5D mark III

                                Neen, ik heb enkel en alleen de prijzen gehaald in de winkel van MM in Brussel Nieuwstraat.

                                Blijkbaar kunnen prijzen tov de MM's ook nog eens onderling verschillen, omdat er bv een Vandenborre kortbij is die goedkoper is, dan zou MM zijn prijs ook lager kunnen liggen. Andersom ook dan, waar geen directe concurrent in de buurt is zijn prijzen hoger laten liggen.

                                Nu dit is de WINKELprijs, dus ik weet niet als onderhandeling mogelijk is of internetprijzen zijn?
                                Canon 5D2 en wat glas

                                Comment

                                Working...
                                X