Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mark III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 5D mark III

    Waar is het profijt van een set dan? DA's gewoon de 3.199 € + de nieuwprijs van de 24-105! Hij zal op voorraad blijven denk ik...
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

    Comment


    • Re: 5D mark III

      Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht


      Zoals ik dus gezegd had, en bij deze de prijzen van M.M nog maar eens bevestigd.
      Prijzen van 3799 Body plus lens is een fabeltje
      De gepubliceerde prijs stemt vaak nooit overeen met de minimum prijs. Op een aankoop van 4.000 euro zou ik toch naar korting vragen.
      Het aantal verkochte toestellen is belangrijk,.. dit geeft voor de verkoper een betere Canon service, extra kortingen + vooraan op de lijst voor levering.
      Hiervoor is men graag bereid om korting te geven.

      Comment


      • Re: 5D mark III

        @ KazzZ

        OK, ik zal een en ander even navragen bij deze MM. Bij de winkels in Nederland die de 5D Mark III in voorraad hebben zie ik geen prijzen lager dan 3499 Euro. Een verschil van 300 Euro is toch interessant genoeg om nader te informeren.....

        Comment


        • Re: 5D mark III

          Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht


          Zoals ik dus gezegd had, en bij deze de prijzen van M.M nog maar eens bevestigd.
          Prijzen van 3799 Body plus lens is een fabeltje
          Bij Simply Electronics hebben ze er nog drie met die lens, voor 3630. Gratis geleverd in heel Europa.
          Maar lees eerst dit: http://www.avforums.com/forums/camco...ectronics.html

          Comment


          • Re: 5D mark III

            Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
            @ KazzZ

            OK, ik zal een en ander even navragen bij deze MM. Bij de winkels in Nederland die de 5D Mark III in voorraad hebben zie ik geen prijzen lager dan 3499 Euro. Een verschil van 300 Euro is toch interessant genoeg om nader te informeren.....
            Denk dat de essentie blijft dat er een verschil van zeker 400 € is TEN OPZICHTE VAN DE GEDOODVERFDE CONCURRENT D800 (alvist die wat mij betreft wat in een andere vijver, maar goed: de markt zet die twee toch tegenover elkaar).
            TE DUUR.
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment


            • Re: 5D mark III

              Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              Bij Simply Electronics hebben ze er nog drie met die lens, voor 3630. Gratis geleverd in heel Europa.
              Maar lees eerst dit: http://www.avforums.com/forums/camco...ectronics.html
              Ik heb het over het feit dat er hier iemand schreef dat bij M.markt Bxl de MKIII met 24-105 3799 kost. Een fabeltje dus. Het is 4149. Ondertussen al bevestigd door iemand anders hier. En op voorraad.
              Goed lezen eerst vooraleer je reageert
              Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

              Comment


              • Re: 5D mark III

                Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                Denk dat de essentie blijft dat er een verschil van zeker 400 € is TEN OPZICHTE VAN DE GEDOODVERFDE CONCURRENT D800 (alvist die wat mij betreft wat in een andere vijver, maar goed: de markt zet die twee toch tegenover elkaar).
                TE DUUR.
                Misschien zal het verschil nog groter zijn als je hem aankoopt bij MM als deze binnenkort verkrijgbaar is.
                Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                Comment


                • Re: 5D mark III

                  Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                  Ik heb het over het feit dat er hier iemand schreef dat bij M.markt Bxl de MKIII met 24-105 3799 kost. Een fabeltje dus. Het is 4149. Ondertussen al bevestigd door iemand anders hier. En op voorraad.
                  Goed lezen eerst vooraleer je reageert
                  Als het geen fabeltje zou zijn had ik niet de moeite gedaan met slechts nog 169 euro goedkoper.

                  Comment


                  • Re: 5D mark III

                    In de MM-webshop staat de 5d mkiii nog niet te koop !

                    Bij aankoop online is het belangrijk van over een Nederlands adres te beschikken,.. verzenden niet naar België. Wel interessant als richtprijs.

                    Comment


                    • Re: 5D mark III

                      Ik zie net dat hij bij Art & Craft met maar liefst 100 euro is gestegen in prijs. Ik heb hem gereserveerd aan de oorspronkelijke prijs (3300 euro), dus ik ga er van uit dat ik deze stijging niet zal moeten bij betalen?
                      canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

                      Comment


                      • Re: 5D mark III

                        Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
                        Ik zie net dat hij bij Art & Craft met maar liefst 100 euro is gestegen in prijs. Ik heb hem gereserveerd aan de oorspronkelijke prijs (3300 euro), dus ik ga er van uit dat ik deze stijging niet zal moeten bij betalen?
                        Nee , moet je niet bijbetalen. Een telefoontje naar Kristoff van A&C volstaat als je zekerheid wil.
                        Maar ik heb al een gelijkaardig geval meegemaakt bij hun en ik moest gewoon de overeengekomen prijs van het factuur betalen.
                        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                        Comment


                        • Re: 5D mark III

                          Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                          Als het geen fabeltje zou zijn had ik niet de moeite gedaan met slechts nog 169 euro goedkoper.
                          In beweer toch niet dat jij niet goedkoper zou gevonden hebben op het net.
                          Het fabeltje gaat over de zogezegde 3799 bij M.M wat niet correct is.
                          Nogmaals, eerst eens goed lezen voor je iets schrijft.

                          Dus. .. Het kan best zijn dat jij goedkoper weet, maar dit stond niet ter discussie
                          Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                          Comment


                          • Re: 5D mark III

                            Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                            In beweer toch niet dat jij niet goedkoper zou gevonden hebben op het net.
                            Het fabeltje gaat over de zogezegde 3799 bij M.M wat niet correct is.
                            Nogmaals, eerst eens goed lezen voor je iets schrijft.

                            Dus. .. Het kan best zijn dat jij goedkoper weet, maar dit stond niet ter discussie
                            Je bedoelt dat iemand zou kunnen denken dat jouw bercht over Simply Electronics gaat, en niet over de prijs van dat toestel en die lens bij MM. Wel, stuur die dan maar naar mij, want ik heb al je berichten daarover gelezen, en er staat niks in over Simply Electronics: Je had het over MM. Again and again and again hetzelfde. Werk je daar?

                            Comment


                            • Re: 5D mark III

                              Allemaal altijd maar zagen en klagen over die prijs.. Als je het niet kunt permitteren, dan kijk je er gewoon niet naar.. Ik dacht hier een topic te vinden waar ik meer info kon krijgen en dergelijke, maar veel rijker ben ik er niet van geworden

                              Kan er dan eens een info topic gemaakt zijn?
                              Yannick Desmet 2021
                              yannickdesmet.com

                              Comment


                              • Re: 5D mark III

                                tja... begrijp hier ook niet goed wat poza nu bedoelt ???

                                And it gets boring... als we met z'n allen hier tegelijkertijd overal
                                online de beste prijzen gaan opzoeken dan kan je er meteen een gedediceerd subforum voor opstarten

                                Comment

                                Working...
                                X