Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mark III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 5D mark III

    Oorspronkelijk geplaatst door Sweetly Bekijk bericht
    Juist " Funky " er zijn hier sommigen die niét kunnen lezen !

    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Sweetly
    In de MM-webshop staat de 5d mkiii nog niet te koop !

    Bij aankoop online is het belangrijk van over een Nederlands adres te beschikken,.. verzenden niet naar België. Wel interessant als richtprijs.

    Funky : Ging hier ook niet over online prijzen maar prijzen in de winkel zelf.
    is funcky met een C niet funky
    Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

    Comment


    • Re: 5D mark III

      Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
      je neemt het gewoon verkeerd op
      Je noemt maar twee winkels. Voor den goedkoop zijn er echter minstens drie.

      Comment


      • Re: 5D mark III

        Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
        schiet je in RAW of JPEG ? ikzelf gebruik voor 90 % Jpeg.. dus ben wel best benieuwd naar de Jpeg resultaten (in camera)
        Ik gebruik enkel laagste kwaliteit jpeg om een snelle selectie uit te voeren. Na die snelle selectie werk ik uitsluitend in raw. Kan dus niet direct een oordeel vellen maar ze zien er op eerste zicht wel prima uit.
        http://www.stich.be

        Comment


        • Re: 5D mark III

          dez week voor het eerst foto's genomen met de mkII op h1 en h2 en was aangenaam verrast hoe deze nog waren . Als de mkIII daar nog enkele stappen bij doet zal zijn opvolger nog beter doen en deze wordt dan misschien de mijne .Ik volg graag de bevindingen van anderen om op de hoogte te blijven.

          Comment


          • Re: 5D mark III

            Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
            schiet je in RAW of JPEG ? ikzelf gebruik voor 90 % Jpeg.. dus ben wel best benieuwd naar de Jpeg resultaten (in camera)
            Zonde van zo'n dure camera
            Groeten Remco.

            Comment


            • Re: 5D mark III

              Hier enkele testen met 5D mkIII en verschil met nikon .

              Comment


              • Re: 5D mark III

                Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                Hier enkele testen met 5D mkIII en verschil met nikon .
                http://nl.fotovideo.nu/reviews/2662/...-nikon-d800-d4
                5DIII beter in ruis dan D800 en D4. Tov de D800 verwachtte ik dat wel, maar dat de D4 met minder MP voorbijgestoken wordt, da's leuk. Zoals ze in het artikel zelf aangeven: de rollen omgekeerd (Nikon nu de meeste pixels en de meeste ruis), al gaan globaal gezien natuurlijk alle toestellen er op vooruit.
                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                www.musicinframe.be

                Comment


                • Re: 5D mark III

                  Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                  5DIII beter in ruis dan D800 en D4.
                  En hier beweren ze dan weer het omgekeerde... Die reviewers toch hé ;-)

                  http://mansurovs.com/nikon-d800-review (Tab camera comparisons).

                  Comment


                  • Re: 5D mark III

                    Oorspronkelijk geplaatst door timefreezer Bekijk bericht
                    En hier beweren ze dan weer het omgekeerde... Die reviewers toch hé ;-)

                    http://mansurovs.com/nikon-d800-review (Tab camera comparisons).
                    Effe serieus blijven hé... da's een fanboy met 7 Nikon reviews en 2 Sony reviews op zijn site.
                    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                    www.musicinframe.be

                    Comment


                    • Re: 5D mark III

                      Oorspronkelijk geplaatst door Remco_RC Bekijk bericht
                      Zonde van zo'n dure camera

                      ?????
                      Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                      Comment


                      • Re: 5D mark III

                        Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                        dez week voor het eerst foto's genomen met de mkII op h1 en h2 en was aangenaam verrast hoe deze nog waren . Als de mkIII daar nog enkele stappen bij doet zal zijn opvolger nog beter doen en deze wordt dan misschien de mijne .Ik volg graag de bevindingen van anderen om op de hoogte te blijven.
                        12800 en 25600 op de MKII vind ik niet meer bruikbaar tenzij uit noodzaak en dan nog op hele kleine afdrukken.
                        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                        Comment


                        • Re: 5D mark III

                          Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
                          Ik gebruik enkel laagste kwaliteit jpeg om een snelle selectie uit te voeren. Na die snelle selectie werk ik uitsluitend in raw. Kan dus niet direct een oordeel vellen maar ze zien er op eerste zicht wel prima uit.
                          Bedankt,
                          Raw gebruik ik als ik foto's schiet voor Trouw of Comunnie of andere feestgelegenheden.
                          Voor straatfotografie schiet ik altijd JPEg.
                          Is voor mij belangrijk dat de camera het op beide goed doet.
                          Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                          Comment


                          • Re: 5D mark III

                            Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                            Raw gebruik ik als ik foto's schiet voor Trouw of Comunnie of andere feestgelegenheden.
                            FunCky, het is geen Comunnie maar CoMMunie !

                            Comment


                            • Re: 5D mark III

                              Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                              Bedankt,
                              Raw gebruik ik als ik foto's schiet voor Trouw of Comunnie of andere feestgelegenheden. Voor straatfotografie schiet ik altijd JPEg.
                              Is voor mij belangrijk dat de camera het op beide goed doet.
                              Ok. Ik werk dikwijls in moeilijke lichtomstandigheden. Weinig licht of een mix van verschillende lichtsoorten. Dan is raw een zegen om de witbalans wat te corrigeren.
                              Ik had de witbalans vast ingesteld en merk dat ik ondanks de vaste instelling soms andere kleuren heb. Moet dit nog verder onderzoeken; het ging allemaal zo snel.
                              Last edited by axat; 12 april 2012, 16:20.
                              http://www.stich.be

                              Comment


                              • Re: 5D mark III

                                Oorspronkelijk geplaatst door Sweetly Bekijk bericht
                                FunCky, het is geen Comunnie maar CoMMunie !
                                Maar we begrepen wel wat hij bedoeld

                                mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                                Comment

                                Working...
                                X