Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Nikon D7000 Topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het Nikon D7000 Topic

    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
    Hoe is het met de prijs en de prijsevolutie gesteld? Ik zie de prijs van de D7000 nog altijd niet zakken. Wanneer denken jullie dat we een prijszakking mogen verwachten?
    Of mogen we dat niet??
    Zolang de beschikbaarheid een probleem blijft, zal de prijs niet zakken. Bij de meeste handelaars, ook op internet, is de status "in bestelling".
    Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
    Fujifilm X100V - Sony RX100M3

    Comment


    • Re: Het Nikon D7000 Topic

      Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
      Zolang de beschikbaarheid een probleem blijft, zal de prijs niet zakken. Bij de meeste handelaars, ook op internet, is de status "in bestelling".
      Idd


      en waar ik m op t moment beschikbaar vindt, is m bijna 80 euro duurder...


      optie is op t moment Mediamarkt,maar vraag me af of de service goed is van MEdiamarkt... Geen ervaring mee...

      Aangezien hij in de nieuwe folder staat veronderstel ik dat ze hem daar wel hebben...
      Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

      Comment


      • Re: Het Nikon D7000 Topic

        art & craft heeft deze nog op voorraad volgens hun site. heb ik hem ook gehaald 2 weken geleden

        Comment


        • Re: Het Nikon D7000 Topic

          Oorspronkelijk geplaatst door hansadriaens Bekijk bericht
          art & craft heeft deze nog op voorraad volgens hun site. heb ik hem ook gehaald 2 weken geleden

          wat uit de regio

          ben van Limburg...

          toch bedankt voor de tip!
          Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

          Comment


          • Re: Het Nikon D7000 Topic

            was voor mij ook uit de redio (leuven) maar limburg is natuurlijk nog verder
            succes nog me de zoektocht , alleszinds de rit waard geweest

            Comment


            • Re: Het Nikon D7000 Topic

              Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
              Binnen een aantal maanden daalt die sowieso. Misschien niet veel, maar dalen zal ze?
              Ik snal niet dat jij niet allang binnen bent met zo'n inzicht in Yen € verhouding
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • Re: Het Nikon D7000 Topic

                Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                Hoe is het met de prijs en de prijsevolutie gesteld? Ik zie de prijs van de D7000 nog altijd niet zakken. Wanneer denken jullie dat we een prijszakking mogen verwachten?
                Of mogen we dat niet??

                L.
                Ik kan antwoorden op mijn eigen vraag: gisteren stond de D7000 aan 1069€ geprijsd in Art & Craft, waar dat tevoren 1159€ was, als ik me niet vergis. Grip stond aan 219€ (elders gezien aan 259€).

                L.
                http://lievendevlaminck.wordpress.com/

                Comment


                • Re: Het Nikon D7000 Topic

                  ik heb de mijne bij Foto Rubens gekocht aan 1059 twee weken geleden...

                  Comment


                  • Re: Het Nikon D7000 Topic

                    Oorspronkelijk geplaatst door davege Bekijk bericht
                    ik heb de mijne bij Foto Rubens gekocht aan 1059 twee weken geleden...
                    Rubens is idd tot nu toe t scherpste in prijs wat ik tot nu toe gevonden heb,maar hebben op het moment jammer genoeg geen voorraad...


                    Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                    Comment


                    • Re: Het Nikon D7000 Topic

                      als je'm graag hebt aan die prijs, kan je daar altijd bestellen (ter plaatse moet je wel voorschot betalen, online de volle pot) en als je toch daar niet zou kopen dan krijg je alles terug.

                      Comment


                      • Re: Het Nikon D7000 Topic

                        Oorspronkelijk geplaatst door davege Bekijk bericht
                        als je'm graag hebt aan die prijs, kan je daar altijd bestellen (ter plaatse moet je wel voorschot betalen, online de volle pot) en als je toch daar niet zou kopen dan krijg je alles terug.
                        ze gingen me sowieso op de hoogte houden van hun stock...


                        Heb m ook opzij laten leggen bij foto Bartok ( waar hij dan wel 20 euro duurder is,maar dat is dan weer veeeeeel dichter bij de deur... 15 minuten rijden vs. 40 minuten rijden...)

                        Maar ook daar was het voor hun een raadsel waarom Nikon nog niet geleverd had...
                        zij hadden zelfs nog geen enkele D7000 binnen gehad...


                        raar...
                        Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                        Comment


                        • Re: Het Nikon D7000 Topic

                          ik had op dpreview (dacht ik toch, of was het op nikon rumours) gelezen dat ze tegen eind december 2010 hun stock-problemen zouden willen opgelost hebben (bij Nikon zelf)

                          Comment


                          • Re: Het Nikon D7000 Topic

                            Oorspronkelijk geplaatst door davege Bekijk bericht
                            ik had op dpreview (dacht ik toch, of was het op nikon rumours) gelezen dat ze tegen eind december 2010 hun stock-problemen zouden willen opgelost hebben (bij Nikon zelf)
                            Rubens vertelde me iets dergelijks...

                            volgens hun zou hun stock tegen volgende week aangevuld moeten zijn,maar dat is natuurlijk ook geen zekerheid...
                            Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                            Comment


                            • Re: Het Nikon D7000 Topic

                              Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
                              Rubens is idd tot nu toe t scherpste in prijs wat ik tot nu toe gevonden heb,maar hebben op het moment jammer genoeg geen voorraad...



                              Zie ook eens bij Nelissen in Mechelen ,

                              Wordt veel vergeten tussen de veel vernoemde.

                              Mvg Otter

                              Comment


                              • Re: Het Nikon D7000 Topic

                                Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
                                Rubens is idd tot nu toe t scherpste in prijs wat ik tot nu toe gevonden heb,maar hebben op het moment jammer genoeg geen voorraad...
                                Bij MediaMarkt in Antwerpen heb ik 2 weken geleden 999,- Euro betaald. Die waren aan die prijs natuurlijk direct uitverkocht, en begin deze week waren ze nog altijd niet terug in voorraad.
                                Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                                Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                                Comment

                                Working...
                                X