Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Nikon D7000 Topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het Nikon D7000 Topic

    Oorspronkelijk geplaatst door hansadriaens Bekijk bericht
    was voor mij ook uit de redio (leuven) maar limburg is natuurlijk nog verder
    succes nog me de zoektocht , alleszinds de rit waard geweest
    Ge kunt natuurlijk de webshop van Photohall.be eens bekijken en de D7000 aan 999€ daar online bestellen en gratis laten leveren.

    Ohja, neem niet de moeite om naar een Photohall winkel te rijden want ze verkopen daar alleen kits en geen "alleen" body...
    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    Nikon D7000 - AF-S 18-105 VR/ AF-S 55-200 VR/ AF-S 35 f/ 1.8/ AF-S 50 f/ 1.4

    Comment


    • Re: Het Nikon D7000 Topic

      Oorspronkelijk geplaatst door davege Bekijk bericht
      ik heb de mijne bij Foto Rubens gekocht aan 1059 twee weken geleden...
      Ik had mijn daar voor die prijs in het begin besteld. Toen ik m'n camera net had kreeg ik plots €40 teruggestort wegens 'prijsdaling'. Bedankt .
      Nochtans staat hij nog altijd voor dezelfde prijs online.

      Comment


      • Re: Het Nikon D7000 Topic

        was eigenlijk wel op zoek naar en kit met de 18-105 lens bij..

        net telefoon gehad van de lokale fotoboer dat hij er eentje binnen had...

        Wil ik betalen, vertelt die kerel me: er is een cashback van 150 euro...


        de D7000 met de 18-105 Vr dus samen gekocht voor 1129...

        vind ik toch een strakke prijs...


        Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

        Comment


        • Re: Het Nikon D7000 Topic

          Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
          een cashback van 150 euro...
          Wat betekent dat precies?
          Hoe kan men daarvan profiteren?

          L.
          http://lievendevlaminck.wordpress.com/

          Comment


          • Re: Het Nikon D7000 Topic

            Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
            Wil ik betalen, vertelt die kerel me: er is een cashback van 150 euro...
            Heeft die man zich niet vergist? Op de D7000 is geen cashback bekend, wel op de D700 en die is inderdaad 150 Euro. Zie http://www.iamyours.be/nl/kortingen
            Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
            Fujifilm X100V - Sony RX100M3

            Comment


            • Re: Het Nikon D7000 Topic

              Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
              Heeft die man zich niet vergist? Op de D7000 is geen cashback bekend, wel op de D700 en die is inderdaad 150 Euro. Zie http://www.iamyours.be/nl/kortingen
              denk ook dat hier veel geluk mee gemoeid is maar des te beter voor de koper

              Comment


              • Re: Het Nikon D7000 Topic

                Oorspronkelijk geplaatst door hansadriaens Bekijk bericht
                denk ook dat hier veel geluk mee gemoeid is maar des te beter voor de koper
                ik had t eerder deze week al eens gecheckt wat die cashback inhield, en daar stond de D7000 idd niet bij

                vond t al raar...



                enig idee of ze daar nog op terug kunnen komen?op die 150 euro?
                Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                Comment


                • Re: Het Nikon D7000 Topic

                  Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
                  enig idee of ze daar nog op terug kunnen komen?op die 150 euro?
                  Tuurlijk niet! De deal is gesloten, je hebt je camera gekregen en betaald, daar kunnen ze onmogelijk op terugkomen.
                  Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                  Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                  Comment


                  • Re: Het Nikon D7000 Topic

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
                    Tuurlijk niet! De deal is gesloten, je hebt je camera gekregen en betaald, daar kunnen ze onmogelijk op terugkomen.


                    dan heb ik me mooi 150 euro in mijn zakken gestoken

                    Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                    Comment


                    • Re: Het Nikon D7000 Topic

                      Als die mens da met nog enkele D7000 kopers zal doen zal dat een kostelijk grapje worden voor hem.
                      Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

                      Comment


                      • Re: Het Nikon D7000 Topic

                        Direct al firmware upgrade.

                        Comment


                        • Re: Het Nikon D7000 Topic

                          De D7000 die ik gisteren in de fnac vast had vond ik iets te klein om confortabel vast te houden (ja ik heb grote handen). Misschien eens in een andere winkel gaan zien?

                          Echt spijtig, ik beschouwde het als een waardig opvolger voor mijn D200, maar ik krijg mijn vinger zo moeilijk tussen green en lens dat ik niet vlot aan de functieknop kan en ik gebruik die nogal veel.
                          The Knight That Says Ni...kon

                          Comment


                          • Re: Het Nikon D7000 Topic

                            Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
                            was eigenlijk wel op zoek naar en kit met de 18-105 lens bij..

                            net telefoon gehad van de lokale fotoboer dat hij er eentje binnen had...

                            Wil ik betalen, vertelt die kerel me: er is een cashback van 150 euro...


                            de D7000 met de 18-105 Vr dus samen gekocht voor 1129...

                            vind ik toch een strakke prijs...


                            ik betaalde 1049 voor de D7000 bij Foto Video Dierckx Mortsel. Weet wel niet hoe het staat met voorraad !

                            Comment


                            • Re: Het Nikon D7000 Topic

                              Oorspronkelijk geplaatst door fgrik Bekijk bericht
                              ik betaalde 1049 voor de D7000 bij Foto Video Dierckx Mortsel. Weet wel niet hoe het staat met voorraad !
                              1049 voor de set met de 18-105 lens?


                              das wel heel goedkoop...
                              Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                              Comment


                              • Re: Het Nikon D7000 Topic

                                Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                                De D7000 die ik gisteren in de fnac vast had vond ik iets te klein om confortabel vast te houden (ja ik heb grote handen). Misschien eens in een andere winkel gaan zien?
                                Denk je dat die D7000 in een andere winkel groter gaat zijn?

                                Echt spijtig, ik beschouwde het als een waardig opvolger voor mijn D200, maar ik krijg mijn vinger zo moeilijk tussen green en lens dat ik niet vlot aan de functieknop kan en ik gebruik die nogal veel.
                                Ik kom van een D200 en had er geen probleem mee. Mijn handen en vingers hebben (denk ik) nogal doorsnee afmetingen.
                                Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                                Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                                Comment

                                Working...
                                X