Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
    stap volgende maandag het kantoor van je baas binnen en vertel hem:

ik neem coke, niet veel maar zo af en toe wel

eens zien hoe hij zal reageren, wat je de komende maanden/jaren nog gaat meemaken én wat je ertegen kan doen!
    Kan best dat hij zegt : " IK OOK !!! Anders zou ik zo geen lange dagen kunnen kloppen om te zorgen dat jullie je werk kunnen behouden. Doe zo verder : GOE BEZIG "
    En al die vrachtwagenchauffeurs die lange dagen kloppen : is dat allemaal zuiver ? Ik noem hier vrachtwagenchauffeurs maar er zijn nog genoeg anderen die IETS nemen om te kunnen blijven presteren. Studenten bijvoorbeeld ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Die gast ziet er goed uit, hij heeft schoon madammen (een ander maken ze wel voor pedo uit, als hij met een van 16 aanpapt, maar soit), hij heeft geld, hij heeft succes. En waarom, omdat hij drugs gebruikt. Dat voorbeeld geeft hij.
      Als ik een drugsgebruiker op tv wil zien, moet die gast in marginaliteit leven, er kapot uitzien, en door iedereen verlaten zijn. Enkel en alleen dan kan ik mijn klein mannen aanleren, dat je met drugs niet bereikt en dat je er zeker niet moet aan beginnen..... Hier wordt verdomme het voorbeeld gegeven, dat je met drugs succes kunt hebben (soit het zal wel aan mij liggen ). Wat stopt morgen een 14-15 jarige nog om met coke beginnen experimenteren ? Al die lulkoek die we ze jaren verkocht hebben, dat ze door drugs in de goot belanden ?

En die zouden we nog moeten steunen ? Ik wist dat de wereld goed zot geworden was, maar hij blijft me iedere dag verbazen.
      J*, 30, 40 jaar geleden zei mij ma af en toe:
      "Ge moet niet denken dat die gasten zo gezond zijn zoals ze eruit zien op TV".

Dat is dé voorbeeldfunctie.

En ik hoorde dat toen niet graag... omdat ik dacht:
      "Joma, intussen hebben ze het toch maar goed".

Haar woorden zijn intussen al 1000 keren bewezen....
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
        Kan best dat hij zegt : " IK OOK !!! Anders zou ik zo geen lange dagen kunnen kloppen om te zorgen dat jullie je werk kunnen behouden. Doe zo verder : GOE BEZIG "
        En al die vrachtwagenchauffeurs die lange dagen kloppen : is dat allemaal zuiver ? Ik noem hier vrachtwagenchauffeurs maar er zijn nog genoeg anderen die IETS nemen om te kunnen blijven presteren. Studenten bijvoorbeeld ?
        Just Willy.
        En waarom allemaal?
        Zeg eens tegen iedereen dat ze anders moeten gaan leven?
        Ge wordt afgeschoten waar ge bij staat....
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Een pintje vergelijken met een lijntje...goed bezig

Er zijn contracten, reglementen...ook de grote mannen moeten die naleven.
          Wat is het verschil? dat alcohol een maatschappelijk aanvaarde drug is? Wie te veel op heeft, is evengoed strafbaar ... en toch stappen er zo elke dag, onder het oog van familie, vrienden en collega's, honderden achter het stuur van hun wagen!

Als u dochter/zoon morgen op het gebruik van coke betrapt wordt, en hij komt het u uitleggen van ziet naar tom boonen, iedereen vergeeft die het ook, dat hij gebruikt. Waarom is het dan bij mij verkeerd ?
          En zie, die gebruikt ook hij en hij kan hem een lamborghini permiteren, het gaat niet altijd slecht met druggebruikers, dus ik zal ook wel niet in de marginaliteit terecht komen.....
          Mijn zoon ... ondanks dat wij "op den buiten" wonen, was er hier vlakbij een hele periode een dancing waar drugs gebruikt werden ... er werd destijds zelfs tot voor onze deur gedeald. 't Kind heeft dan bovendien nog eens op de Antwerpse Academie school gelopen ... van een "risicogeval gesproken! In plaats van een verslaafde is een een hardwerkende jonge zelfstandige geworden.
          ... In alle openheid praten over dingen, is veel waardevoller dat met het vingertje staan zwaaien!

Geeft u er gerust maar antwoord op, nu dat hij ver ongestraft wegkomt. Ja 't is ook maar een mens, iedereen mag eens een pleziertje (waarom hebben ze de flor dan zo aangepakt, omdat hij 1 pintje teveel gedronken heeft, wat ieder van ons ook overkomt , de jongen is zijn job kwijt). Kies je ervoor een publiek figuur te zijn is dat een job die 24/24 is !
          Ik vind dat er in wezen een groot verschil is tussen een sporter en een politicus, wat betreft de "voorbeeldfunctie".
          Een sporter komt ongewild in de schijnwerpers staan. Zijn enige intentie is naar best vermogen te doen waar hij goed in is. Daarvoor bestaat geen vooropgesteld plan, je hebt talent, of je hebt het niet. Een politicus zet zichzelf in de schijnwerper. Hij heeft vanaf dag één, de intentie om het land mee te organiseren, te leiden ... de bevolking wetten op te stellen. Kijk naar mijn woorden, maar niet naar mijn daden, gaat dan niet meer op ... en nog minder wanneer het de voormalige rijkswachter betreft die als de "verkeersdeskundige" van zijn partij doorgaat.

Niemand zegt dat Boonen hier ongestraft zal mee wegkomen. Maar de dingen moeten in de juiste context geplaatst worden.
          Volgens de geldende reglementering heeft hij GEEN doping gepakt. Er is dus geen enkele grond om hem te schorsen als wielrenner (iets wat ASO dus eigenlijk wél doet). Los daarvan is hij natuurlijk wél op een strafbaar feit betrapt, vanzelfsprekend zal hierop een gerechtelijke procedure volgen.
          Last edited by Carola; 11 juni 2008, 22:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
            Wat is het verschil? dat alcohol een maatschappelijk aanvaarde drug is? Wie te veel op heeft, is evengoed strafbaar ... en toch stappen er zo elke dag, onder het oog van familie, vrienden en collega's, honderden achter het stuur van hun wagen!
            Het verschil is dat alcohol tot op de dag van vandaag legaal is.
            Het wordt pas strafbaar als je te veel gedronken hebt.

Als je 1 korreltje coke binnen hebt ben je al illegaal bezig.

En ik spreek dan nog niet over de aankoop, de sponsoring naar de dealers toe...

Als je dat niet wil inzien
            Mvg Tim

Comment

Ik vind dat er in wezen een groot verschil is tussen een sporter en een politicus, wat betreft de "voorbeeldfunctie".
              Een sporter komt ongewild in de schijnwerpers staan. Zijn enige intentie is naar best vermogen te doen waar hij goed in is. Daarvoor bestaat geen vooropgesteld plan, je hebt talent, of je hebt het niet. Een politicus zet zichzelf in de schijnwerper. Hij heeft vanaf dag één, de intentie om het land mee te organiseren, te leiden ... de bevolking wetten op te stellen. Kijk naar mijn woorden, maar niet naar mijn daden, gaat dan niet meer op ... en nog minder wanneer het de voormalige rijkswachter betreft die als de "verkeersdeskundige" van zijn partij doorgaat.
              LOL
              En dat gaat niet op voor iemand die het gezicht is van verkeerscampagnes.

Twee maten en ...
              Mvg Tim

Comment

vanzelfsprekend zal hierop een gerechtelijke procedure volgen.
                eens naar de herhalingen van terzake kijken!
                foto als spiegel of als venster?

Comment

Een baas die dat tegen mij zegt heeft 2 min later mijn ontslagbrief op zijn bureau liggen!!! Maja, voor u is coke ondertussen gezonder dan water want Tommeke pakt dat.
                  Trouwens vandaag coke pakken is morgen terug pakken of niet uit uwe zetel raken, dus uwe baas pakt alle dagen of niet.
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

Comment

Tom kan nu echt werk gaan maken van zijn "voorbeeldfunctie".
                    Okee: hij heeft te snel gereden, waarschijnlijk teveel gedronken, en mogelijk wat Cocaine gebruikt.
                    Nu kan hij die fouten achterwege laten, tonen dat hij ook de wet kan respecteren qua snelheid, niet meer drinken of toch zeker dronken niet meer zelf rijden, en van het witte spul afblijven. Hij kan zodoende tonen aan de jeugd dat al die zaken fout waren, dat hij er spijt van heeft, en dat het goed leven is zonder.
                    Zo kan hij van zijn fouten iets positiefs maken.
                    Trouwens hij heeft niemand verwond, niemand kwaad gedaan en zeker niemand vermoord.
                    Dus : LATEN WE HEM STEUNEN WAAR WE KUNNEN !!!
                    Sterchele kan niets meer rechtzetten van het verkeerde dat hij heeft gedaan en die wordt niets ten laste gelegd, ze zouden van hem zelfs nen heilige maken.
                    Wel twee maten en twee gewichten. Zoveel is duidelijk.
                    Ja Willy.
                    Wielrennen is voor het gewone volk.
                    Voetbal is nog altijd iets "beter"...
                    Ik zwijg over golf, tennis, hockey (ja ja, je zou verschieten) of paardensport.
                    Denk maar in termen van geld: macht en invloed.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Droom ik nu of zit die censuur hier nu openlijk cocaine te verdedigen om beter te kunnen presteren . 't Is verdomme niet over RedBull dat we bezig zijn hé .

En als dien zot nu al 2 keer zijn rijbewijs ingetrokken is, zijn Lambo tegen een paal geknald heeft en nu nog coke snuift ook, dan zal het niet lang duren voordat hij iemand verwond, kwaad doet of vermoord . Hoe kun je nu zo iemand steunen .
                      Last edited by hvr_oosterzele; 11 juni 2008, 23:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Droom ik nu of zit die censuur hier nu openlijk cocaine te verdedigen om beter te kunnen presteren . 't Is verdomme niet over RedBull dat we bezig zijn hé .

En als dien zot nu al 2 keer zijn rijbewijs ingetrokken is, zijn Lambo tegen een paal geknald heeft en nu nog coke snuift ook, dan zal het niet lang duren voordat hij iemand verwond, kwaad doet of vermoord . Hoe kun je nu zo iemand steunen .
                        ... dan hadden anderen maar moeten ingrijpen Hans.
                        Zijn collega's (kan zijn dat die niks wisten ha ha en ha...) of zijn directe
                        omgeving en dit vlak na de eerste feiten.

Het begint voor mij moeilijk te worden om zomaar te geloven dat dit
                        losstaande feiten zijn. Hoe lang is dat, eventueel, al bezig.

Tom is assertief en nuchter in zijn omgang en uitspraken en dat maakt
                        het misschien nog moeilijker om te begrijpen waarom hij zo bezig was.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

En al die vrachtwagenchauffeurs die lange dagen kloppen : is dat allemaal zuiver ?
                          FDS had het ons kunnen vertellen, maar die zal dus eerder in een... ontwenningskliniek zitten, doet ge mij zo vermoeden

Comment

Heb niet alle reacties gelezen, maar zoals gewoonlijk hebt ge in zo'n geval pro's en contra's.
                            Nu mijn mening
                            Ik zeg niet dat ik zijn gedrag goedkeur, maar ik kan volgen.
                            1) Is jonge gast en heeft de poen voor het oprapen. Of is nu 100 Euro uitgeeft of 1000, dat doet geen zeer
                            2) heeft alles wat ie wenst, moet voor geen enkele aankoop sparen
                            3) integendeel, als ie een tv gaat kopen, is het waarschijnlijk nog gesponsord ook.
                            4) leeft een paar maanden per jaar als kluizenaar tijdens de wielerwedstrijden, geen tijd om geld op te doen. En dat geld moet uit zijn zakken, of die dat nu uitgeeft aan mij of aan iemand anders, het moet weg.
                            5) die gaat dus ergens naartoe om eens uit de bol te gaan. Wie komt daar nog ? Juist, andere mensen die evenveel poen hebben. Drinken champagne en sterke drank, een paar jonge grieten aan hun lijf en fuiven maar.
                            6) En dan : hey Tommeke, s proberen jong ? Kan geen kwaad, ze.... Van fuiven naar snuiven is maar een paar letters verschil..... en de trein is vertrokken.

Ik heb gisteren een heel interessante commentaar gehoord van een supporter : hij heeft zijn gat verbrand en hij zal op de blaren moeten zitten. En ik denk dat dit de nagel op de kop is.
                            Last edited by Wonnie; 12 juni 2008, 07:45.
                            Greetzzzzzzzzzzzz......
                            Wonnie
                            www.spectare.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              ... dan hadden anderen maar moeten ingrijpen Hans.
                              Zijn collega's (kan zijn dat die niks wisten ha ha en ha...) of zijn directe
                              omgeving en dit vlak na de eerste feiten.
                              Theo, als ik zie wie er in zijn entourage zit (met name P. L.), dan vrees ik dat dit soort mensen het niet zo nauw nemen met de moraal of het stellen van een voorbeeldfunctie.
                              Ik kan dit niet anders noemen dan maffia.
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                                Theo, als ik zie wie er in zijn entourage zit (met name P. L.), dan vrees ik dat dit soort mensen het niet zo nauw nemen met de moraal of het stellen van een voorbeeldfunctie.
                                Ik kan dit niet anders noemen dan maffia.
                                Vlooien en luizen zijn niks vergeleken met die parasieten, lekker gemakkelijk meeliften en teren op andermans succes en als het dan eens slecht gaat..
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                                X