Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het kan natuurlijk altijd, maar is er nog 1 ziel in België die dit gelooft?
Speurders van de federale gerechtelijke politie hebben zaterdagochtend Tom Boonen opnieuw verhoord. De verklaringen van de renner op zijn persconferentie woensdag hadden vragen opgeroepen bij de speurders. Tom Boonen bleef bij zijn oorspronkelijke verklaring dat hij werd geflikt, vermoedelijk op het terras van café Qué Pasa in Mol.
Bij zijn eerste verhoor dinsdag in zijn woning in Retie speelde Boonen de vermoorde onschuld. Hij ontkende dat hij cocaïne had gebruikt en gaf als enige mogelijke verklaring dat hij was geflikt, doordat iemand cocaïne in zijn drankje had gedaan. Normaal zou er geen nieuw verhoor komen, maar Boonens verklaringen een dag later maakten de speurders wantrouwig.
Die verklaringen strookten immers niet met het verhoor. “Waarom verontschuldigde hij zich op die persconferentie als hij tegenover ons ontkent?”, vroegen de speurders zich af. De renner werd daarop vriendelijk verzocht om zich voor een tweede verhoor aan te melden.
Zaterdagochtend trok Boonen naar de speurders in Turnhout. Hij bleef bij zijn oorspronkelijke verklaring en hij gaf meer details over de plaats waar hij zou zijn “geflikt”. Hij sprak over het terras van Qué Pasa, een populair café in de Molse uitgaansbuurt. Hij zou er samen met zijn vriendin Lore iets hebben gedronken.
Kort daarna voelde hij zich onwel worden en vertrok het koppel naar huis. Boonen voegde er aan toe dat de brief die hij woensdag voorgelezen had, was opgesteld door zijn advocaat.
“Val nu om!”
“Val nu om”, reageert Guy Hooyberghs, de uitbater van Qué Pasa, als we hem met het nieuws confronteren. “Dat is het eerste wat ik daarover hoor.”
De uitbater was veel minder verrast door het ‘Boonen en cocaïne’- nieuws van vorige week. “Al geruime tijd gaan die verhalen de ronde. Ik ben categoriek tegen drugs. Wie in mijn zaak gebruikt, komt er nooit meer in.”
“Hopelijk bewijst Boonen zich op sportief vlak”, besluit Guy Hooyberghs. “Ondanks alle verhalen blijft hij immers een goed renner.”
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Zou men er hier nu niet beter mee stoppen en eens rustig afwachten wat het onderzoek brengt.
Zelf moest hij vandaag bekennen zou het niet lang duren of er zouden een hele boel andere dingen gesuggereerd worden.
Zou men er hier nu niet beter mee stoppen en eens rustig afwachten wat het onderzoek brengt.
Zelf moest hij vandaag bekennen zou het niet lang duren of er zouden een hele boel andere dingen gesuggereerd worden.
Hoe ging dat weer? Barbertje moet hangen.
Verstokte fan van die gast zeker?
Om het met een bekende qoute te zeggen : "wie gelooft die mens nog?"
De Zevende Dag gezien?
Iemand zou iets in zijn drank gedaan hebben toen hij een terrasje deed
met zijn vriendin
Overkomt mijn ook iedere dag, dat ik op een terrasje zit, en dat er iemand coke in mijn cola doet.... 'k zal er wat pips uitzien zeker, dat de mensen dit geheel vrijblijvend doen (vorige week in de gazet een reportage gelezen, wat was dat 100 euro voor 1 of 2 gram, kun je al eens cadeau doen )
Comment