Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Verstokte fan van die gast zeker?

Om het met een bekende qoute te zeggen : "wie gelooft die mens nog?"
    neen, maar naar het schijnt is het ook maar een mens. en neen, ik voel me niet geroepen om zonder kennis van zaken (en geruchten zijn nu eenmaal niet de meest betrouwbare bron) een oordeel te vellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Overkomt mijn ook iedere dag, dat ik op een terrasje zit, en dat er iemand coke in mijn cola doet.... 'k zal er wat pips uitzien zeker, dat de mensen dit geheel vrijblijvend doen (vorige week in de gazet een reportage gelezen, wat was dat 100 euro voor 1 of 2 gram, kun je al eens cadeau doen )
      En naar ik begrepen heb ben je er ook niet direct "onwel" van .

Comment

En naar ik begrepen heb ben je er ook niet direct "onwel" van .
        Waar ik "onwel" van word is van al die "zever" die hier verkondigd wordt.
        Precies of jullie kennen Tom zo goed, wat hij doet en hoe hij in mekaar steekt.

En : als ik echt iemand wil flikken heb ik daar gerust 50 Euro voor over, zeker weten.
        Alleen: ik ben niet zo'n slecht mens die kwaad spreekt over zaken waar ik niet het fijne van weet.
        Tom is betrapt op iets wat 50.000 belgskes alle dagen doen, iets wat mag buiten competitie, so what ?
        Hij is op de 12 dagen die hij in België heeft gekoerst 10 maal gecontroleerd + nog eens 3 maal buiten competitie.
        Ze waren hem echt aan het zoeken en dan vindt je makkelijk iemand die hem wil flikken. Zoals ook is gebeurd.
        Einde discusie !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
          Tom is betrapt op iets wat 50.000 belgskes alle dagen doen, iets wat mag buiten competitie, so what ?
          Euhm sinds wanneer is coke legaal???
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Lullo !
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Waar ik "onwel" van word is van al die "zever" die hier verkondigd wordt.
              Precies of jullie kennen Tom zo goed, wat hij doet en hoe hij in mekaar steekt.

En : als ik echt iemand wil flikken heb ik daar gerust 50 Euro voor over, zeker weten.
              Alleen: ik ben niet zo'n slecht mens die kwaad spreekt over zaken waar ik niet het fijne van weet.
              Hij is op de 12 dagen die hij in België heeft gekoerst 10 maal gecontroleerd + nog eens 3 maal buiten competitie.
              Ze waren hem echt aan het zoeken en dan vindt je makkelijk iemand die hem wil flikken. Zoals ook is gebeurd.
              Einde discusie !
              Als Tom inderdaad geflikt is dan is zijn onschuld toch simpelweg te bewijzen door een haarstaal te laten analiseren ... afin, dan weten we toch zeker dat hij de laatste maanden clean is geweest... of niet. Doen Tommeke !!!

Erwin, tot nader order een fan ... maar het knaagt
              Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
              http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Precies of jullie kennen Tom zo goed, wat hij doet en hoe hij in mekaar steekt
                Eens kijken, 't is een jonge gast van 27 jaar die met een knalgele Lambo rijdt (al dan niet tegen een paal), meerdere keren zijn laars lapt aan verkeersregels op een dusdanige manier dat zijn rijbewijs ingetrokken wordt, een verhouding had met een grietje van 16 jaar, officieel in Monaco woont (is hij ooit wel in dat belastinsparadijs?), in zijn vrije tijd wat cocaine snuift, ...... . Je zou denken dat dit het profiel is van een pooier of een drugsbron maar neen hoor, 't is een brave coureur .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  Vandaag in De Standaard
                  Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar ik heb daar toch mijn bedenkingen bij. Als ze dit berekenen uit de hoeveelheid resten dat ze in de riolering vinden, meten ze dan hoeveel cocaine er verbruikt wordt of hoeveel dat er weggesmeten wordt?

Ik neem aan dat als ze een inval doen in een dancing dat iedereen in de toiletten die op dat moment staat te snuiven eerder goesting heeft om heel zijne voorrad door te spoelen? Dat moet die metingen toch wat kromtrekken, niet?

Dave
                  pixelpusher

Comment

Toen ik vorige week hier en daar de koppen "geflikt" zag verschijnen, vondt ik dat een knap staaltje "gazettepraat", ge zou goed stom zijn om daar mee wel te willen komen ... zo stom kan niemand zijn.
                    Wat ik gisteren hoorde van die journalist in de "Zevende Dag" ... werd het natuurlijker wel al wat geloofwaardiger. Uit het onderzoek dat die man had gedaan en de omstandigheden die daar werden geschetst, zou het compleet onbegrijpelijk zijn indien je dan coke zou gaan snuiven.

Ge hebt natuurlijk de aangehaalde feiten ... en daar tegenover de bewijslast

Comment

Eens kijken, 't is een jonge gast van 27 jaar die met een knalgele Lambo rijdt (al dan niet tegen een paal), meerdere keren zijn laars lapt aan verkeersregels op een dusdanige manier dat zijn rijbewijs ingetrokken wordt, een verhouding had met een grietje van 16 jaar, officieel in Monaco woont (is hij ooit wel in dat belastinsparadijs?), in zijn vrije tijd wat cocaine snuift, ...... . Je zou denken dat dit het profiel is van een pooier of een drugsbron maar neen hoor, 't is een brave coureur .
                      Mag ik u er wel even op wijzen dat het de fout was van poesiemiauw
                      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        De Zevende Dag gezien?
                        Iemand zou iets in zijn drank gedaan hebben toen hij een terrasje deed
                        met zijn vriendin
                        Lore's revenge
                        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Waarachtig...

Het kan natuurlijk altijd, maar is er nog 1 ziel in België die dit gelooft?
                          Wel, hij verontschuldigde zich voor de pijn dat dit gegeven aandoet bij zijn naaste vrienden en familie. Da's nog iets anders als een schuldbekentenis hee.

Uw excuses aanbieden voor iets wat er gebeurd is is niet hetzelfde als aangeven dat ge de schuldige zijt.

Maar goed, of hij echt met zijn neus in de modder zit laat ik in het midden.

Dave
                          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                            Mag ik u er wel even op wijzen dat het de fout was van poesiemiauw
                            Niét van de paal?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar ik heb daar toch mijn bedenkingen bij. Als ze dit berekenen uit de hoeveelheid resten dat ze in de riolering vinden, meten ze dan hoeveel cocaine er verbruikt wordt of hoeveel dat er weggesmeten wordt?

Ik neem aan dat als ze een inval doen in een dancing dat iedereen in de toiletten die op dat moment staat te snuiven eerder goesting heeft om heel zijne voorrad door te spoelen? Dat moet die metingen toch wat kromtrekken, niet?

Dave
                              Meten ze niet een of andere substantie die in de urine zit na het gebruik van cocaine? en dus niet de cocaine zelf?
                              ||Blog||

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DCA Bekijk bericht
                                Meten ze niet een of andere substantie die in de urine zit na het gebruik van cocaine? en dus niet de cocaine zelf?
                                Ja, in 't geval van Tommeke. Ik reageerde op het kranteartikel waarnaar Destn verwees waarin ze "berekenden" hoeveel cocaine wij als vlamingen verbruiken.

Dave
                                pixelpusher

Comment

Working...
                                X