Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
    Die gangsters van ASO hebben schrik voor het "imago" van de tour ... alsof de machtsgreep die zij binnen het wielermilieu plegen, met schone handen gebeurd! Het schrikbewind, de broodroof en de verdeel en heers politiek die zij plegen, doet het paternalisme van de 19de eeuws verbleken. Als "verlichte" despoten menen ze dan nog eens boven elk rechtssysteem verheven te zijn ... 't Is maar wat ge respectabel noemt natuurlijk!
    In wezen vind ik de actie van ASO volkomen ongehoord! Voor diegene die dit toch een logische beslissing zouden vinden ... hoe zou de reactie zijn wanneer jullie werkgever zou overgaan tot een lockout omdat je in het weekend een pintje te veel op had of één of ander "genotsmiddel" geconsumeerd had? Ga een stapje verder en uw werkgever bepaald wat ge voortaan nog in uw vrije tijd mag doen! Ik denk dat hij juridisch gezien aan een héél kort eindje zou trekken!
    Een pintje vergelijken met een lijntje...goed bezig

Er zijn contracten, reglementen...ook de grote mannen moeten die naleven.

En wat dat pintje te veel in mijn vrije tijd betreft.
    Als ik met de nacht sta, dan ben ik 's middags vrij. Dus 's middags mag ik pintjes met liters drinken. Geen haan die daar naar kraait.
    Maar wat als ik dan 's avonds met een zatte kop binnenkom op het werk...
    En nochtans heb ik die pinten in mijn vrije tijd genuttigd.
    Mvg Tim

Comment

En wie bepaald dat zij een voorbeeldfunctie hebben ... de persoon in kwestie in elk geval niet! Wanneer ge toevallig goed in iets zijt, dan mag vanuit uw oogpunt, het volk het over zijn doen en laten beslissen?! Jongens toch, we hebben het niet over een coureur, niet over een moraalfilosoof, hé!
      Als u dochter/zoon morgen op het gebruik van coke betrapt wordt, en hij komt het u uitleggen van ziet naar tom boonen, iedereen vergeeft die het ook, dat hij gebruikt. Waarom is het dan bij mij verkeerd ?
      En zie, die gebruikt ook hij en hij kan hem een lamborghini permiteren, het gaat niet altijd slecht met druggebruikers, dus ik zal ook wel niet in de marginaliteit terecht komen.....

Geeft u er gerust maar antwoord op, nu dat hij ver ongestraft wegkomt. Ja 't is ook maar een mens, iedereen mag eens een pleziertje (waarom hebben ze de flor dan zo aangepakt, omdat hij 1 pintje teveel gedronken heeft, wat ieder van ons ook overkomt , de jongen is zijn job kwijt). Kies je ervoor een publiek figuur te zijn is dat een job die 24/24 is !
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        Jan met de pet heeft geen voorbeeld functie ! Die mannen wel.
        Tom kan nu echt werk gaan maken van zijn "voorbeeldfunctie".
        Okee: hij heeft te snel gereden, waarschijnlijk teveel gedronken, en mogelijk wat Cocaine gebruikt.
        Nu kan hij die fouten achterwege laten, tonen dat hij ook de wet kan respecteren qua snelheid, niet meer drinken of toch zeker dronken niet meer zelf rijden, en van het witte spul afblijven. Hij kan zodoende tonen aan de jeugd dat al die zaken fout waren, dat hij er spijt van heeft, en dat het goed leven is zonder.
        Zo kan hij van zijn fouten iets positiefs maken.
        Trouwens hij heeft niemand verwond, niemand kwaad gedaan en zeker niemand vermoord.
        Dus : LATEN WE HEM STEUNEN WAAR WE KUNNEN !!!
        Sterchele kan niets meer rechtzetten van het verkeerde dat hij heeft gedaan en die wordt niets ten laste gelegd, ze zouden van hem zelfs nen heilige maken.
        Wel twee maten en twee gewichten. Zoveel is duidelijk.

Comment

(waarom hebben ze de flor dan zo aangepakt, omdat hij 1 pintje teveel gedronken heeft, wat ieder van ons ook overkomt , de jongen is zijn job kwijt). QUOTE]
          De Flor is wel gekend in Diest en omstreken als een zat kanon. Dus regelmatig méér dan één pintje teveel.
          Last edited by willyB; 11 juni 2008, 21:26. Reden: !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
            Waarom zoveel mensen die tegen Tom en tegen Lefevre zijn ?

Jongens, wees allemaal eens menselijk, iemand afbreken is toch zo makkelijk.
            Waarom plezier hebben in anderen hun miserie ?

Wees braaf, eet je bordje leeg, ga slapen en sta morgen op met een hoofd van een ander mens. Een goed mens.
            Succes !!!
            Tegen Tom? Niks persoonlijks, valt bij mij onder tol van de roem en jeugdzondes en mag van mij gerust nog een 2de of 3de kans krijgen, maar die Lefevre, dat is zo'n gehaaide *****zak die er telkens in slaagt om er ongestraft mee weg te komen.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Okee: hij heeft te snel gereden, waarschijnlijk teveel gedronken, en mogelijk wat Cocaine gebruikt.
              Nu kan hij die fouten achterwege laten, tonen dat hij ook de wet kan respecteren qua snelheid, niet meer drinken of toch zeker dronken niet meer zelf rijden, en van het witte spul afblijven. Hij kan zodoende tonen aan de jeugd dat al die zaken fout waren, dat hij er spijt van heeft, en dat het goed leven is zonder.
              Trouwens hij heeft niemand verwond, niemand kwaad gedaan en zeker niemand vermoord.
              Sterchele kan niets meer rechtzetten van het verkeerde dat hij heeft gedaan en die wordt niets ten laste gelegd, ze zouden van hem zelfs nen heilige maken.

Bij Sterchele blijft het bij gissen en die mens kan zich niet meer verdedigen.
              Behalve dat deeltje kan ik me redelijk in je post vinden.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Wel ja, een interessante vergelijking! Echter hier komt een diepgewortelde
                menselijke geaardheid om de hoek kijken:
                "Over de doden wordt géén kwaad gesproken"

Verder: Herinner u Tom Simpson!: Andere tijden, andere gewoonten; zelfs een monumentje op de Mont Ventoux!
                Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

(waarom hebben ze de flor dan zo aangepakt, omdat hij 1 pintje teveel gedronken heeft, wat ieder van ons ook overkomt , de jongen is zijn job kwijt). QUOTE]
                  De Flor is wel gekend in Diest en omstreken als een zat kanon. Dus regelmatig méér dan één pintje teveel.
                  Ja, en dit was Tom zijn eerste lijntje?
                  Man man man, als je over iemand zijn idool iets zegt kunnen ze het niet geloven maar als het over iemand anders gaat....
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

Comment

Dus de Flor mag wel afgebroken worden.
                    Mvg Tim

Comment

even hier kijken in de rust van het voetbal, wat een waterballet lachen hoor.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Die gangsters van ASO hebben schrik voor het "imago" van de tour ... alsof de machtsgreep die zij binnen het wielermilieu plegen, met schone handen gebeurd! Het schrikbewind, de broodroof en de verdeel en heers politiek die zij plegen, doet het paternalisme van de 19de eeuws verbleken. Als "verlichte" despoten menen ze dan nog eens boven elk rechtssysteem verheven te zijn ... 't Is maar wat ge respectabel noemt natuurlijk!
                        In wezen vind ik de actie van ASO volkomen ongehoord! Voor diegene die dit toch een logische beslissing zouden vinden ... hoe zou de reactie zijn wanneer jullie werkgever zou overgaan tot een lockout omdat je in het weekend een pintje te veel op had of één of ander "genotsmiddel" geconsumeerd had? Ga een stapje verder en uw werkgever bepaald wat ge voortaan nog in uw vrije tijd mag doen! Ik denk dat hij juridisch gezien aan een héél kort eindje zou trekken!
                        Is het nu zo moeilijk om te snappen dat coke illegaal is??? Dan is het toch niet meer dan normaal dat je gestraft word wanneer je zoiets neemt.
                        Zal dezelfde vergelijking nog eens maken van voordien. Neuk met een +18 meisje en het kan geen kwaad, met een min 18 dan ook niet volgens u. Het is ook voor het genot en is ook maar sex. Maar ja, dat deed hij ook al zeker. Dus dat kan volgens u zeker ook geen kwaad. Tot het misschien uw dochter is die met een vriendje thuis komt die 11 jaar ouder is.
                        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          even hier kijken in de rust van het voetbal, wat een waterballet lachen hoor.
                          grt,bouk.
                          Ja, de Zwitsers worden nog een ploegje om in de gaten te houden.
                          Het Korea-effect misschien?
                          Mvg Tim

Comment

stap volgende maandag het kantoor van je baas binnen en vertel hem:

ik neem coke, niet veel maar zo af en toe wel

eens zien hoe hij zal reageren, wat je de komende maanden/jaren nog gaat meemaken én wat je ertegen kan doen!
                            foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                              Je zit hier beroepssporters (jeugd idolen) met jan met de pet te vergelijken. Die vergelijking gaat niet op. Jan met de pet heeft geen voorbeeld functie ! Die mannen wel. Dit is appelen met peren vergelijken
                              Gevaarlijke stelling J*.
                              Ik denk dat bijv. kinderen meer opsteken in de buurt, de wijk waar ze leven,
                              de rest van de omgeving en de school.
                              Dagelijks zien ze daar allerhande 'voorbeelden'.
                              En thuis moet de voorbeeldfunctie beginnen, vooral thuis.

Er is geen wetgeving die sportlui een voorbeeldfunctie oplegt.
                              Dus? Dus moeten sportlui "beseffen" wat hun voorbeeld is in de maatschappij?
                              Ze moeten automatisch een gedrag tonen dat voldoet aan de standaard
                              normen en waarden van de maatschappij?
                              En waarom? Omdat kinderen "gevaar" lopen?

Ik moet het eerste kind nog tegenkomen dat drugs gebruikt omdat een
                              BV of een bekende sporter dit ook doet.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Die gast ziet er goed uit, hij heeft schoon madammen (een ander maken ze wel voor pedo uit, als hij met een van 16 aanpapt, maar soit), hij heeft geld, hij heeft succes. En waarom, omdat hij drugs gebruikt. Dat voorbeeld geeft hij.
                                Als ik een drugsgebruiker op tv wil zien, moet die gast in marginaliteit leven, er kapot uitzien, en door iedereen verlaten zijn. Enkel en alleen dan kan ik mijn klein mannen aanleren, dat je met drugs niet bereikt en dat je er zeker niet moet aan beginnen..... Hier wordt verdomme het voorbeeld gegeven, dat je met drugs succes kunt hebben (soit het zal wel aan mij liggen ). Wat stopt morgen een 14-15 jarige nog om met coke beginnen experimenteren ? Al die lulkoek die we ze jaren verkocht hebben, dat ze door drugs in de goot belanden ?

En die zouden we nog moeten steunen ? Ik wist dat de wereld goed zot geworden was, maar hij blijft me iedere dag verbazen.
                                To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
                                X