Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door monneke Bekijk bericht
    Zij wij dan fisiek en mentaal dan zoveel beter als onze voorouders.
    Neen, we zijn een heel stuk dommer aan het worden, vrees ik.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      Neen, we zijn een heel stuk dommer aan het worden, vrees ik.
      Spreek voor jezelf, wil je?
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
        Maja, voor u is coke ondertussen gezonder dan water want Tommeke pakt dat.
        En dat is nu juist het probleem met die hevige suporters van een gewone renner lijk er velen zijn, alleen zijn sprint is wat beter, hun idool kan echt niets meer verkeerd doen, ze verheerlijken en aanbidden hem als een godenkind, en een kind is hij nog anders papt ge niet aan met een 12 jaar jongere bakvis.
        Hoe kunt ge nu van zo iemand suporter zijn en hem de hemel inprijzen, en maar niet willen begrijpen dat sturen onder invloed en cocaine gebruiken abnormaal gedoe is.
        Wat HVR hier schrijft is maar al te waar.
        "En als die zot die nu al 2 keer zijn rijbewijs ingetrokken is, zijn Lambo tegen een paal geknalt heeft en nu nog coke snuift ook, dan zal het niet lang duren voordat hij iemand vermoord.
        Hoe kun je nu zo iemand steunen."
        Als tommeke een koerske won deed dit me altijd plezier, niet omdat het Tommeke was, neen zeker niet, maar omdat het een vlaming was zoals vele andere vlaamse renners die ik evengraag zag winnen.

Moet Dhr. Boonen gestraft worden, JA zeg ik, geef hem de straf die hij zelf uitsprak in 2007 na de rit waarin Vinokourof uitgesloten werd.
        Toen zei ditzefde Tommeke aan de deur van de rennersbus,
        "Al wie doping of drugs gebruikt moest levenslang geschorst worden, en dat patriarch Lefevre dit beaamde hoef ik er niet bij te vertellen zeker.

broken-wing

Comment

nou nou!!!! Corien is 13 jaar jonger dan ik hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Natuurlijk. Behalve prestatie stimulerende produkten zijn er namelijk ook heel wat nieuwe inzichten wat betreft training bij gekomen. Combineer dat met een zeldzaam supertalent en je krijgt telkens betere prestaties.
            Helaas zijn er nu velen die niet zo zeer super getalenteerd zijn maar wel naar verboden middelen kunnen grijpen teneinde mee te draaien met de top. Reactie daarop is dat de beteren dan ook produkten willen om toch de beste te zijn en te blijven en de bal is aan het rollen...
            En uiteraard zit het overal en niet alleen in het wielrennen.
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Ze zouden beter alle beroeps sporters en sporten eens controleren zoals het in het wielrennen gebeurd
              wie zou er dan allemaal niet tegen de lamp lopen
              Voetballers , tennisers , F1 , Biljarters , zwemmers gedaan met sport op Tv want alles komt in opspraak
              Het moet wel eens gezegd worden we verlangen mischien te veel.
              De laatste 10 jaar is de evolutie in de sport zo groot is dit dan wel normaal en niet enkel in het wielrennen hé.
              Pas op met die vergelijking, een paar jaar terug was Bompa nog wereldkampioen biljart
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

Comment

Tommeke 'het voorbeeld'... Heeft die jongen ooit gevraagd om zo'n 'voorbeeldfunctie'? Wat heeft hij precies misdaan dat men hem in die rol heeft geduwd? Tommeke is een goeie coureur, een goudhaantje in de ploeg en ongetwijfeld een keiharde werker. (ik nodig iedereen eens uit om zich zo scherp te zetten als die gast op de fiets)

Maar er moet altijd wel de één of andere minkukel zijn die vindt dat topsporters een 'voorbeeld' moeten zijn voor de rest van de bevolking / jeugd. Laat die gasten zich toch bezig houden met hun ding: sporten ! Daarmee staan ze al onder meer druk / stress dan de meesten onder ons ooit zullen meemaken.

Dan de drugs. Spijtig geval. Tommekes geloofwaardigheid heeft een enorme deuk opgelopen, want wie gaat hem nu nog geloven als hij staalhard beweert 'clean' te rijden? Waar rook is, is vuur? Yep! Dat is de prijs van een lijntje, Tommeke. En dat had hij op voorhand kunnen weten. Wie z'n gat brandt etc...

Anderzijds: als een voetballer zich onder dubieuze omstandigheden aan een rotvaart met z'n sportkar aan flarden rijdt, dan wordt er heel discreet gedaan over de precieze omstandigheden... Dan worden er nog wekenlang rouwdinges ingericht en melige rituelen opgevoerd. Het fijne mag niet geweten worden. Ook dàt wekt de nodige argwaan. Tommeke daarentegen, heeft het ongeluk coureur te zijn en coureurs... dat is loslopend wild dezer dagen.

Over de (il)legaliteit spreek ik me niet uit. Maar toch dit: het wordt misschien tijd dat de wetten in dit apenland eens duidelijk gesteld én afgedwongen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lux Bekijk bericht

Anderzijds: als een voetballer zich onder dubieuze omstandigheden aan een rotvaart met z'n sportkar aan flarden rijdt, dan wordt er heel discreet gedaan over de precieze omstandigheden... Dan worden er nog wekenlang rouwdinges ingericht en melige rituelen opgevoerd. Het fijne mag niet geweten worden. Ook dàt wekt de nodige argwaan. Tommeke daarentegen, heeft het ongeluk coureur te zijn en coureurs... dat is loslopend wild dezer dagen.

Ik vrees dat je het en beetje cru ziet allemaal. Uiteraard is het maar niet meer dan dubieus dat er over de precieze oorzaak van Sterkele's dodelijke vlietuigongeluk wordt gezwegen en dat op zich bewijst al meer dan genoeg. Feit is echter wel dat deze jongen dood is waardoor we misschien wat milder zijn. Moest hij 'gewoon' gepakt zijn met cocaïne of om het even wat, dan zou er waarschijnlijk net zo veel oproer zijn ontstaan.
                  Tom is echter positief bevonden op een produkt, welk dan ook, dat blijkbaar op de verboden lijst voorkomt en dan is het maar niet meer dan normaal dat daar reactie op komt, te meer wanneer je voordien telkens ten stelligste beweerde cleean te zijn (hoewel, wie gaat er beweren dat hij dat niet is natuurlijk...).
                  Moest hij zich te pletter hebben gereden, dan zouden er eveneens velen in de rouw zijn, ongeacht de omstandigheden.
                  Stel je kritieken niet te scherp...
                  Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
                    Ik vrees dat je het en beetje cru ziet allemaal.

....
                    Ik zie het inderdaad nogal cru. Omdat het nogal cru IS.
                    Het onderscheid tussen 'rijdt zich te pletter' of 'snuift zich enkel te pletter' is me niet echt duidelijk. 't Zal er waarschijnlijk mee te maken hebben dat ik een tweetal maand geleden door zo'n gek op een haar na verpletterd ben geweest tegen het beton op de snelweg. (hij: zo'n zware Duitse 4x4; ikke met de Franse middenklasse gezinswagen) Mijn kar total loss en hij zal het mogen uitleggen aan de rechter. Coke. En meer geld dan goed voor 'm was. Klein detail: ik had nét m'n twee kleutertjes op school afgezet.

't doet een mens denken, nietwaar? Dus nee, voor mij géén pathetiek alsjeblieft. Ook Tommeke blijkt bijwijlen een doodrijderke-in-spe te zijn. Nogmaals: de aanpak mag een stukje duidelijker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      nou nou!!!! Corien is 13 jaar jonger dan ik hoor.
                      grt,bouk.
                      Pedofiel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lux Bekijk bericht
                        Tommeke 'het voorbeeld'... Heeft die jongen ooit gevraagd om zo'n 'voorbeeldfunctie'? Wat heeft hij precies misdaan dat men hem in die rol heeft geduwd? Tommeke is een goeie coureur, een goudhaantje in de ploeg en ongetwijfeld een keiharde werker. (ik nodig iedereen eens uit om zich zo scherp te zetten als die gast op de fiets)

Maar er moet altijd wel de één of andere minkukel zijn die vindt dat topsporters een 'voorbeeld' moeten zijn voor de rest van de bevolking / jeugd. Laat die gasten zich toch bezig houden met hun ding: sporten ! Daarmee staan ze al onder meer druk / stress dan de meesten onder ons ooit zullen meemaken.

Dan de drugs. Spijtig geval. Tommekes geloofwaardigheid heeft een enorme deuk opgelopen, want wie gaat hem nu nog geloven als hij staalhard beweert 'clean' te rijden? Waar rook is, is vuur? Yep! Dat is de prijs van een lijntje, Tommeke. En dat had hij op voorhand kunnen weten. Wie z'n gat brandt etc...

Een gepaste reactie op deze komt van Yves Desmet : http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...Vergeten.dhtml

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          Een gepaste reactie op deze komt van Yves Desmet : http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...Vergeten.dhtml
                          Perfecte weergave.
                          En Tom zit tussen twee vuren...
                          Menselijk gesproken: geen leven als je het mij vraagt.
                          Begrijp me niet verkeerd.

De schaamteloosheid van die "bazen" om zoiets in het openbaar te verklaren overtreft alles.
                          Moet je niet vragen hoe er achter gesloten deuren gepraat wordt.

Ik denk ook aan het personeel van die sponsor(s).
                          Die gasten die overal vloeren moeten leggen.
                          Ik denk dat die liever op hun "steppen" terug keren en maken dat ze
                          "Quick" buiten zijn voor dat er vervelende conversaties opduiken
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                            Pedofiel

klopt ik ben dertig!!
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Waarom mag de werkelijkeid niet eens gezegd worden...drugs en stimulans worden door alle wielrenners genomen op alle niveau's. Zelfs bij de amateurs en kermiscoureurs win je geen koers meer indien er geen stimulans om de hoek komt kijken(mag niet gezegd worden natuurlijk...)
                              Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                klopt ik ben dertig!!
                                grt,bouk.
                                ....is Corien al 17 dan ?
                                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Working...
                                X