Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door DCA Bekijk bericht
    Meten ze niet een of andere substantie die in de urine zit na het gebruik van cocaine? en dus niet de cocaine zelf?
    Jamaar, die gedrogeerde ratten in de riool piesen ook hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar ik heb daar toch mijn bedenkingen bij. Als ze dit berekenen uit de hoeveelheid resten dat ze in de riolering vinden, meten ze dan hoeveel cocaine er verbruikt wordt of hoeveel dat er weggesmeten wordt?

Ik neem aan dat als ze een inval doen in een dancing dat iedereen in de toiletten die op dat moment staat te snuiven eerder goesting heeft om heel zijne voorrad door te spoelen? Dat moet die metingen toch wat kromtrekken, niet?

Dave
      True, vroeg me ook al af hoe ze daar nu in godsnaam een nauwkeurige conclusie kunnen uittrekken.
      Je kan zelfs moeilijk spreken van een schatting, me dunkt.

Wel, hij verontschuldigde zich voor de pijn dat dit gegeven aandoet bij zijn naaste vrienden en familie. Da's nog iets anders als een schuldbekentenis hee.

Uw excuses aanbieden voor iets wat er gebeurd is is niet hetzelfde als aangeven dat ge de schuldige zijt.

Maar goed, of hij echt met zijn neus in de modder zit laat ik in het midden.

Dave
      Heel dat gedoe kwam gewoon niet correct (als in vlotjes, eerlijk, niet-gemaakt) over, stuntelig en als een gevangen dier die tevergeefs uit zijn kooi probeert te ontsnappen.

Is hij schuldig? Ik weet het niet, maar hij heeft wel een ferme bewijslast tegenover hem en zijn gedrag neigt eerder over aan de negatieve kant.

Aan de andere kant, Ruger Beke was ook schuldig (bewezen) en heeft achteraf zijn onschuld kunnen bewijzen.
      Wat erop duidt dat we toch met enige voorzichtigheid moeten omgaan.

Als Tom effectief gebruikt heeft, dan denk ik dat hij dat best nu toegeeft om zo met een schone lei te kunnen herbeginnen.
      Zoniet zal er telkens een vraag gesteld worden bij om het even wat hij doet.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Aan de andere kant, Ruger Beke was ook schuldig (bewezen) en heeft achteraf zijn onschuld kunnen bewijzen.
        Wat erop duidt dat we toch met enige voorzichtigheid moeten omgaan.
        Er werd niet bewezen dat hij geen doping had genomen.
        Er werd alleen vastgesteld dat de EPO-test niet waterdicht is en dat het ZOU kunnen dat ...
        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Er werd niet bewezen dat hij geen doping had genomen.
          Er werd alleen vastgesteld dat de EPO-test niet waterdicht is en dat het ZOU kunnen dat ...

Werden er niet onder medische begeleiding tests uitgevoerd die bewezen dat hij zonder Epo wel boven de toegelaten hematocriet waarde kon gaan?
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

verbruiken is verbruiken hee

wat we juist met die coke doen.. dat doet er niet toe
            de een snuift't, de ander kap't in't wc en nog een ander voedert het aan coureurs.
            foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              Werden er niet onder medische begeleiding tests uitgevoerd die bewezen dat hij zonder Epo wel boven de toegelaten hematocriet waarde kon gaan?
              Dat kan.
              "De Leuvense professor Marc Bogaerts verklaarde deze week ten overstaan van de disciplinaire raad dat bij zware inspanningen eiwitten kunnen vrijkomen die de EPO-test als exogene EPO herkent."
              bron: Sporza.
              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                verbruiken is verbruiken hee

wat we juist met die coke doen.. dat doet er niet toe
                de een snuift't, de ander kap't in't wc en nog een ander voedert het aan coureurs.
                Ja, da's goed gezien maar de vraag is dan of dat soort van "verbruik" nog illegaal is.

Ik bedoel, als de overheid die gigantische massa's "vernietigd" die ze af en toe in beslag nemen in de Haven van Antwerpen, is dat ook "verbruiken"? Is dat dan eigenlijk wel "vernietigen"? Of wordt dat "gerecycleerd"?

Dave
                pixelpusher

Comment

Ah ik lees net dat de Patrick een goed gesprekje heeft gehad met de ASO.
                  Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                    Overkomt mijn ook iedere dag, dat ik op een terrasje zit, en dat er iemand coke in mijn cola doet.... 'k zal er wat pips uitzien zeker, dat de mensen dit geheel vrijblijvend doen (vorige week in de gazet een reportage gelezen, wat was dat 100 euro voor 1 of 2 gram, kun je al eens cadeau doen )
                    Wel die journalist die met dit bericht op de proppen kwam had enkele telefoontjes gepleegd.
                    Als je coke via de mond inneemt kun je misselijk en ziek worden.
                    Heel anders dan bij normaal gebruik...
                    Dit voorval is dus gebeurd in de week dat Tom controle zou krijgen, dus
                    Tom WIST dat hij controle zou krijgen en waarom zou Tom dan dit doen.
                    Het bericht van de persconferentie die Tom voorlas sprak NERGENS van
                    een schuldbekentenis (gebruik van coke of drank enz.).
                    Hij verontschuldigt zich enkel voor zijn gedrag van de laatste tijd.
                    Na lang overleg (advocaten en sponsor) is deze tekst tot stand gekomen.

Wat betekent dit nu?
                    Geen idee
                    't Zou een zeer goede manoeuvre zijn om twijfel te zaaien, het zou de waarheid kunnen zijn??

Zijn voorbeeldfunctie voor de maatschappij: persoonlijk vind ik dit onzin.
                    Hier had ik graag bewijzen gezien.
                    Voor mij is dit niet willen worden zoals hij is alhoewel dit wel zal rondspoken
                    in de hoofdjes van kinderen en ouders die veel geld(?) investeren in een fiets
                    en renners-uitrusting waarbij ik denk dat het daarbij blijft.
                    En dan wil ik zwijgen over die ideale schoonzoon.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Er zijn er veel meer dat een dure DSLR kopen om af en toe eens een fotoke te pakken met nieuwjaar.
                      Da's ook zot maar aan de aankoop alleen is niks verkeerd en inderdaad maakt hierin iedereen zijn eigen rekening.
                      Als ge dat graag hebt en ge kunt het betalen, waarom niet?
                      Misschien omdat zo'n ding 23 liter per 100km verspilt?

Comment

Ja, in 't geval van Tommeke. Ik reageerde op het kranteartikel waarnaar Destn verwees waarin ze "berekenden" hoeveel cocaine wij als vlamingen verbruiken.

Dave
                        Waarbij de "stad" Genk "uitstekende" cijfers behaalde
                        Een methode om dit te meten is idd. het rioolwater controleren.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Wel die journalist die met dit bericht op de proppen kwam had enkele telefoontjes gepleegd.
                          Als je coke via de mond inneemt kun je misselijk en ziek worden.
                          Heel anders dan bij normaal gebruik...
                          Hmmm zelfs een toxicoloog vindt dat raar:
                          http://www.gva.be/nieuws/inc/gerelat...Mols+terras%22
                          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Waarbij de "stad" Genk "uitstekende" cijfers behaalde
                            Een methode om dit te meten is idd. het rioolwater controleren.
                            tjah 't zijn maar saaie pieten in Genk zeker? aan 't rioolwater te zien?

Dave
                            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                              Misschien omdat zo'n ding 23 liter per 100km verspilt?
                              Vind ik te kort door de bocht, sorry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                                Dat kan.
                                "De Leuvense professor Marc Bogaerts verklaarde deze week ten overstaan van de disciplinaire raad dat bij zware inspanningen eiwitten kunnen vrijkomen die de EPO-test als exogene EPO herkent."
                                bron: Sporza.
                                Klopt ja.

Maar echt lachen gaan we met de Spelen in China komende maand.
                                Door de samenstelling van hun genen verdragen Chinezen 20 keren meer
                                een gehalte aan testosteron dan wij....
                                Die kunnen dus veel verdragen eer ze 'gepakt' kunnen worden.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X