Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Ik kan me ferm amuseren bij een goeie match voetbal.
    Echter hebben we daar vorig de vorige 3 seizoenen in Brugge niet veel van gemerkt.
    Ik ook en heb me dit jaar heel goed kunnen ammuseren als manu fan.
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      Je kijkt dan misschien naar de verkeerde Brugse ploeg...
      Ben geen successupporter, ben al van mijn 5de (echt waar, ik zat nog in de kleuterklas) supporter van Blauw-Zwart.
      In goede en kwade dagen, die laatste mogen nu toch binnenkort ophouden.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Persconferentie!

edit: 2 keer niks dus.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          dacht toch dat TS een Belg was hoor.
          grt,bouk.
          Ik reageerde eigenlijk op Jan Brouwers
          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Laat het duidelijk zijn dat iedereen die een superioriteitsgevoel heeft omwille van de prestaties van een ander in mijn ogen een volslagen idioot is. Nog meer in voetbal, waar de spelers gewoon koopwaar zijn die van over de ganse aardbol aangekocht worden.
          Zo denk ik er ook over! Zo ziet ge maar waar grossieren in "overzeese gebieden" al goed voor is! LOL
          denk dat je hier toch superioriteitsgevoel verwart met trots!!
          grt,bouk.
          Iemand die trots is, Bouk, die heeft de behoefte om zijn vreugde met anderen te delen ... kleineren en/of belachelijk maken heeft weinig met trots te maken.

... Los daarvan: Ik vond het knap hoe dat de Nederlanders de Italianen "afgedroogd" hebben!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
            Ik reageerde eigenlijk op Jan Brouwers
            ....dat was me al duidelijk Carola.

Iemand die trots is, Bouk, die heeft de behoefte om zijn vreugde met anderen te delen ... kleineren en/of belachelijk maken heeft weinig met trots te maken.
            Het was niet mijn bedoeling om iemand te kleineren en/of belachelijk te maken.
            Mocht dat dan zo zijn overgekomen, sorry dan bij deze.
            De opmerking over de zieke hond slaat op het verweer van FvdB van een tijdje terug.

... Los daarvan: Ik vond het knap hoe dat de Nederlanders de Italianen "afgedroogd" hebben!
            Het was idd een mooi begin, nu nog het karwei tot en goed einde brengen.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

dacht toch dat TS een Belg was hoor.
              grt,bouk.
              Nog altijd Bouk
              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                Nog altijd Bouk
                heb meteen effe opgezocht waar je woont, niet alleen de naam is mooi.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Tom krijgt zijn 2de kans.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Maar denk dat hij de ronde van Frankrijk niet gaat rijden. Kon ik precies horen aan meneer Patrick zijn adem tijdens een intervieuw op radio1.
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Eigenlijk zijn derde kans, zijn tweede was toen hij in opspraak gebracht werd door Tom Vannoppen. Als hij toen iets wijzer was geweest.

Ik krijg wel het vliegend sch...t als ik die Lefevre bezig hoor

Comment

Eigenlijk zijn derde kans, zijn tweede was toen hij in opspraak gebracht werd door Tom Vannoppen. Als hij toen iets wijzer was geweest.

Ja kan volgen.
                        Plus, maar dat is puur persoonlijk hoor, een man met zo'n functie
                        die met zo'n (verschrikkelijk) accent spreekt....
                        Sinds hij ettelijke kilo's is afgevallen komt die ook zo suf over.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

... Sinds hij ettelijke kilo's is afgevallen komt die ook zo suf over.
                          Waarschijnlijk problemen met zijn 'hypocriet' gehalte.
                          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Waarschijnlijk problemen met zijn 'hypocriet' gehalte.
                            Hahahaha... de beste van vandaag Jos
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Herinner u "Virenque" die met een dopingverleden toch graag werd opgenomen
                              in de ploeg van Lefevre. Zolang hij geld kan opbrengen zal Tom bij quickstep
                              mogen blijven, tenzij op heterdaad betrapt tijdens een rit; dan kan Lefevre
                              geen kanten meer uit. Eerst het geld en dan de principes!
                              Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Ik vraag me af wie dit in de openbaarheid heeft gebracht en waarom ?

Comment

Working...
                                X