Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Niet mee eens, ik kan vol bewondering kijken naar en genieten van mensen die een topprestatie neerzetten.
    Niet meer dan voor topprestaties op economisch, medisch, wetenschappelijk, enz vlak welke dan meestal ook nog eens nuttiger zijn voor de maatschappij. Wat is het maatschappelijk nut van deze sportprestaties, behalve brood & spelen? Waarom moeten deze zo rijkelijk beloond worden? Als de CEO van - ik zeg maar wat - Belgacom zoveel zou verdienen dan zou 't kot te klein zijn. Stel je voor dat diezelfde CEO met zijn bloedrode Ferrari of knalgele Lambo tegen 180km/u geflitst wordt waar hij maar 90 mag, met gsm in de hand en alcohol in zijn bloed? Zou dat dan ook omschreven worden als zijn "geluk beleven" . Er zijn duidelijk meer dan twee maten en gewichten in onze samenleving.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Niet meer dan voor topprestaties op economisch, medisch, wetenschappelijk, enz vlak welke dan meestal ook nog eens nuttiger zijn voor de maatschappij. Wat is het maatschappelijk nut van deze sportprestaties, behalve brood & spelen? Waarom moeten deze zo rijkelijk beloond worden? Als de CEO van - ik zeg maar wat - Belgacom zoveel zou verdienen dan zou 't kot te klein zijn. Stel je voor dat diezelfde CEO met zijn bloedrode Ferrari of knalgele Lambo tegen 180km/u geflitst wordt waar hij maar 90 mag, met gsm in de hand en alcohol in zijn bloed? Zou dat dan ook omschreven worden als zijn "geluk beleven" . Er zijn duidelijk meer dan twee maten en gewichten in onze samenleving.
      Ehm, die CEO's verdienen zeker niet slecht hoor, geloof me maar, en geflitst worden ze zeker, maar van die mannen raakt dat nogal eens vaker geseponneerd.

Sport == Amusement en mensen houden daarvan. Ik zie totaal niet in wat er daaraan verkeerd kan zijn.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Ehm, die CEO's verdienen zeker niet slecht hoor, geloof me maar, en geflitst worden ze zeker, maar van die mannen raakt dat nogal eens vaker geseponneerd.
        You wish....

Ken jij topmanagers waarvoor zoveel betaald wordt en die dit verdienen (90.000 euro per maand hé, dat is 3.6 mio BF per maand!), aan hun 20 jaar dan nog? Doe dat en de vakbonden leggen het bedrijf plat. Laat staan dat zijn boetes zouden geseponneerd worden .
        Last edited by hvr_oosterzele; 2 september 2008, 16:14.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          You wish....

Ken jij topmanagers waarvoor zoveel betaald wordt en die dit verdienen (90.000 euro per maand hé, dat is 3.6 mio BF per maand!), aan hun 20 jaar dan nog? Doe dat en de vakbonden leggen het bedrijf plat. Laat staan dat zijn boetes zouden geseponneerd worden .
          Jep...

Was echter geen Belgisch bedrijf...en heb de lonen (per toeval) met eigen ogen gezien.

Je hebt natuurlijk een punt, het is belachelijk veel geld, maar blijkbaar willen mensen dat betalen.
          Ik heb trouwens geen bewondering voor dat geld, noch afgunst (nou een klein beetje dan ), maar wel voor de prestaties en het talent van zo'n kerel.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
            Er is wettelijk niks verkeerd om je adres te hebben in Monaco en toch nog een woonst te hebben hier in België, daar kan onze fiscus niks tegen in brengen.
            Daar is wel iets verkeerds mee. Wie in Belgie verblijft, moet in België belasting betalen. Centraal is de vraag of men rijksinwoner is. De rijksinwoner zal in België zijn inkomstenbelasting betalen en bij zijn dood zullen zijn erfgenamen successierechten betalen.

Men kan maar 1 (één) hoofdverblijfplaats hebben : dit is de plaats van waaruit men zijn vermogen beheert, waar de belangrijkste sociale, familiale, professionele banden liggen.

Met nationaliteit heeft dit niks te maken : een Iranees die in België komt wonen, wordt niet meteen Belg, maar wel rijksinwoner (moet hier dus belasting betalen). Een Belg die vertrekt naar Toscane kan Belg blijven, maar zal Italiaans rijksinwoner worden.

Wie echter alleen maar op papier verklaart in het (fiscaal gunstige) buitenland te wonen, maar hier werkt, naar de dokter gaat, zich medisch laat behandelen, zijn kinderen naar school zendt, enz. legt een verklaring af, die niet strookt met de waarheid. Dat noemt men valsheid. Dus Fraude !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dgdirk Bekijk bericht
              ..maar hier werkt, naar de dokter gaat, zich medisch laat behandelen, zijn kinderen naar school zendt, enz.
              en hier boetes krijgt om te snel te rijden

Comment

Mijn bovenstaande repliek was van een algemene aard : wie zus en zo handelt, begaat een overtreding.

Ik kan niet beoordelen of deze redenering ook opgaat voor Boonen, want ik ken de feiten niet.

De praktijk leert, dat dergelijke discussies zeer vaak door de rechter worden beslecht, die dan kennis neemt van alle relevante feiten, en daar vervolgens de redenering die ik hierboven schetste zal op toepassen. De materie is heel complex en geeft veel aanleiding tot geschillen...

Snel oordelen zonder een volledig zicht op het volledige dossier is zelden nuttig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  wat doe je nu

Zou de witte lijn zo'n obsessie zijn voor hem?
                  Blijkbaar. End of show

-m-
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

beetje hardleers iestie wel hè!!!
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

jah hij iedere dag witte lijnen = beroepsmisvorming???
                      of eerder beroepsziekte.

wat wel weer opvalt is dat het een heel circus is, de andere 40.000 of meer gebruikers in BE komen nooit op't niefs
                      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        beetje hardleers iestie wel hè!!!
                        grt,bouk.
                        Dit moet hard aankomen bij zijn supporters.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

idioot!

Comment

Tommeke of niet maar deze keer gaat jij zeker niet op zoveel respons nog kunnen rekenen...spijtig dat zulke mensen nogal rap naast hun schoenen lopen!
                            Als je hier in dit land ook maar één prestatie kan neerzetten wordt je de hemel ingeprezen, de media hebben dan eindelijk nog eens wat "voer" , weten dan terug wat te schrijven.
                            Sorry maar ik vind het allemaal wat overroepen.
                            En dat er eens een fout wordt begaan kan je nog overkijken maar in dit geval heb ik geen medelijden...voor een doorsnee Belg zou dit ook niet meer kunnen!
                            Staat hij dan boven de wet?
                            Weet niet hoe men zo iemand moet aanpakken?
                            Met een boete? Heeft geld zat, dus dat zal hem zéker niet raken...maar wat dan wel?
                            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                            BD0290BE

Comment

Tommeke=drugsverslaafde!
                              Zijn fans moeten het hoofd nederig buigen en zichzelf onthoofden.

Comment

Toch niet mooi dat ze weeral iets in zijn drankje hebben gedaan he.
                                Mvg Tim

Comment

Working...
                                X