Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    En al die vrachtwagenchauffeurs die lange dagen kloppen : is dat allemaal zuiver ? Ik noem hier vrachtwagenchauffeurs maar er zijn nog genoeg anderen die IETS nemen om te kunnen blijven presteren. Studenten bijvoorbeeld ?
    Alsof studeren zo zwaar is
    Je bepaalt 100% zelf hoe moeilijk je het jezelf maakt.

't Is ook wel overdreven om te gaan roepen dat iedereen die lang moet presteren spul pakt. Hoe je het ook draait of keert, als je langdurig amfetamines gaat nemen, krijg je vroeg of laat de rekening gepresenteerd en stort je in.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Vriendin van mij heeft relatie gehad ( jarenlang ) met ploegmaatje van meneer Boonen ....
      Wat er deze week uitgelekt is wist ik al maanden op voorhand .....
      En geloof me ....het is niet het laatste waar meneer Boonen probs mee gaat krijgen.....
      Z'n ploegmaatje mag het trouwens in het lang en breed gaan uitleggen aan meneer de rechter
      En waarom denk je dat hij plots minder ging presteren ??
      Let's face it.....hij is en blijft maar een modaal kereltje zonder z'n doping en aanverwante spullen ....
      En z'n o zo machtige ploegbaas gaat niet eeuwig machtig blijven ......

wedden dat meneer Boonen nog maximum 2 jaar gaat koersen .... anders komen de "wespen" en de "broden" boven water

I rest my case .....
      Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

Comment

het niveau van deze discutie is werkelijk gezakt tot ver beneden het nulpunt.
        Wie zijn de luizen en parasieten?
        Zij die deze zaak aangrijpen om zichzelf te profileren en eens goed hun frustraties te uiten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MI&MA Bekijk bericht
          Hier komen de moraalridders...

Nog nooit een pintje gedronken? (is harddrugs net als coke, maar ja dat verkopen ze niet achter den bar é...of wel?)
          Nog nooit te snel gereden? (sure...)
          Nog nooit te weinig belastingen betaald? (in monaco gaan wonen..)
          Nog nooit tegen uw zoon gezegd dat ie moet opletten in het verkeer, om dan in te halen op een heuvel of bocht? (goeie voorbeeld tonen hé!!)

Ik ben gene fan van Tom Boonen noch van wielrennen maar we moeten wel serieus blijven é...

En iemand zelfmoord toewensen omdat ie een lijn coke snuift?????
          Doe niemand iets aan dat je zelf niet wilt aangedaan krijgen...je zou beter nog eens je sig nalezen beste...

Internet menigsjes...tjongens toch...
          de eerste post die de waarheid bevat

ik denk er net zo over.

sjees, moraalridders...
          5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exeter Bekijk bericht
            de eerste post die de waarheid bevat

ik denk er net zo over.

sjees, moraalridders...
            Als je het verschil tussen cocaïne en een pintje niet meer ziet, dan is het triestig gesteld met de maatschappij
            Mvg Tim

Comment

Wie is Tom Boonen
              Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Theo, als ik zie wie er in zijn entourage zit (met name P. L.), dan vrees ik dat dit soort mensen het niet zo nauw nemen met de moraal of het stellen van een voorbeeldfunctie.
                Ik kan dit niet anders noemen dan maffia.
                Het kan haast niet anders...
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                  Wie is Tom Boonen
                  Als hij één dag het leven leeft van 80% van de wereldbevolking zal je hem dat persoonlijk kunnen vragen. Want dan weet hij het.
                  En het zal een persoonlijke verrijking zijn voor hem.

Groetjes
                  Skitch
                  " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                    Wie is Tom Boonen
                    .....heeft ooit wat aan wielrennen gedaan en handelt nu in poedersuiker.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                      .....heeft Ooit Wat Aan Wielrennen Gedaan En Handelt Nu In Poedersuiker.
                      Lol :g

Comment

Ze zouden beter alle beroeps sporters en sporten eens controleren zoals het in het wielrennen gebeurd
                        wie zou er dan allemaal niet tegen de lamp lopen
                        Voetballers , tennisers , F1 , Biljarters , zwemmers gedaan met sport op Tv want alles komt in opspraak
                        Het moet wel eens gezegd worden we verlangen mischien te veel.
                        De laatste 10 jaar is de evolutie in de sport zo groot is dit dan wel normaal en niet enkel in het wielrennen hé.
                        Zij wij dan fisiek en mentaal dan zoveel beter als onze voorouders.
                        Coolpix 990 & D70/N Af-S 18-70 DX / AF-G 70-300 / 50-f1.4 / 60-f2.8 macro / SB 600 / S 70-200 f2.8

Comment

Vandaag in De Standaard

Belgen verbruiken jaarlijks 1,75 ton cocaïne

BRUSSEL - In ons land wordt 1,75 ton cocaïne per jaar gebruikt. Dat zijn bijna vijftigduizend doses per dag, of veel meer dan tot nu aangenomen werd. Dat meldt VTM in zijn nieuwsuitzending.

De cijfers zijn het resultaat van een grootschalig onderzoek van de universiteiten van Antwerpen en Luik. Er werd gezocht naar cocaïneresten die via het toilet in het afvalwater terechtkomen.

Voor de studie zijn er op zo'n honderd plaatsen in ons land stalen genomen. In het waterzuiveringsstation in Antwerpen-Zuid vonden de onderzoekers de hoogste concentratie cocaïne in het water. Maar ook in Deurne en Genk is er een hoog cocaïnegebruik.

De Belgen geven volgens toxicoloog Jan Tytgat op jaarbasis bijna 70 miljoen euro uit aan cocaïne. Omdat een deel van de cocaïneresten in het water wordt afgebroken in rioleringen en chemische toiletten of verdund wordt door hevige regenval, liggen de werkelijke cijfers volgens de onderzoekers wellicht nog hoger. kld
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Alle, als ze er de laaste tijd zoveel reclame voor maken kan dat toch niet slecht zijn, dan moeten we dat ook eens proberen zeker (zit toch juist gestreseerd voor mijn examen).... Iemand van de mannen dat het coke gebruik van boonen hier zitten verdedigen hebben, die ne goeien dealer kent
                            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monneke Bekijk bericht
                              Ze zouden beter alle beroeps sporters en sporten eens controleren zoals het in het wielrennen gebeurd
                              wie zou er dan allemaal niet tegen de lamp lopen
                              Voetballers , tennisers , F1 , Biljarters , zwemmers gedaan met sport op Tv want alles komt in opspraak
                              Het moet wel eens gezegd worden we verlangen mischien te veel.
                              De laatste 10 jaar is de evolutie in de sport zo groot is dit dan wel normaal en niet enkel in het wielrennen hé.
                              Zij wij dan fisiek en mentaal dan zoveel beter als onze voorouders.
                              Voilà.
                              Dit zou iedereen terug met de voeten op de grond brengen.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                                ... Iemand van de mannen dat het coke gebruik van boonen hier zitten verdedigen hebben, die ne goeien dealer kent
                                Koop een TomTom op eBay.be en laat 'm naar "snuifmeel" zoeken.
                                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                                X