Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is nu één van de weinige stellingen waarin ik me kan vinden.
Voor velen is het hier blijkbaar nodig om eerst eens een maand op een berg te gaan zitten, vooraleer ze hun gedachten en emoties kunnen ordenen.
Dat Boonen fout bezig is, zal niemand ontkennen ... maar het gebeuren in de juiste context plaatsen zou niet misplaatst zijn. Wanneer we morgen alle twintigers die afgelopen maand geklist zijn voor snelheidsovertredingen, rijden onder invloed of cocaïne-gebruik op de Grote Markt zouden zetten, zou deze groep ontstellend groot zijn. Gelukkig zijn de meesten van hen, nobele onbekenden en worden ze daardoor niet door de halve wereld verguisd.
Wanneer ge goed in iets zijt, wordt ge tegen wil-en-dank een publieke figuur. Wat ge ook doet, alles wordt onder de loep genomen en op een weegschaaltje gelegd. Tegelijkertijd meent dan een bende hardroepers dat alles gepermitteerd is, want de betrokkenen is "een bekende figuur". In geval van een wielrenner betekent dit dat wanneer je niet wint, je voor alles wat lelijk is, wordt uitgescholden. Maar wanneer je dan een prachtprestatie neerzet ... je wel "gepakt" zult hebben!
In de meeste gevallen worden deze mensen tot "voorbeelden" gebombardeerd ... terwijl niemand hen vraagt of dat ze dat eigenlijk ook wel willen zijn. Vaak worden jonge mensen ook als "gezicht" van één of andere campagne opgevoerd, iedereen vindt dat normaal, maar tegelijkertijd beseft blijkbaar niemand dat men hen voor jaren met een zeer zware last opzadelt. Jonge topsporters lopen in de meeste gevallen vrijwel hun ganse jeugd, in een strak "gareel", alleen op die manier kunnen ze topprestaties leveren ... sport is hun uitlaatklep! Maar als de machine dan op een gegeven moment wat gaat tegensputteren, liggen ze niet alleen met zichzelf, maar tegelijk ook met de halve wereld overhoop ... met alle gevolgen van dien!
Velen moeten hier een hun eigen uitlatingen nalezen en bedenken hoe ze zouden reageren wanneer dit over over henzelf hun eigen kinderen zou gaan.
... Met wat ik hier lees, kan men maar van harte hopen dat jullie kinderen geen "hoogvliegers" in wat dan ook zullen worden, het zal hen veel pijn en ergernis besparen. Eigenlijk is dat in-triest ... want middelmaat kan toch nooit het hoogste streven zijn?
Wel, als je alle mensen die op 6 weken tijd 2 x met zo'n zware snelheidsovertreding gepakt worden en dan ook nog is gepakt worden met cocaine op een plaats zet. Die krijg je toch wel in de kleine rechthoek op een voetbalveld.
Sven Nijs als zo'n domme dingen weten doen? Of misschien Raymond Ceulemans of Clijsters of Henin???
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
met die wijzende vinger, trachten NOG een vlaamse Waarde een kopje kleinder te maken.
Van uw website ge quoted
Indeed, een vlaamse waarde die de jeugd het voorbeeld geeft, zelfs vlaamse waardes nemen drugs, dus waarom zou jij het niet doen.
Daar komt het hem op neer. Flor coninx is al serieuzer aangepakt, omdat hij een pintje teveel gedronken had. Hij was ook een voorbeeld. Nu mogen ze Boonen ook als voorbeeld stellen, van wat er van u terecht komt als je coke neemt, de afgrond in, een diep dal in waar je nog met moeite uitgeraakt. Hij heeft zelf voor zij voorbeeldfunctie gekozen.
Wel, als je alle mensen die op 6 weken tijd 2 x met zo'n zware snelheidsovertreding gepakt worden en dan ook nog is gepakt worden met cocaine op een plaats zet. Die krijg je toch wel in de kleine rechthoek op een voetbalveld.
Zeker als je nog eens filtert op het in prak rijden van een autootje gelijk een Lamborghini Murciélago . Maar je ziet dat het vergoeilijken al begint hé? Den duts .
Wielrenners zijn de enige sporters die je zo dicht kan benaderen...
Bij (de heren) voetballers zal dat niet zo goed lukken.
Tennis? Oei, oei.
En wat de druk aangaat: dagelijks staan duizenden Belgen onder druk,
thuis, op het werk, in het verkeer, noem maar op.
En ik vraag me dan af hoe die dat kunnen volhouden.
Sven Nijs als zo'n domme dingen weten doen? Of misschien Raymond Ceulemans of Clijsters of Henin???
Er is ook geen reden om die zaken goed te praten, wat hij deed is ongelofelijk stom! Maar men moet de binnen in de correcte context blijven zien, sommige uitlatingen hier missen iedere zin voor proportie en realiteit.
Het is in de sportwereld niet anders dan in de "gewone" wereld; iedereen kent in zijn omgeving een boel jongeren die probleemloos volwassen worden ... en daarnaast een kleine minderheid die grote en/of kleinere domme dingen doen. Ge kunt alleen maar hopen dat uw koters bij de eerste groep zullen horen!
"En wat de druk aangaat: dagelijks staan duizenden Belgen onder druk,
En ik vraag me dan af hoe die dat kunnen volhouden."
Af en toe een avondje stappen en erna een kater zeker.
Wij kunnen 'weg'.
Tom is voor mij geen god,
Mijn enig punt is dat ik me in die massa hysterie afvroeg hoe hou je dit uit.
Net zoals inderdaad mensen ten onder gaan aan druk en drank.
Mocht je weten hoeveel drankproblemen ontstaan door 'den' druk.
"En wat de druk aangaat: dagelijks staan duizenden Belgen onder druk,
En ik vraag me dan af hoe die dat kunnen volhouden."
Af en toe een avondje stappen en erna een kater zeker.
Wij kunnen 'weg'.
Tom is voor mij geen god,
Mijn enig punt is dat ik me in die massa hysterie afvroeg hoe hou je dit uit.
Net zoals inderdaad mensen ten onder gaan aan druk en drank.
Mocht je weten hoeveel drankproblemen ontstaan door 'den' druk.
Het is te hopen dat ze een redelijke straf geven die in verhoudig staat.
En niet zoals VDB die voor de rest van zijn dagen het zwarte schaap is.
Iedereen moet een tweede kans krijgen. Ik weet niet hoe het gaat aflopen en u evenmin de toekomst zal het ons vertellen.Een ding is zeker dit is weer niet goed voor de wielersport.
Het is te hopen dat ze een redelijke straf geven die in verhoudig staat.
En niet zoals VDB die voor de rest van zijn dagen het zwarte schaap is.
Iedereen moet een tweede kans krijgen. Ik weet niet hoe het gaat aflopen en u evenmin de toekomst zal het ons vertellen.Een ding is zeker dit is weer niet goed voor de wielersport.
De UCI zal hem niet schorsen.
Startverbod in de Ronde van Zwitserland, zijn ploegmaats mogen wel deelnemen.
Ronde van Frankrijk staat nog open.
(Lefèvre heeft internationaal ook nog een zegje he)
Ken je het verhaal van Erich Zabel....
Kan Tom ook he: eens goed janken(wenen) op TV,
een andere ploeg en ju we rijden weer.
(Lefèvre heeft internationaal ook nog een zegje he)
Ken je het verhaal van Erich Zabel....
Kan Tom ook he: eens goed janken(wenen) op TV,
een andere ploeg en ja we rijden weer.
.....wat een treurnis voor onze Belgische "vrienden", gisteravond winnen de Ollanders met klassevoetbal van de wereldkampioen Italië op het EK waar de Belgen afwezig zijn en nu, een dag later zorgt Tommeke weer voor het grote sportnieuws.
Maar misschien was dat spul voor zijne zieke hond.........
Comment