Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tommeke Tommeke Tommeke...

wat doe je nu

Zou de witte lijn zo'n obsessie zijn voor hem?
    Mvg Tim

Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Die witte lijnjes zijn het begin van het einde Dag Tom

Comment

Ze hebben indertijd en nu nog F V D B al zoveel aangedaan dat het nu
      onze omhoog gevallen god eens mag gebeuren.
      Ontslaan en wat processen aan zijn been, begin ook mijn geloof in een schoone sport te verliezen
      Rijden tegen 180 enz... waar je maar 90 mag en nog wat van die stoten.

Comment

Hij wilde eigenlijk Coca Cola en bestelde een coke...
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ik heb er echt zin in, dat ze hem maar eens goed straffen.
          Den opgeblazen dikke nek.

Vanaf dat onze Jean Marie dedecker ne keer een stok in het kippenhok heeft gesmeten is het met mr spock gedaan.
          Omdat hij toen in het "Wereldje" al thuis hoorde is hij nog verkozen tot sportman van het jaar. Zal hem veel lijntjes gekost hebben.

Dit allemaal ten koste van onze Sven.
          1 groen truitje is heel veel meer waard dan 100 koersen rijden en er maar 98 winnen.

Tommeke, ik hoop dat je meer geluk heb als uw vriendje Frank [Mod] deel verwijderd wegens ongepast.
          Last edited by zunoel; 10 juni 2008, 18:14.
          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

binnenkort nieuwe serie op VTM : Coken met Tommeke

ach ja, gewoon gelijk behandelen gelijk elke andere coke-junk...
            Er worden er zoveel gepakt die coke snuiven en daar hoor je niets van... Als dan een BV eens gepakt wordt is het land te klein.
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
              binnenkort nieuwe serie op VTM : Coken met Tommeke

ach ja, gewoon gelijk behandelen gelijk elke andere coke-junk...
              Er worden er zoveel gepakt die coke snuiven en daar hoor je niets van... Als dan een BV eens gepakt wordt is het land te klein.
              Inderdaad, maar hier gaat het wel om het doperen in voorbereiding van wedstrijden he.

Dat de mens pakt wat hij wil, maar dan moet je niet de heilige spelen en op uw achterste poten gaan staan wanneer er een politieker iets zegt

@Bachus: Je uitspraak vind ik niet kunnen!
              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                Inderdaad, maar hier gaat het wel om het doperen in voorbereiding van wedstrijden he.
                Ik denk toch dat het om "recreationeel" gebruik gaat hier. Cocaïne verdwijnt al vrij snel uit het bloed, en zal dus geen effect hebben op latere prestaties.

Ach, het is gewoon een beetje dom hé. Hij zou beter moeten weten. De mentaliteit van sommige "topsporters" zit blijkbaar toch niet 100% juist.
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht

Indeed, maar dit is een voorbeeld voor ik weet niet hoeveel jongeren..... Al de rest nemen die jongeren niet als voorbeeld. Maar wat verteld dit verhaal, ik moet coke snuiven om succes te hebben, en weer x aantal jongeren aan de coke..... dat is het spijtige hiervan. Dat ze zichzelf kapot maken om wat wedstrijden te winnen, daar lig ik niet van wakker. Maar dat ze een slecht voorbeeld voor de jeugd vormen, daar wel. Dus ze kunnen niet streng genoeg gestraft worden, die bv's !!! Dan zijn ze pas terug een goed voorbeeld
                  To make your dreams come true, wake up

Comment

Toen VDB indertijd gepakt werd, werd hij direct aan de schandpaal genageld, ben eens benieuwd hoe het met glamourboy Tommeke gaat aflopen.

Lees her en der al wat verzachtende en sussende commentaren.

Ik denk dat hij en Patrick Lefevre mogen beginnen met hun excuses aan Jean-Marie Dedecker
                    Last edited by Destn; 10 juni 2008, 10:22. Reden: typo
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                      Ik denk toch dat het om "recreationeel" gebruik gaat hier. Cocaïne verdwijnt al vrij snel uit het bloed, en zal dus geen effect hebben op latere prestaties.

Ach, het is gewoon een beetje dom hé. Hij zou beter moeten weten. De mentaliteit van sommige "topsporters" zit blijkbaar toch niet 100% juist.
                      Dat is mogelijk. Maar is het niet zo dat dieper kunnen gaan op trainingen gunstig effect heeft op latere prestaties?
                      Ik ben geen expert vandaar de vraag
                      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                        Ik denk dat hij en Patrick Lefevere mogen beginnen met hun excuses aan Jean-Marie Dedecker

Die Lefevre zal wel weer zijn handen wassen in onschuld.
                        Die is nog heiliger dan de paus zelf.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                          Die Lefevre zal wel weer zijn handen wassen in onschuld.
                          Die is nog heiliger dan de paus zelf.
                          Sorry, was typo.

Die Lefevre is gewoon hypocriet en teert graag mee op het succes van 'zijn' renners.
                          Heeft al een paar keer met zijn rug tegen de muur gestaan en op de een of andere manier weet hij zich er toch telkens uit te lullen.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                            Dat is mogelijk. Maar is het niet zo dat dieper kunnen gaan op trainingen gunstig effect heeft op latere prestaties?
                            Ik ben geen expert vandaar de vraag
                            Cocaïne is sportief gezien geen interessante drug, zeker niet voor wielrenners. Het is in ieder geval niet zo dat hij er op lange termijn lichamelijk voordeel gaat uithalen, integendeel... cocaïne is bij chronisch gebruik nogal slecht voor het hart.

Nu, ik ben zeker ook geen expert, maar heb wel een klein beetje kennis van zaken
                            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                              Cocaïne is sportief gezien geen interessante drug, zeker niet voor wielrenners. Het is in ieder geval niet zo dat hij er op lange termijn lichamelijk voordeel gaat uithalen, integendeel... cocaïne is bij chronisch gebruik nogal slecht voor het hart.

Nu, ik ben zeker ook geen expert, maar heb wel een klein beetje kennis van zaken
                              Ok, bedankt voor de uitleg.

Ik las iets over de pijngrens verlagen/dieper in het rood kunnen gaan...
                              Maar dat het slecht is, dat hebben andere wielergrootheden aan de lijve ondervonden
                              Mvg Tim

Comment

Working...
                              X