Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
    .....wat een treurnis voor onze Belgische "vrienden", gisteravond winnen de Ollanders met klassevoetbal van de wereldkampioen Italië op het EK waar de Belgen afwezig zijn en nu, een dag later zorgt Tommeke weer voor het grote sportnieuws.
    Maar misschien was dat spul voor zijne zieke hond.........
    Hollanders kunnen misschien wel tegen n'een bal stampen, maar met (begrijpend) lezen is het bij sommigen blijkbaar een stuk slechter gesteld ... en dingen zien staan die er niet zijn, zal wel aan de paddo's liggen zeker?

... maar het treft, ik vind kunnen lezen belangrijker dan tegen een balletje stampen. Kwestie van prioriteiten stellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
      Hollanders kunnen misschien wel tegen n'een bal stampen, maar met (begrijpend) lezen is het bij sommigen blijkbaar een stuk slechter gesteld ... en dingen zien staan die er niet zijn, zal wel aan de paddo's liggen zeker?
      Oei, tegen wie zou ze 't hebben? Ik kan ook niet zo goed begrijpend lezen blijkbaar . We gaan nu al de xenofobe kant op, allemaal voor "ons" Tommeke?

Comment

... maar het treft, ik vind kunnen lezen belangrijker dan tegen een balletje stampen. Kwestie van prioriteiten stellen.
        ...heb ik dan wat gemist.......?
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Tom Boonen: 'Ik ben geflikt'

ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Toch weer diene hond niet zeker?
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              Oei, tegen wie zou ze 't hebben? Ik kan ook niet zo goed begrijpend lezen blijkbaar . We gaan nu al de xenofobe kant op, allemaal voor "ons" Tommeke?
              Tegen wie ik het had was wel duidelijk, denk ik. (Niet tegen jou dus!)
              Als grensbewoner ken ik zeer veel toffe Nederlanders, maar tegelijk is er ook een "clubje" waaraan we een gloeiende hekel hebben. Laat dat nu net diegenen zijn die gretig gebruik maken van onze "faciliteiten" ... om ons tegelijk met de glimlach belachelijk maken en/of beledigen.

Laat dit eerder een blijk van ergernis zijn ... want in tijden van voetbal bereikt hun superioriteitsgevoel ongekende hoogten.

Comment

Tegen wie ik het had was wel duidelijk, denk ik. (Niet tegen jou dus!)
                Als grensbewoner ken ik zeer veel toffe Nederlanders, maar tegelijk is er ook een "clubje" waaraan we een gloeiende hekel hebben. Laat dat nu net diegenen zijn die gretig gebruik maken van onze "faciliteiten" ... om ons tegelijk met de glimlach belachelijk maken en/of beledigen.

Laat dit eerder een blijk van ergernis zijn ... want in tijden van voetbal bereikt hun superioriteitsgevoel ongekende hoogten.
                dacht toch dat TS een Belg was hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

...in tijden van voetbal bereikt hun superioriteitsgevoel ongekende hoogten.
                  Laat het duidelijk zijn dat iedereen die een superioriteitsgevoel heeft omwille van de prestaties van een ander in mijn ogen een volslagen idioot is. Nog meer in voetbal, waar de spelers gewoon koopwaar zijn die van over de ganse aardbol aangekocht worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Laat het duidelijk zijn dat iedereen die een superioriteitsgevoel heeft omwille van de prestaties van een ander in mijn ogen een volslagen idioot is. Nog meer in voetbal, waar de spelers gewoon koopwaar zijn die van over de ganse aardbol aangekocht worden.
                    denk dat je hier toch superioriteitsgevoel verwart met trots!!
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

• Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      grt,bouk.

I'm with stupid!
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        grt,bouk.
                        En ik denk van niet. HVR zit er boenk op.
                        http://www.theafricabug.com

Comment

Hangt ervan af hoe goed tegen dat balletje stampen. Als ik mag kiezen tussen kunnen lezen en kunnen voetballen (en dan ook het loon krijgen) zoals bvb Zidanne. Dan kies ik wel voor voetballen, dan kan ik rustig iemand betalen om voor mij alles voor te lezen en nog heeeeeeeeeeeeeeel veel centen overhouden en zelfs mijn ogen sparen
                          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                            En ik denk van niet. HVR zit er boenk op.
                            Klopt, dat je trots bent kan ik nog begrijpen. Maar sommige voelen zich beter dan andere mensen omdat ze fan zijn van iemand die wint.
                            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                              Klopt, dat je trots bent kan ik nog begrijpen. Maar sommige voelen zich beter dan andere mensen omdat ze fan zijn van iemand die wint.
                              Dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Ik kan me ferm amuseren bij een goeie match voetbal.
                              Echter hebben we daar vorig de vorige 3 seizoenen in Brugge niet veel van gemerkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                                Dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Ik kan me ferm amuseren bij een goeie match voetbal.
                                Echter hebben we daar vorig de vorige 3 seizoenen in Brugge niet veel van gemerkt.
                                Je kijkt dan misschien naar de verkeerde Brugse ploeg...
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                                X