Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony NEX3,NEX5,NEX7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

    vraagje kunnen namaak batterijen gebruikt worden op de nex5n of niet ?
    kan het kwaad dat je een namaak gebruikt in verband met schade aan het toestel .
    of krijg je bij het niet werken gewoon de melding dat deze niet werkt .
    alvast bedankt

    Comment


    • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

      Oorspronkelijk geplaatst door durpie Bekijk bericht
      vraagje kunnen namaak batterijen gebruikt worden op de nex5n of niet ?
      kan het kwaad dat je een namaak gebruikt in verband met schade aan het toestel .
      of krijg je bij het niet werken gewoon de melding dat deze niet werkt .
      alvast bedankt
      goede namaak kun je gebruiken, extra connectie voor status vd batterij door te geven moet voorzien zijn op de batterij, anders werkt het niet

      Comment


      • Let op met namaak batterijen. Mijn nex5n slikt ze, zelfde toestel van een vriend niet !
        My site : http://www.photografie.be

        Comment


        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

          Eentje van Jupio werkte bij mij niet (nochtans goed merk).
          Ik heb enkel nog Sony's.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment


          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

            het zou om deze batterijen gaan

            Comment


            • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

              Tja, kopen op eigen risico zou ik zeggen.
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                Heb meer dan een jaar geleden zo een goedkope batterij gekocht (weet niet of het nu precies dezelfde is als de getoonde) en heb hier tot op heden niet het minste probleem mee ondervonden.

                Comment


                • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                  Wel, ik heb pakweg een half jaar geleden een namaakbatterij gekocht, nooit problemen mee gehad, werkte zelfs langer dan de echte batterij van sony. Alleen heeft hij het gisteren begeven... net opgeladen en na 10 foto's was de batterij al leeg.
                  Nu ja, ik ga het mij toch riskeren om weer zon batterij van 10 euro te kopen hoor, 80 voor 1 lijkt me wat te duur
                  NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                  https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

                  Comment


                  • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                    Mensen, als je een toestel van 700 koopt, ga je dan een risico nemen met goedkope accu's?
                    Ik in ieder geval niet. Geen namaak, geen risico.
                    Overigens ik heb hem 59 betaald, en ik denk dat je hem online nog goedkoper vind.

                    Comment


                    • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                      Tjah, als je het zo bekijkt heb je natuurlijk wel gelijk, maar als sony z'n batterijen betaalbaarder zou maken (+- 30 euro ofzo), zou ik voor de originele batterijen gaan. Maar ik (zeker als student) wil m'n geld liever investeren in een goede lens, statief of andere dingen dan pakken geld zitten geven aan de originele batterijen...

                      Maar ieder z'n mening he, ik snap het zeker dat er mensen zijn (waarschijnlijk ook verstandigere mensen) die geld geven aan originele batterijen, maar jammer genoeg ben ik zo niet

                      Bijkomend vraagje: Is de sony-5R de enige uit de NEX-serie die ook phase detection heeft?
                      Last edited by Michiel.; 18 november 2012, 17:11.
                      NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                      https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

                      Comment


                      • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                        Ik treed Rudy 100% bij en koop voor mijn Nex alleen de originele Sony batterijen, trouwens je kan ze inderdaad vinden voor 59 à 69euro.
                        Last edited by Sennheiser; 18 november 2012, 18:03.

                        Comment


                        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                          Ik heb ook voor originele Sony batterijen gekozen.

                          Jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
                            Ik treed Rudy 100% bij en koop voor mijn Nex alleen de originele Sony batterijen, trouwens je kan ze inderdaad vinden voor 59 à 69euro.
                            Waar vind je deze aan die prijzen ? Interesseert me wel.
                            Mvg,
                            Ann
                            Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

                            Comment


                            • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                              Oorspronkelijk geplaatst door Michiel. Bekijk bericht
                              Bijkomend vraagje: Is de sony-5R de enige uit de NEX-serie die ook phase detection heeft?
                              Nieuwe af systeem zit ook in de nex-6
                              Mvg,
                              Ann
                              Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

                              Comment


                              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                                Ann,

                                Bij oa Foto Hans Keuzekamp (NL) kan je ze vinden aan 69eur/stuk, met wat zoeken kan je ze nog goedkoper vinden.

                                Comment

                                Working...
                                X