Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Nikon D7000 Topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: waar blijft de D7000

    Iemand enig idee waar de D7000 nog beschikbaar is? Ik heb half Vlaanderen en brussel afgebeld zonder succes.

    Comment


    • Re: waar blijft de D7000

      art & craft

      Comment


      • Re: waar blijft de D7000

        konijnenberg.be

        Comment


        • Re: waar blijft de D7000

          Oorspronkelijk geplaatst door Davidx Bekijk bericht
          Iemand enig idee waar de D7000 nog beschikbaar is? Ik heb half Vlaanderen en brussel afgebeld zonder succes.
          Heb er net ene zien liggen in maasmechelen M2

          Comment


          • Re: waar blijft de D7000

            gisterenavond toen ik bij men ouders was, kreeg ik het idéé om de hond tijdens het eten eens te filmen met de D7000 . kwestie van eens te zien wat hij op gebied van filmen in HD in huis had . voor alle duidelijkheid , daar heb ik mijn toestel niet voor gekocht hee , om te filmen heb ik een sony camcorder ( zie andere filmpjes )

            voor de geinteresserden :

            http://www.youtube.com/watch?v=mU2pkLesPHo ( je kan deze op 1080 bekijken ! )
            2 body's en wat lenzen ..

            older and wiser ... my arse

            Comment


            • Re: waar blijft de D7000

              Je kan in slecht weer ook foto maken , dat is een goede test voor hoge iso's

              Comment


              • Re: waar blijft de D7000

                Oorspronkelijk geplaatst door Davidx Bekijk bericht
                Iemand enig idee waar de D7000 nog beschikbaar is? Ik heb half Vlaanderen en brussel afgebeld zonder succes.
                Digicam shop op voorraad, vandaag besteld, morgen in huis..(zeggen ze). Heb daar al eens iets gekocht en dat klopt meestal wel als de koerier zijn werk doet. Beter af te halen in de winkel dan ben je haast zeker
                Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

                Comment


                • Re: waar blijft de D7000

                  heb mijne woensdag bij art en craft gehaald en zijn er nog voorradig

                  Comment


                  • Het Nikon D7000 Topic

                    [Mod-LesC]Op vraag van TS is de titel nu veranderd van "waar blijft de D7000" naar "Het Nikon D7000 Topic"[/Mod]
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                    Comment


                    • Re: Het Nikon D7000 Topic

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      [Mod-LesC]Op vraag van TS is de titel nu veranderd van "waar blijft de D7000" naar "Het Nikon D7000 Topic"[/Mod]
                      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

                      Comment


                      • Re: Het Nikon D7000 Topic

                        hoi allemaal ,

                        heb aan de moderator gevraagd om dit topic eventueel toch open te houden.
                        dit aangaande de allereerste bevindingen van de mensen die de D7000 reeds in huis hebben, niet verloren zouden gaan.
                        heb LesC voorgesteld , dat hij zelf mag kiezen om het topic te sluiten of open te houden.
                        dus het is aan jullie , beste forum lieden, dat je hier verder wil posten en lezen , of in het andere topic of in beide hee Dirk 007 . als de mensen liever in het andere topic verder posten ( zullen we wel zien de komende dagen ) dan mag dit topic mijn part gesloten worden. no hard feelings

                        groetjes

                        (trouwens , al iemand zijn toestel in de gietende regen getest ?)
                        Last edited by am-staff; 13 november 2010, 15:11.
                        2 body's en wat lenzen ..

                        older and wiser ... my arse

                        Comment


                        • Re: Het Nikon D7000 Topic

                          Oorspronkelijk geplaatst door am-staff Bekijk bericht
                          hoi allemaal ,

                          heb aan de moderator gevraagd om dit topic eventueel toch open te houden.
                          dit aangaande de allereerste bevindingen van de mensen die de D7000 reeds in huis hebben, niet verloren zouden gaan.
                          heb LesC voorgesteld , dat hij zelf mag kiezen om het topic te sluiten of open te houden.
                          dus het is aan jullie , beste forum lieden, dat je hier verder wil posten en lezen , of in het andere topic of in beide hee Dirk 007 . als de mensen liever in het andere topic verder posten ( zullen we wel zien de komende dagen ) dan mag dit topic mijn part gesloten worden. no hard feelings

                          groetjes

                          (trouwens , al iemand zijn toestel in de gietende regen getest ?)

                          samen gooien mss
                          nikon stuff

                          Comment


                          • Re: Het Nikon D7000 Topic

                            Ik vind het juist zo een spannend topic , je kan volgen wat een ander ervaard met zijn nieuw toestel , lijkt een saop.

                            Comment


                            • Re: Het Nikon D7000 Topic

                              nacht en niet kunnen slapen... dan trekken we maar een fotoke in den pikkendonker hee

                              f5.6 1/1000 iso 6400 200mm

                              http://
                              Last edited by am-staff; 14 november 2010, 03:48.
                              2 body's en wat lenzen ..

                              older and wiser ... my arse

                              Comment


                              • Re: Het Nikon D7000 Topic

                                ik heb eens een soorgelijke foto genomen met mijn D80 op 3200 iso , om eens te kunnen vergelijken met een lagere camera



                                Uploaded with ImageShack.us

                                Comment

                                Working...
                                X