Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie zou er nu nog een diesel kopen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Ge kunt het echt niet laten om mij te viseren en het topic in het belachelijke te trekken.
    Uw aangekaarte cijfers, correct of niet, staan volledig buiten het feit dat er zogezegd “democratisch gestemd of besloten“ werd, niemand van ons, ook u niet, heeft dit gedaan.
    Ik trek helemaal niet dit topic in het belachelijke, dit topic neem ik heel ernstig. Wat moeilijk is met iemand die zichzelf in het belachelijke kan trekken. Lees je misschien eens in in de werking van een democratie, dan sla je geen mal figuur.

    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

      Ik trek helemaal niet dit topic in het belachelijke, dit topic neem ik heel ernstig. Wat moeilijk is met iemand die zichzelf in het belachelijke kan trekken. Lees je misschien eens in in de werking van een democratie, dan sla je geen mal figuur.
      Ge doet nog steeds verder hé met anderen belachelijk te noemen.
      Zo arrogant op uw leeftijd!
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Ach, je moet dat niet persoonlijk nemen Verseg, ik doe dat met iedereen die drie keer dezelfde fout maakt en het dan nog niet begrepen heeft.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht

          Inderdaad, de hardwerkende middenklasse…maar moet je dat dan maar ok vinden volgens jou?
          Dat was inderdaad mijn punt .

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht

            Dat was inderdaad mijn punt .
            Je spreekt jezelf veel tegen op dit forum hoor Jan ...
            Waarschijnlijk sta ik op je negeerlijst en je daarom niet meer antwoord op mijn vragen of antwoorden ...
            Dat zou me eigenlijk niet verwonderen want je hebt liever een monoloog te houden dan naar anderen hun mening te luisteren

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht

              Dat was inderdaad mijn punt .
              Een zedenmeester tot ze in uw zakken zitten

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
                Ietwat off topic en net vernomen.
                Maar een vriend van mij rijdt met een Peugeot 3008 plug-in hybride.
                Twee weken geleden kwam er een kortsluiting in de power module
                of motor (dat weten ze zelf nog niet).
                Bij toch een vrij grote verdeler hier in Roeselare kunnen/mogen ze daar
                blijkbaar zelf niet aan werken, deze week kreeg Peter een telefoon
                dat het nog minstens vijf weken zal duren voor er iemand
                van Stellantis zal langs komen om tot een oplossing te komen.
                De auto is vier jaar oud en heeft 66.000Km op de teller.
                Schatting van de garage (denken ze….) dat de kosten zouden
                kunnen oplopen tot 20.000€.
                Zij gokken op een volledige vervanging van batterij, elektrisch motor
                en power stuur module.
                Update, ondertussen staat de auto reeds meer dan vijf weken in de garage,
                ze hebben er nog geen sleutel op gezet.
                Hun antwoord “we wachten op de onderdelen” en dan pas
                komen twee gecertificeerde mensen van Stellantis om deze in te bouwen.
                Het gaat dus om de volledige elektrische aandrijving van e motor met sturing
                en de batterij.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht

                  Een zedenmeester tot ze in uw zakken zitten
                  Doen "ZE" al heel mijn leven maar ik spartel me er telkens door, of liever er rond .

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                    De WLTP cijfers voor een EV kloppen anders ook voor geen meter...als veel autostrade doet ben je gemiddeld al 30% kwijt... Kijk maar eens op youtube naar testen op verbruik in realiteit....
                    Bedoeling van de WLTP is dan ook NIET om dezelfde wagen onder verschillende omstandigheden te vergelijken, maar wel om verschillende wagens onder dezelfde omstandigheden te kunnen vergelijken….

                    Maar dat had je vast wel door , toch ?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

                      Update, ondertussen staat de auto reeds meer dan vijf weken in de garage,
                      ze hebben er nog geen sleutel op gezet.
                      Hun antwoord “we wachten op de onderdelen” en dan pas
                      komen twee gecertificeerde mensen van Stellantis om deze in te bouwen.
                      Het gaat dus om de volledige elektrische aandrijving van e motor met sturing
                      en de batterij.
                      In uw pogingen om op deze manier elke EV in diskrediet te brengen, of op zijn minst toch de onbekwaamheid van Peugeot/Stellantis op dat vlak, bent u bedankt. Ik verwacht volgende week opnieuw een update.
                      Nu denk ik wel dat de meeste lezers wel een en ander in perspectief kunnen zien. Een eenvoudige zoekopdracht via Google laat al snel zien dat ook benzine- en dieselwagens soms absurd lange tijd in een garage staan voor herstellingen. Of wat dacht u van deze:


                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Silent M. Bekijk bericht

                        Bedoeling van de WLTP is dan ook NIET om dezelfde wagen onder verschillende omstandigheden te vergelijken, maar wel om verschillende wagens onder dezelfde omstandigheden te kunnen vergelijken….

                        Maar dat had je vast wel door , toch ?
                        Uiteraard, maar er zijn er hier die graag met WLTP willen aangeven dat EV's toch al een groot bereik hebben...
                        In de winter heb ik max 50% elektrisch rijbereik tov in de zomer... doe je dan nog eens enkel autostrade is het nog minder....
                        Met mijn vorige diesel reed ik ongeacht de weersomstandigheden en rijstijl makkelijk meer dan 1000km zonder zorgen te hebben of er wel een functionele en beschikbare laadpaal in de buurt is van mijn bestemming
                        ....maar dat mag je bljkbaar hier niet zeggen...


                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht

                          ...
                          Met mijn vorige diesel reed ik ongeacht de weersomstandigheden en rijstijl makkelijk meer dan 1000km zonder zorgen te hebben of er wel een functionele en beschikbare laadpaal in de buurt is van mijn bestemming
                          ....maar dat mag je bljkbaar hier niet zeggen...

                          Dat is bij mijn huidige diesel ook zo, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er een nieuwe ga kopen.
                          Ik pas mij wel aan als het zover is .

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht

                            Dat is bij mijn huidige diesel ook zo, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er een nieuwe ga kopen.
                            Ik pas mij wel aan als het zover is .
                            Ik pas mij ook aan en zal een EV kiezen uit het lease-aanbod...

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht


                              In de winter heb ik max 50% elektrisch rijbereik tov in de zomer... doe je dan nog eens enkel autostrade is het nog minder....


                              Wow, moet ik hier nu om huilen of om lachen met dergelijke onzin? Hebben jullie dan allemaal een EV met NiCad batterijen? Ik heb hier nochtans al enkele goeie tips zien passeren; verwarming of airco uit, geen radio, stoel- en stuurverwarming ook uit en max 100 km/h op de snelweg. Liefst achter een vrachtwagen, dat scheelt ook. Je zal dan ook wel veel aan laadpalen staan, spijtig dat daar ook maar 50% van werkt. En de overige helft maar aan 1/4 van de aangegeven capaciteit.
                              Ben nu wel benieuwd naar het merk en model van zo'n slechte wagen, hopelijk geen Peugeot.

                              Hombre

                              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

                                Wow, moet ik hier nu om huilen of om lachen met dergelijke onzin? Hebben jullie dan allemaal een EV met NiCad batterijen? Ik heb hier nochtans al enkele goeie tips zien passeren; verwarming of airco uit, geen radio, stoel- en stuurverwarming ook uit en max 100 km/h op de snelweg. Liefst achter een vrachtwagen, dat scheelt ook. Je zal dan ook wel veel aan laadpalen staan, spijtig dat daar ook maar 50% van werkt. En de overige helft maar aan 1/4 van de aangegeven capaciteit.
                                Ben nu wel benieuwd naar het merk en model van zo'n slechte wagen, hopelijk geen Peugeot.
                                Gaat niet lukken!
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X