Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie zou er nu nog een diesel kopen ?
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
Ik trek helemaal niet dit topic in het belachelijke, dit topic neem ik heel ernstig. Wat moeilijk is met iemand die zichzelf in het belachelijke kan trekken. Lees je misschien eens in in de werking van een democratie, dan sla je geen mal figuur.
Zo arrogant op uw leeftijd!Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
Inderdaad, de hardwerkende middenklasse…maar moet je dat dan maar ok vinden volgens jou?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
Dat was inderdaad mijn punt .
Waarschijnlijk sta ik op je negeerlijst en je daarom niet meer antwoord op mijn vragen of antwoorden ...
Dat zou me eigenlijk niet verwonderen want je hebt liever een monoloog te houden dan naar anderen hun mening te luisteren
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
Dat was inderdaad mijn punt .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk berichtIetwat off topic en net vernomen.
Maar een vriend van mij rijdt met een Peugeot 3008 plug-in hybride.
Twee weken geleden kwam er een kortsluiting in de power module
of motor (dat weten ze zelf nog niet).
Bij toch een vrij grote verdeler hier in Roeselare kunnen/mogen ze daar
blijkbaar zelf niet aan werken, deze week kreeg Peter een telefoon
dat het nog minstens vijf weken zal duren voor er iemand
van Stellantis zal langs komen om tot een oplossing te komen.
De auto is vier jaar oud en heeft 66.000Km op de teller.
Schatting van de garage (denken ze….) dat de kosten zouden
kunnen oplopen tot 20.000€.
Zij gokken op een volledige vervanging van batterij, elektrisch motor
en power stuur module.
ze hebben er nog geen sleutel op gezet.
Hun antwoord “we wachten op de onderdelen” en dan pas
komen twee gecertificeerde mensen van Stellantis om deze in te bouwen.
Het gaat dus om de volledige elektrische aandrijving van e motor met sturing
en de batterij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
Een zedenmeester tot ze in uw zakken zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk berichtDe WLTP cijfers voor een EV kloppen anders ook voor geen meter...als veel autostrade doet ben je gemiddeld al 30% kwijt... Kijk maar eens op youtube naar testen op verbruik in realiteit....
Maar dat had je vast wel door , toch ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
Update, ondertussen staat de auto reeds meer dan vijf weken in de garage,
ze hebben er nog geen sleutel op gezet.
Hun antwoord “we wachten op de onderdelen” en dan pas
komen twee gecertificeerde mensen van Stellantis om deze in te bouwen.
Het gaat dus om de volledige elektrische aandrijving van e motor met sturing
en de batterij.
Nu denk ik wel dat de meeste lezers wel een en ander in perspectief kunnen zien. Een eenvoudige zoekopdracht via Google laat al snel zien dat ook benzine- en dieselwagens soms absurd lange tijd in een garage staan voor herstellingen. Of wat dacht u van deze:
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silent M. Bekijk bericht
Bedoeling van de WLTP is dan ook NIET om dezelfde wagen onder verschillende omstandigheden te vergelijken, maar wel om verschillende wagens onder dezelfde omstandigheden te kunnen vergelijken….
Maar dat had je vast wel door , toch ?
In de winter heb ik max 50% elektrisch rijbereik tov in de zomer... doe je dan nog eens enkel autostrade is het nog minder....
Met mijn vorige diesel reed ik ongeacht de weersomstandigheden en rijstijl makkelijk meer dan 1000km zonder zorgen te hebben of er wel een functionele en beschikbare laadpaal in de buurt is van mijn bestemming
....maar dat mag je bljkbaar hier niet zeggen...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
...
Met mijn vorige diesel reed ik ongeacht de weersomstandigheden en rijstijl makkelijk meer dan 1000km zonder zorgen te hebben of er wel een functionele en beschikbare laadpaal in de buurt is van mijn bestemming
....maar dat mag je bljkbaar hier niet zeggen...
Ik pas mij wel aan als het zover is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
Dat is bij mijn huidige diesel ook zo, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er een nieuwe ga kopen.
Ik pas mij wel aan als het zover is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
In de winter heb ik max 50% elektrisch rijbereik tov in de zomer... doe je dan nog eens enkel autostrade is het nog minder....
Ben nu wel benieuwd naar het merk en model van zo'n slechte wagen, hopelijk geen Peugeot.
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
Wow, moet ik hier nu om huilen of om lachen met dergelijke onzin? Hebben jullie dan allemaal een EV met NiCad batterijen? Ik heb hier nochtans al enkele goeie tips zien passeren; verwarming of airco uit, geen radio, stoel- en stuurverwarming ook uit en max 100 km/h op de snelweg. Liefst achter een vrachtwagen, dat scheelt ook. Je zal dan ook wel veel aan laadpalen staan, spijtig dat daar ook maar 50% van werkt. En de overige helft maar aan 1/4 van de aangegeven capaciteit.
Ben nu wel benieuwd naar het merk en model van zo'n slechte wagen, hopelijk geen Peugeot.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
Comment