Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gils

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gils

    Ik hoor zonet van vriend Gilbert Claes dat zijn duizendste foto op 1.X aanvaard is door de curatoren. Gilbert is een oud BD-lid die de boel hier verlaten heeft omwille van de afbrekende commentaren. Gewoon even zeggen

  • #2
    Een heel eigen stijl maar toch mooi werk van hem!

    Ik heb ook een account op 1x.com. Op een gegeven moment werd er reclame gemaakt voor foto cursussen met onze foto's en dat zonder het te vragen en dat zat me niet lekker.
    Een tijd later gaven ze openlijk toe dat je betalend lid moet zijn om foto's geselecteerd te krijgen. Ik had al even dat vermoeden maar sinds ze het openlijk toegaven heb ik niets meer gepost.



    Geyst

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
      Ik hoor zonet van vriend Gilbert Claes dat zijn duizendste foto op 1.X aanvaard is door de curatoren. Gilbert is een oud BD-lid die de boel hier verlaten heeft omwille van de afbrekende commentaren. Gewoon even zeggen
      het aantal topfotografen die BD hebben verlaten is niet meer te tellen hoor...er blijven er weinig of geen over...
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Ik zat vroeger in het team dat foto's moest beoordelen en becommentarieren.
        Dat je betalend lid moet zijn om foto's geselecteerd te krijgen klopt niet hoor.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
          Ik zat vroeger in het team dat foto's moest beoordelen en becommentarieren.
          Dat je betalend lid moet zijn om foto's geselecteerd te krijgen klopt niet hoor.
          sorry, maar u kunt enkel fotos posten mits abo...na een maand gratis... misschien best eens op de website van 1x.com kijken....
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
            Ik zat vroeger in het team dat foto's moest beoordelen en becommentarieren.
            Dat je betalend lid moet zijn om foto's geselecteerd te krijgen klopt niet hoor.
            No, in order to send photos to curation you need a paid subscription, since 1x is a premium community and paid subscriptions are necessary to finance extensive administration, support, hosting and constant development. We have chosen not to litter 1x with ads since it goes against our artistic vision, which means we are dependent on paid memberships instead. By getting a paid subscription you are contributing to developing and improving our community. Upgrade your membership here.​
            Geyst

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

              het aantal topfotografen die BD hebben verlaten is niet meer te tellen hoor...er blijven er weinig of geen over...
              Dat is juist. Zo jammer.

              Comment


              • #8
                het aantal topfotografen die BD hebben verlaten is niet meer te tellen hoor...er blijven er weinig of geen over...
                Je doet toch wel enkele goede fotografen oneer aan met die uitspraak.

                Ook vind je de echte top zelden op fora.
                Geyst

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk bericht

                  No, in order to send photos to curation you need a paid subscription, since 1x is a premium community and paid subscriptions are necessary to finance extensive administration, support, hosting and constant development. We have chosen not to litter 1x with ads since it goes against our artistic vision, which means we are dependent on paid memberships instead. By getting a paid subscription you are contributing to developing and improving our community. Upgrade your membership here.​
                  Ah ik zie het ja, dat moet intussen dan aangepast geweest zijn. Ik ben er ook al een tijdje niet meer geweest. Excuses
                  Groetjes,
                  Dominic

                  Comment

                  Working...
                  X