Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie zou er nu nog een diesel kopen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik zal dan wel weer de meest abnormale van het topic zijn…..
    Maar moest je de keren zien dat ik voor mijn werk 1.000 Km in één ruk
    heb gereden, enkel stopper om eventueel te tanken en tien minuten later
    terug de weg op.
    Ook nu nog, als we op reis gaan stop ik zeker niet de eerste 500Km
    een EV zou mij op dat vlak niet op mijn gemak stellen….
    Mijn mening dus, zo ben ik gewoon, mensen die veel op
    weg zijn of geweest zijn zullen mij zeker begrijpen.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

      Ja hoor, hier is-ie weer. Geen idee waar jij cijfers vandaan haalt. Of bedoel inclusief het vervangen van de vier banden? Of misschien Rolls-Royce en Lamborghini? In elk geval, voor mij was het eerste jaar geen onderhoud nodig en het onderhoud op 2 jaar max 30.000 km is voor mij gratis. Normale prijs zou ongeveer 245€ zijn. Maar ja, ik heb dan ook een speciale EV, nietwaar?



      Lees onderaan de FAQ, cijfers over 2022 wel en van Nederland maar ik denk niet dat ze daar goedkoper zijn dan in BE. In elk geval komen de getallen overeen met mijn ervaringen.

      ▷ Het onderhoud van een elektrische auto verschilt van het onderhoud van een auto op brandstof ✓ Waar let je op? ✓ Bekijk onze tips en...

      Hier komt hij weer met wat uit zijn duim gezogen zever enkel mij weer in diskrediet proberen te brengen.
      Hoe lang heb je de auto al, heb je het onderhoud van 2 jaar of 60.000 km al gedaan?
      Wij ook niet met onze EV, dat klopt, maar op een forum over dat type wagen loopt er een topic over de kostprijs en een tiental mensen hebben daar hun factuur gezet, die prijzen zijn correct.
      Trouwens al bekeken hoeveel de banden van een EV vaak meer kosten dan voor een gewone ICE?
      Voor een EV bijna allemaal met extra draagvermogen en dus duurder dan dezelfde maat voor een veel lichtere ICE.
      Weer ben jij weer daar met ikke ikke ikke en mijn wagen, jij bent niet iedereen en niet iedereen heeft dezelfde wagen en zonet zien besef je nog niet goed wat uw eigen wagen u nog zal kosten.
      Misschien heb je goedkoper of gratis eerste onderhoud ja, maar misschien heb jij standaard ook veel meer betaald, lees minder korting gekregen, en komt een eerste gratis onderhoud in de plaats van een korting.
      Altijd hetzelfde hé, ge komt af met de voordelen dat jij zogezegd hebt, maar nooit toon je de andere kant van de medaille.
      Wees blij, jij hebt altijd het beste, het goedkoopste, het minst verbruikende, enz.
      We zullen er eens op terugkomen wanneer je effectief een groot onderhoud betaald zult hebben, eens zien of je dan nog hetzelfde zal schrijven al hoop ik voor u van wel.
      Minder onderhoud zijn minder inkomsten, dus gaat de prijs per onderhoud of de aankoopprijs omhoog, ergens betaal je dat toch terug hoor.
      Last edited by VerSeg; 15 april 2024, 00:49.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

        Zonder vermelding van merk en model wagen ga ik zelfs niet meer reageren op de 60.000 euro duurdere wagen. Het zal wel zeker?
        Heb jij ooit al eens het merk en type van je wagen vermeld?
        Ik denk het niet en dat moet ook niet, het valt dan ook allemaal zomaar te geloven wat je beweert zonder iets te kunnen opzoeken.
        Maar nogmaals, niet iedereen rijdt met dezelfde wagen en niet elke wagen is identiek in verbruik, onderhoud, enz.

        Weet je wat ik dan straf vind, dat je zo al eentje kan voorbijsteken op de autoweg die mogelijk 100 rijdt, dat begrijp ik nog maar dat je dan ook nog kan zien dat die zijn airco afstaat, zonder zetelverwarming of stuurverwarming rijdt en godbetert zelfs zijn radio niet durft aan te zetten, dan ben je een hele straffe gast.
        Door misschien iets meer na te denken alvorens deze onzin te schrijven en ook eens te lezen wat mensen schrijven en te luisteren wat mensen zeggen weet ge dat ook.
        Bijna elke keer als ik aan iemand vraag hoeveel zijn EV verbruikt, dan volgt ook dat die niet te veel airco mag gebruiken, geen zetelverwarming of zo of altijd in ECO rijdt waarbij alles op minimum staat om toch maar wat meer autonomie te hebben.
        Als je erop let op de snelweg, heel veel met een EV rijden hoogstens 100.
        Ik hoor dat ook van collega's, mijn vrouw ook op haar werk, maar hoe kon ik het toch over het hoofd gezien hebben, u heeft dat nog nooit gehoord.
        Anders straf, want ook hier op BD werd dat al geschreven.

        Dat het nu een EV is of een ICE, dat het nu een korte of lange rit is, dat het nu een goedkope of dure wagen is, dat maakt weinig uit, als er airco in zit dan moet men die ook durven gebruiken, idem met zetelverwarming en stuurverwarming.
        En als men op alles moet beginnen letten en geen normaal gebruik mag maken van zijn voertuig, dan staat dat gewoonweg nog niet op punt.

        Tja, die zullen dan ook allemaal op weg zijn naar zee en er nét niet geraken met een acculading. Je zal maar eens moeten bijladen onderweg. Ik ga misschien in mijn enthousiasme te ver door je een idioot te noemen, maar dat zijn nu eens idiote veralgemeningen zie.
        Of ben jij ook zo ene die alleen maar EV's voorbijsteekt op de autoweg, die rijden allemaal op het rechtse vak aan 100km/u.
        Het valt gewoon op hoeveel er met een EV trager rijden dan de gemiddelde snelheid en in het bijzonder nog de Tesla S.
        Misschien ligt dat in uw omgeving anders, maar als men er 10 tegen komt op de snelweg, dan rijden er 7 tegen 100.
        Toegegeven, ze vallen ook sneller op dat het een EV is, logisch voor dat merk.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
          Ik zal dan wel weer de meest abnormale van het topic zijn…..
          Maar moest je de keren zien dat ik voor mijn werk 1.000 Km in één ruk
          heb gereden, enkel stopper om eventueel te tanken en tien minuten later
          terug de weg op.
          Ook nu nog, als we op reis gaan stop ik zeker niet de eerste 500Km
          een EV zou mij op dat vlak niet op mijn gemak stellen….
          Mijn mening dus, zo ben ik gewoon, mensen die veel op
          weg zijn of geweest zijn zullen mij zeker begrijpen.
          Twee abnormalen dan. LOL
          Op verlof reden we 1200 km in een stuk door op uitzondering van een tankbeurt van enkele minuten, we reden soms ook om beurt een deel van de weg, al heb ik dat ook al volledig zelf gedaan.
          Ik heb in mijn leven ook veel gereden, is uiteraard ook allemaal een gewoonte.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
            Ja hoor, hier is-ie weer.
            -
            Normale prijs zou ongeveer 245€ zijn. Maar ja, ik heb dan ook een speciale EV, nietwaar?



            Lees onderaan de FAQ, cijfers over 2022 wel en van Nederland maar ik denk niet dat ze daar goedkoper zijn dan in BE. In elk geval komen de getallen overeen met mijn ervaringen.

            https://www.autoscout24.be/nl/inform...ktrische-auto/
            De lijst met voorbeelden van de vijf merken zijn net wel de minder dure wagens in onderhoud, ook de ICE versies ervan zijn redelijk goedkoop.

            Waar je er ook wel volledig naast mee zit is dat in de tweede link de gemiddelde kostprijs van onderhoud duidelijk per jaar weergegeven wordt.
            Mits de meeste wagens om de twee jaar op onderhoud moeten, is dat maar de helft van een onderhoud en is die prijs maal 2, laat dit dan meteen ook uitkomen op 580 Euro.
            En dat zijn gemiddelde prijzen, dus er zijn er van minder en van meer.

            Met een ID.4 bijvoorbeeld.

            Wie zit er dan het kortste bij denk je?
            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Voor een kleinere wagen in ICE kost een klein onderhoud 275 Euro en dezelfde wagen in EV uitvoering 385 Euro.
            Ik zat er blijkbaar nog onder zo te zien.

            Dus ja hoor, daar ging hij weer. LOL
            Last edited by VerSeg; 15 april 2024, 01:25.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Het valt gewoon op hoeveel er met een EV trager rijden dan de gemiddelde snelheid en in het bijzonder nog de Tesla S.
              Misschien ligt dat in uw omgeving anders, maar als men er 10 tegen komt op de snelweg, dan rijden er 7 tegen 100.
              Toegegeven, ze vallen ook sneller op dat het een EV is, logisch voor dat merk.
              Eerlijk gezegd, ik zie dat de ev rijders zich niet bijzonder anders gedragen dan ice rijders. Dat is wat ik zie op de snelweg tijdens het pendelen. De meesten trekken wel graag even een sprintje aan de rode lichten. Misschien is dat anders als ze op reis gaan maar sinds corona niet echt lange verplaatsingen op reis gemaakt. Die aan 100 die ik tegenkom zijn meestal Prius en andere Toyota hybrides om de een of andere redenen.

              Comment


              • Dubbel

                Last edited by Geerten; 15 april 2024, 07:57.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                  Twee abnormalen dan. LOL
                  Op verlof reden we 1200 km in een stuk door op uitzondering van een tankbeurt van enkele minuten, we reden soms ook om beurt een deel van de weg, al heb ik dat ook al volledig zelf gedaan.
                  Ik heb in mijn leven ook veel gereden, is uiteraard ook allemaal een gewoonte.
                  T’was simpel hé Freddy, ik ging meestal alleen voor mijn werk,
                  bijna een jaar aan een stuk wekelijks traject Hooglede naar Rüderstein-Fürstenstein
                  was 1.000Km.
                  Ik vertrok meestal om 2U in de morgen en was daar tegen de middag.
                  Dan heb ik geen goesting om de s’morgens om 6U in de kou een half uur
                  aan een navelstreng te gaan hangen denk ik en al zeker niet om in zo een wegrestaurant
                  rond te hangen, als ik tijdens de winter en bij droog weer met de Audi A8 directie wagen
                  ging was ik daar meestal tegen 12U op de middag, gaan eten in het hotel,
                  en in de namiddag nog de stand van zaken in de fabriek gaan evalueren,
                  het ging namelijk om een volledige Vishay fabriek die deels naar ons en voor de rest
                  moest verkocht worden, hield in, controle status van alle machines met foto’s
                  en alle randapparatuur, eventueel ontkoppelen, opmeten om vervoer te regelen enz.
                  dat was dan een of twee dagen daar en terug naar Roeselare om mijn verslagen
                  op te maken en alles verder te regelen.
                  Als wij nu op reis gaan is dat nog steeds zo, vertrekken rond 3U en bollen maar,
                  enkel rond de middag nemen wij meestal een picknick, wij zijn nog nooit in zo een
                  overbevolkt autostrade restaurant gaan eten, ik heb al genoeg met de geur als ik
                  daar eens binnen ga om te plassen.


                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                    Hier komt hij weer met wat uit zijn duim gezogen zever enkel mij weer in diskrediet proberen te brengen.
                    Hoe lang heb je de auto al, heb je het onderhoud van 2 jaar of 60.000 km al gedaan?

                    Wij ook niet met onze EV, dat klopt, maar op een forum over dat type wagen loopt er een topic over de kostprijs en een tiental mensen hebben daar hun factuur gezet, die prijzen zijn correct.
                    Onnozele, eerst met de vinger wijzen om dan vast te stellen dat hij zelf ook nog geen eigen ervaring heeft in het onderhoud. Ik hoef je niet in diskrediet te brengen, dat doe je heus zelf wel. En waar denk je dat ik mijn informatie haal? Juist, merk/type gebonden autoforums maar ook online bij de invoerder. Vrienden en familie met EV. Een nazicht om de 2 jaar bij 30.000km of 60.000 kost je evenveel, de meesten betalen 254 euro. Je bent ook niet verplicht om jaarlijks nazicht te laten doen, maar dan behoud je wel de assistance service. Zie screenshots.



                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Trouwens al bekeken hoeveel de banden van een EV vaak meer kosten dan voor een gewone ICE?
                    Voor een EV bijna allemaal met extra draagvermogen en dus duurder dan dezelfde maat voor een veel lichtere ICE.
                    Je kan dat maar zelden 1 op 1 vergelijken. Je moet dan ook vergelijken met een ICE in dezelfde (motor-)vermogenscategorie. En wat blijkt ook, als je de opzoekingen doet bij een online bandenleverancier en het draagvermogen (load index) veranderd binnen de grenzen van de band dat de prijs niet wijzigt in 9 op de 10 banden die voorgesteld worden. En de prijs die dat toch wijzigt is dat soms in je voordeel en soms in je nadeel, en vooral, dat zijn kleine bedragen. Sommige bandenmerken hebben ook specifieke EV banden maar dat heeft dan meer te maken met extra geluidsdemping dan met extra gewicht. Je zal dan ook veel meer verschil zien in prijs tussen goedkope (Chinese) merken en de bekende merken dan prijsverschil tussen de loadindexen. Zoals je zelf al meerder malen hebt aangehaald, de meeste rijden via leasing van het bedrijf. Mij zal het in worst wezen dat ik eens om de vier of vijf jaar een set banden moet steken dat die nu 195 of 230 euro per stuk moeten kosten.

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Weer ben jij weer daar met ikke ikke ikke en mijn wagen, jij bent niet iedereen en niet iedereen heeft dezelfde wagen en zonet zien besef je nog niet goed wat uw eigen wagen u nog zal kosten.
                    Misschien heb je goedkoper of gratis eerste onderhoud ja, maar misschien heb jij standaard ook veel meer betaald, lees minder korting gekregen, en komt een eerste gratis onderhoud in de plaats van een korting.
                    Altijd hetzelfde hé, ge komt af met de voordelen dat jij zogezegd hebt, maar nooit toon je de andere kant van de medaille.
                    Wees blij, jij hebt altijd het beste, het goedkoopste, het minst verbruikende, enz.
                    We zullen er eens op terugkomen wanneer je effectief een groot onderhoud betaald zult hebben, eens zien of je dan nog hetzelfde zal schrijven al hoop ik voor u van wel.
                    Minder onderhoud zijn minder inkomsten, dus gaat de prijs per onderhoud of de aankoopprijs omhoog, ergens betaal je dat toch terug hoor.
                    Bla-bla-bla. Denk je nu echt dat ik niet kan lezen of rekenen? Dat dit de eerste auto is die ik kocht? De vorige was een VW Tiguan 2.0 benzine, en voor mij nooit meer VW (we hebben in ons gezin daarvoor samen een achttal Mazda's gereden) omdat ik het laatste jaar iets van 680 euro heb betaald voor een groot nazicht, enkel oliewissel en bougies plus ruitenwissers. Niet eens remmen moeten vervangen. Denk je dan echt dat ik ga overstappen naar een merk dat vergelijkbare woekerprijzen vraagt voor een groot nazicht?

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    De lijst met voorbeelden van de vijf merken zijn net wel de minder dure wagens in onderhoud, ook de ICE versies ervan zijn redelijk goedkoop.

                    Waar je er ook wel volledig naast mee zit is dat in de tweede link de gemiddelde kostprijs van onderhoud duidelijk per jaar weergegeven wordt.
                    Mits de meeste wagens om de twee jaar op onderhoud moeten, is dat maar de helft van een onderhoud en is die prijs maal 2, laat dit dan meteen ook uitkomen op 580 Euro.
                    En dat zijn gemiddelde prijzen, dus er zijn er van minder en van meer.

                    Met een ID.4 bijvoorbeeld.

                    Wie zit er dan het kortste bij denk je?
                    Ik zat er blijkbaar nog onder zo te zien.

                    Dus ja hoor, daar ging hij weer. LOL
                    En daar ga je dus weer de mist in. Jouw oorspronkelijk opmerking was:

                    Even opgezocht, een 60.000 km of 2 jaar onderhoud van een SUV EV komt tussen de 1050 en 1250€, die van gelijkaardige een ICE bij hetzelfde merk tussen de 575€ en de 750€.
                    Voor een kleinere wagen in ICE kost een klein onderhoud 275€ en dezelfde wagen in EV uitvoering 385€.​
                    Dus je hebt het opgezocht en komt met die absurde getallen... om dan een voorbeeld te geven van een ID4 SUV EV aan 425 euro. Ook toevallig want de ID4 is de elektrische opvolger van de Tiguan waar ik nog 680 euro voor een onderhoudsbeurt betaalde.
                    Die 580 euro volgens jouw berekening is nog een steeds eind weg van de 1050 tot 1250 euro. En per jaar vrijwel exact het bedrag dat ik betaal incl de assistance en dan heb ik ook effectief 2 keer een nazicht gehad.

                    Maar wat je weer zo fijntjes vergeet is dat in de link de kostprijs voor onderhoud brandstofwagens 670x2= 1340 euro bedraagt. Of exact het tegenovergestelde wat jij weer komt te beweren.
                    Jou belachelijk maken of in diskrediet brengen? Dat hoef ik zelf niet te doen jongen.
                    Bedankt om het recht te zetten.
                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Heb jij ooit al eens het merk en type van je wagen vermeld?
                      Ik denk het niet en dat moet ook niet, het valt dan ook allemaal zomaar te geloven wat je beweert zonder iets te kunnen opzoeken.
                      Maar nogmaals, niet iedereen rijdt met dezelfde wagen en niet elke wagen is identiek in verbruik, onderhoud, enz.

                      Door misschien iets meer na te denken alvorens deze onzin te schrijven en ook eens te lezen wat mensen schrijven en te luisteren wat mensen zeggen weet ge dat ook.
                      Bijna elke keer als ik aan iemand vraag hoeveel zijn EV verbruikt, dan volgt ook dat die niet te veel airco mag gebruiken, geen zetelverwarming of zo of altijd in ECO rijdt waarbij alles op minimum staat om toch maar wat meer autonomie te hebben.
                      Bon, ik kan alleen maar vaststellen dat wij compleet andere vrienden- en kennissenkring hebben met totaal andere ervaringen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Als je erop let op de snelweg, heel veel met een EV rijden hoogstens 100.
                      Ik hoor dat ook van collega's, mijn vrouw ook op haar werk, maar hoe kon ik het toch over het hoofd gezien hebben, u heeft dat nog nooit gehoord.
                      Anders straf, want ook hier op BD werd dat al geschreven.

                      Het valt gewoon op hoeveel er met een EV trager rijden dan de gemiddelde snelheid en in het bijzonder nog de Tesla S.
                      Misschien ligt dat in uw omgeving anders, maar als men er 10 tegen komt op de snelweg, dan rijden er 7 tegen 100.
                      Toegegeven, ze vallen ook sneller op dat het een EV is, logisch voor dat merk.
                      Kijk, dat is nu eens een opmerking van een gefrustreerde mens die -opnieuw- totaal nergens op slaat. Natuurlijk, sommige EV's kan je heel goed herkennen en dan begint het duiveltje op de schouder van Verseg te porren. Maar hij heeft er ook geen moment bij stilgestaan dat de realiteit anders is. En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat natuurlijk ook nog gewone ICE tegen 100 rijden, alsof dat een misdaad is. En auto's waarvan je niet eens kan zien of die elektrisch rijdt of op brandstof.

                      Zal ik het even proberen heel simpel uit te leggen:

                      Al de EV's op de snelweg die even snel of sneller rijden dan jijzelf ga je nooit voorbijsteken.

                      Stel, je neemt de snelweg van Brussel naar Leuven en we vertrekken met 99EV's met 1 minuut verschil starttijd. 1/3 rijdt langzamer dan 120 km/h 1/3 rijdt exact 120 km/h en 1/3 rijdt sneller dan 120 km/h. Je start als laatste er rijdt aan 120 kmh. Dan heb je op die afstand een gedeelte van de 1/3 trager rijders inderdaad voorbijgestoken. Die heb je gespot. Maar minimaal 2/3 zal jij nooit voorbijsteken en nooit opmerken. Omdat die sneller én voor je uit rijden. Dat is het idiote aan dit soort opmerkingen. Omdat je niet weet hoeveel/waar/hoe snel de andere EV-rijder in het verkeer rijden. Tenzij jij weer gaat beweren dat alle EV rijders aan 100km/h rijden en zelf nog nooit voorbijgestoken bent door een EV.


                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • En vandaag de kers op de taart, de stemtest van Het Nieuwsblad. Eerste vraag: "Ook na 2035 moet je nog een nieuwe benzine- of dieselwagen kunnen kopen." Tja.

                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                          En vandaag de kers op de taart, de stemtest van Het Nieuwsblad. Eerste vraag: "Ook na 2035 moet je nog een nieuwe benzine- of dieselwagen kunnen kopen." Tja.
                          Dat zal de vraag op de markt wel zelf bepalen Hombre,
                          of wil je er nu ook nog de politiek bij betrekken?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

                            Dat zal de vraag op de markt wel zelf bepalen Hombre,
                            of wil je er nu ook nog de politiek bij betrekken?
                            Neen, daar ben je fout. Het is al een politieke beslissing om fossiele brandstoffen zoveel mogelijk te weren om oa de klimaatopwarming tegen te gaan. Daar zal de markt zich moeten bij neerleggen. Of ga je de massa ook laten bepalen wie en hoeveel (of geen) belastingen je wenst te betalen. Om maar een voorbeeld te geven. De keuze voor EV is niet eentje waarbij de overheid beter van wordt, of autobouwers in het algemeen, het is een keuze om de mensen vrije mobiliteit te blijven geven en toch het milieu te ontzien.
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • De krant vandaag: ieder dag komen er 57 laadpunten bij.

                              Hombre

                              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

                                Neen, daar ben je fout. Het is al een politieke beslissing om fossiele brandstoffen zoveel mogelijk te weren om oa de klimaatopwarming tegen te gaan. Daar zal de markt zich moeten bij neerleggen. Of ga je de massa ook laten bepalen wie en hoeveel (of geen) belastingen je wenst te betalen. Om maar een voorbeeld te geven. De keuze voor EV is niet eentje waarbij de overheid beter van wordt, of autobouwers in het algemeen, het is een keuze om de mensen vrije mobiliteit te blijven geven en toch het milieu te ontzien.
                                Dat wist ik bij U op voorhand dat ik fout zou zijn.
                                Stellantis weet het ook even niet

                                CEO Carlos Tavares, de baas van de bonte verzameling Stellantis-merken als Jeep en Peugeot, gaf al aan dat hij bezig is met een nieuwe werkelijkheid. Stellantis is klaar om zijn plannen met elektrische auto’s aan te passen aan de politieke situatie in de wereld. Volgens de CEO van het bedrijf moet het concern wel reageren als de politieke en publieke opinie niet meer gelooft in elektrische auto’s. “Een van mijn taken is het bedrijf voorbereiden op alle mogelijke scenario’s. Daar hebben we plannen voor.” Logisch, natuurlijk.
                                Last edited by Geerten; 15 april 2024, 13:27.

                                Comment

                                Working...
                                X