Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie zou er nu nog een diesel kopen ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
    Ach, je moet dat niet persoonlijk nemen Verseg, ik doe dat met iedereen die drie keer dezelfde fout maakt en het dan nog niet begrepen heeft.
    Waarom ga je er per definitie van uit dat je het zelf altijd juist hebt?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

Euh... wie komt er hier voor de derde keer met dat zelfde verhaaltje over de Peugeot 3008? Dat was niet mijn post hé. Als het nu nog een diesel was kon ik uw reactie begrijpen. Maar je komt jammeren over een EV die problemen heeft om herstelt te geraken.
      Blijkbaar heb je ook nog last met lezen of met je geheugen, het gaat
      hier over een plug-in hybride.
      Maar past uiteraard ook niet en je frustraties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

Blijkbaar heb je ook nog last met lezen of met je geheugen, het gaat
        hier over een plug-in hybride.
        Maar past uiteraard ook niet en je frustraties.
        Inderdaad, en welke onderdelen gaven nu ook alweer problemen?
        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk bericht
          Schrik zou ik het niet noemen, het is vaak het benodigde kapitaal, om de vernieuwing te betalen. De economie in Wallonië is anders als in Vlaanderen.
          Tegenover Vlaanderen stelt de Waalse economie - op Waals Brabant, de as naar Luxemburg en een beetje rond Luik - niet veel voor.
          Daarom vind ik het zo spijtig dat het veel rijkere Vlaanderen uit pure gemakzucht bij het oude wil blijven en zijn nek niet durft uitsteken.

PS: zonder denigrerend te zijn, 40 jaar geleden gingen wij daar heen omdat ze 15 tot 20 jaar achter waren, je vond daar nog het plattelandsleven van vroeger.
          Nu staan ze nog evenveel achter, dwz dat ze veel fouten maken die wij stilaan achter de rug hebben.
          Anderzijds zijn er heel wat grootgrondbezitters milieubewust, wat samen met een linkse overheid een totaal andere dynamiek kan geven dan in ons zelfgenoegzaam Vlaanderen.
          Voortgaande op de toon van de discussies hier moet ik mij geen enkele illusie maken over de uitslag van de verkiezingen. Misschien sta ik al op een lijst van verdachte personen zodat ik de wijk zal moeten nemen over de taalgrens.
          Geen nood, er ligt 12 kuub hout in de schuur, ik kom de winter wel door .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht

Tegenover Vlaanderen stelt de Waalse economie - op Waals Brabant, de as naar Luxemburg en een beetje rond Luik - niet veel voor.
            Daarom vind ik het zo spijtig dat het veel rijkere Vlaanderen uit pure gemakzucht bij het oude wil blijven en zijn nek niet durft uitsteken.

PS: zonder denigrerend te zijn, 40 jaar geleden gingen wij daar heen omdat ze 15 tot 20 jaar achter waren, je vond daar nog het plattelandsleven van vroeger.
            Nu staan ze nog evenveel achter, dwz dat ze veel fouten maken die wij stilaan achter de rug hebben.

Anderzijds zijn er heel wat grootgrondbezitters milieubewust, wat samen met een linkse overheid een totaal andere dynamiek kan geven dan in ons zelfgenoegzaam Vlaanderen.
            Voortgaande op de toon van de discussies hier moet ik mij geen enkele illusie maken over de uitslag van de verkiezingen. Misschien sta ik al op een lijst van verdachte personen zodat ik de wijk zal moeten nemen over de taalgrens.
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Hopelijk lezen ze over de taalgrens niet mee wat je hier schrijft
              Is deze uitspraak dan niet een beetje politiek gericht? Een wijs man hier zei ooit.....

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
              Wat illustreert dat dit een politiek thema is wat volgens het forumreglement uitdrukkelijk verboden is maar hier gewoon blijft passeren.

Met sympathie voor wie de kerk in het midden probeert te houden, maar zoals reeds meermaals opgemerkt...
              Last edited by Geerten; 18 april 2024, 06:04.

Comment

Zonder denigrerend te zijn...
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

• Nu weer dit belachelijk gedoe.
                  Ze willen met andere woorden de betaalbaardere Chinese EV's er kunstmatig uithalen.

Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Nu weer dit belachelijk gedoe.
                    Ze willen met andere woorden de betaalbaardere Chinese EV's er kunstmatig uithalen.

https://topgear.nl/autonieuws/chines...rbod-nederland
                    Het systeem steekt gewoon zichzelf voorbij terwijl de wereld er (nog niet)
                    klaar voor is.
                    En laat Biden nu zeggen wat hij wil, blijkbaar heeft die ouderling niet door
                    dat de helft van een Tesla ook Chinese productie is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

Hopelijk lezen ze over de taalgrens niet mee wat je hier schrijft
                      Is deze uitspraak dan niet een beetje politiek gericht? Een wijs man hier zei ooit.....

Een genuanceerde benadering werkt hier toch niet, ik heb dus ook enige overdrijving gebruikt .
                      En het is ook heel ander land...

PS: zijn uw stellingnamen dan ook niet "een beetje" politiek ?

Comment

• Kan niet, want dit moet een Europees wetgeving worden. Men kan niet, als een land, het ene EV weigeren en de andere toelaten. Maar als dan China voor Europese producten de deur dicht doet, gaan wij veel harder huilen. Of waarom zijn er zo veel staatsbezoeken aan China, om voor goed weer te bidden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Nu weer dit belachelijk gedoe.

https://topgear.nl/autonieuws/chines...rbod-nederland
                          Ecologische schijnheiligheid ten top.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht

Ecologische schijnheiligheid ten top.
                            Je zal economische schijnheiligheid bedoelen.
                            Hombre

Comment

• SLIK, 157,5€ voor een dagje parkeren plus laden in Amsterdam.

Comment

• En ja, Geerten heeft nog eens een artikel gevonden om dit topic weer naar zich toe te eigenen. Een mooi tendentieus artikel waar de EV-haters weer mooi op inpikken. Als je met de brandstofwagen gaat parkeren in een grootstad ben je ook wat euro's kwijt aan parkeergeld voor 13 uur parkeren. En dan is je wagen ook niet getankt hé, de twee dingen apart zien. Dit is interessanter voor mensen die een half dagje willen shoppen en terwijl van de gelegenheid willen gebruik maken om wat bij te laden. Te duur om te laden? Ga dan elders laden. Te duur om te parkeren? Zet de auto ergens anders en/of ga met het openbaar vervoer richting stad.
                                Geen problemen zien waar er geen zijn.

En wat grappig is, als je reserveert betaal je in de parkeergarage in Amsterdam voor een dag tussen 10 en 25 euro. Het maximaal dagtarief is 45 euro zonder reserveren. Dan kom ik aan 30 euro om 50kWh te laden plus maximaal 45 euro= 95 euro. Gereserveerd? Dat is dan voor 50kWh 30 euro plus 10 euro = 40 euro. Klein verschil met het artikel.

Kom je met een elektrische auto naar Amsterdam? Parking Centrum Oosterdok is niet alleen de voordeligste in het centrum maar heeft ook 136 laadpunten!
                                Last edited by Hombre; 20 april 2024, 12:05.
                                Hombre

Comment

Working...
                                X