Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie zou er nu nog een diesel kopen ?
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
Euh... wie komt er hier voor de derde keer met dat zelfde verhaaltje over de Peugeot 3008? Dat was niet mijn post hé. Als het nu nog een diesel was kon ik uw reactie begrijpen. Maar je komt jammeren over een EV die problemen heeft om herstelt te geraken.
hier over een plug-in hybride.
Maar past uiteraard ook niet en je frustraties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
Blijkbaar heb je ook nog last met lezen of met je geheugen, het gaat
hier over een plug-in hybride.
Maar past uiteraard ook niet en je frustraties.Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk berichtSchrik zou ik het niet noemen, het is vaak het benodigde kapitaal, om de vernieuwing te betalen. De economie in Wallonië is anders als in Vlaanderen.
Daarom vind ik het zo spijtig dat het veel rijkere Vlaanderen uit pure gemakzucht bij het oude wil blijven en zijn nek niet durft uitsteken.
PS: zonder denigrerend te zijn, 40 jaar geleden gingen wij daar heen omdat ze 15 tot 20 jaar achter waren, je vond daar nog het plattelandsleven van vroeger.
Nu staan ze nog evenveel achter, dwz dat ze veel fouten maken die wij stilaan achter de rug hebben.
Anderzijds zijn er heel wat grootgrondbezitters milieubewust, wat samen met een linkse overheid een totaal andere dynamiek kan geven dan in ons zelfgenoegzaam Vlaanderen.
Voortgaande op de toon van de discussies hier moet ik mij geen enkele illusie maken over de uitslag van de verkiezingen. Misschien sta ik al op een lijst van verdachte personen zodat ik de wijk zal moeten nemen over de taalgrens.
Geen nood, er ligt 12 kuub hout in de schuur, ik kom de winter wel door .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
Tegenover Vlaanderen stelt de Waalse economie - op Waals Brabant, de as naar Luxemburg en een beetje rond Luik - niet veel voor.
Daarom vind ik het zo spijtig dat het veel rijkere Vlaanderen uit pure gemakzucht bij het oude wil blijven en zijn nek niet durft uitsteken.
PS: zonder denigrerend te zijn, 40 jaar geleden gingen wij daar heen omdat ze 15 tot 20 jaar achter waren, je vond daar nog het plattelandsleven van vroeger.
Nu staan ze nog evenveel achter, dwz dat ze veel fouten maken die wij stilaan achter de rug hebben.
Anderzijds zijn er heel wat grootgrondbezitters milieubewust, wat samen met een linkse overheid een totaal andere dynamiek kan geven dan in ons zelfgenoegzaam Vlaanderen.
Voortgaande op de toon van de discussies hier moet ik mij geen enkele illusie maken over de uitslag van de verkiezingen. Misschien sta ik al op een lijst van verdachte personen zodat ik de wijk zal moeten nemen over de taalgrens.
Geen nood, er ligt 12 kuub hout in de schuur, ik kom de winter wel door .Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Tegenover Vlaanderen stelt de Waalse economie - op Waals Brabant, de as naar Luxemburg en een beetje rond Luik - niet veel voor.
Is deze uitspraak dan niet een beetje politiek gericht? Een wijs man hier zei ooit.....
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtWat illustreert dat dit een politiek thema is wat volgens het forumreglement uitdrukkelijk verboden is maar hier gewoon blijft passeren.
Met sympathie voor wie de kerk in het midden probeert te houden, maar zoals reeds meermaals opgemerkt...Last edited by Geerten; 18 april 2024, 06:04.
Comment
-
-
Geen nood, er ligt 12 kuub hout in de schuur, ik kom de winter wel door .
Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtNu weer dit belachelijk gedoe.
Ze willen met andere woorden de betaalbaardere Chinese EV's er kunstmatig uithalen.
https://topgear.nl/autonieuws/chines...rbod-nederland
klaar voor is.
En laat Biden nu zeggen wat hij wil, blijkbaar heeft die ouderling niet door
dat de helft van een Tesla ook Chinese productie is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
Hopelijk lezen ze over de taalgrens niet mee wat je hier schrijft
Is deze uitspraak dan niet een beetje politiek gericht? Een wijs man hier zei ooit.....
En het is ook heel ander land...
PS: zijn uw stellingnamen dan ook niet "een beetje" politiek ?
Comment
-
Kan niet, want dit moet een Europees wetgeving worden. Men kan niet, als een land, het ene EV weigeren en de andere toelaten. Maar als dan China voor Europese producten de deur dicht doet, gaan wij veel harder huilen. Of waarom zijn er zo veel staatsbezoeken aan China, om voor goed weer te bidden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtNu weer dit belachelijk gedoe.
Ze willen met andere woorden de betaalbaardere Chinese EV's er kunstmatig uithalen.
https://topgear.nl/autonieuws/chines...rbod-nederland
Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
Ecologische schijnheiligheid ten top.Hombre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk berichtSLIK, 157,5€ voor een dagje parkeren plus laden in Amsterdam.
https://www.autoblog.nl/nieuws/in-deze-parkeergarage-heb-je-met-je-benzinemotor-niks-te-zoeken-6875623?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMQABHSMeIRyMaHceUiB1U sweU8y0-EANCS8BDgdNWA7SYH_osWt6xBhobS9loQ_aem_AYi26apbJt5k 3k-x6asdLoA2DfZjtTudMeVtvUUFqRzpsj-M-1oDuHaJAXxf5BSjbec
Geen problemen zien waar er geen zijn.
En wat grappig is, als je reserveert betaal je in de parkeergarage in Amsterdam voor een dag tussen 10 en 25 euro. Het maximaal dagtarief is 45 euro zonder reserveren. Dan kom ik aan 30 euro om 50kWh te laden plus maximaal 45 euro= 95 euro. Gereserveerd? Dat is dan voor 50kWh 30 euro plus 10 euro = 40 euro. Klein verschil met het artikel.
Last edited by Hombre; 20 april 2024, 12:05.Hombre
Comment
Comment