Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Als je dit citeert: Tenslotte: ik heb iets tegen call-centers terwijl ik het volgende schrijf:
    Als ik dit citeer nete, dan is dat niet enkel op deze post maar je algemene houding tegenover callcenters en andere klantendiensten.
    Uit het verleden is algemeen geweten dat je deze diensten graag alles verwijt wat je maar kan en dit liefst zo veel mogelijk aanhaalt.
    Ook elders toon je niet het minste geduld, of ben je vergeten wat je met de belastingen uitgestoken hebt?

Re: Klantendienst bedriegt klant met wachttijden.
    door nete op 06 okt 2012, 23:22
    Belgacom blijft de kampioen van het vierkant uitlachen van zijn klanten.
    Re: Klantendienst bedriegt klant met wachttijden.
    door nete op 07 okt 2012, 08:35
    Let op, voor mij is het absolute maximum 1 minuut, alles daarboven is sollen met de klant.
    Re: Hoe werkt tegenrekening Binckbank?
    door Nete » 17 Augustus 2010, 21:51
    Eigenlijk wel erg dat een mens al verwonderd geraakt als je belt en je een "mens" aan de lijn krijgt ipv eerst een computerstem en daarna een call-center robotje.
    En dit is nog maar een beknopte samenvatting van je algemene kritiek op callcenters, je aanziet ze zelfs niet als "mensen".

Want ik heb er dan GEEN ENKEL zicht op dat die 3 minuten er 6, 16, 26 of 36 gaan worden.
    Bij Telenet melden ze inderdaad een tijd, al is die ook niet correct.
    Als men 2 minuten aankondigt als geschat gemiddelde maar de klant voor u blijft tien minuten aan de lijn, dan heb je ook tien minuten te wachten.
    Op drukke momenten zal ook daar de wachttijd wat langer zijn, maar dat is iets dat een gezond denkend mens zelf ook wel weet.

Zoals jij rond de pot kan draaien ligt er voor u een gouden toekomst weggelegd in de politiek.
    Foorkramer is sommigen weggelegd ... de slag van de molen is er al geweest.

En wachten is voor niemand plezant, maar al wie belt zorgt er zelf voor dat de volgende langer moet wachten.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      maar al wie belt zorgt er zelf voor dat de volgende langer moet wachten.
      Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken.

Ik ga eens vragen dat héél de wereld stopt met internetten, dan ga ik ook snelheidswinst hebben als ik een Australische site oproep.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik ga eens vragen dat héél de wereld stopt met internetten, dan ga ik ook snelheidswinst hebben als ik een Australische site oproep.
        Sorry, maar mij kan je alvast niet overtuigen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Sorry, maar mij kan je alvast niet overtuigen.
          maar gij mij ook niet , al eens 45 minuten met ne gsm zitten wachten, omdat den gewone telefoon niet meer gaat ???? ( ik heb geen abo. dus mijn kaart was bijna leeg .. , kostte me dus dik geld )
          Als ze iets "verkopen" moeten ze maar ne service kunnen geven, en als ze dat niet kunnen, dat ze er dan mee stoppen. ( de dommel historie : gene service )
          Als ze een callcenter hebben, moeten ze dat maar bevolken. En anders ervoor uitkomen. "Eerlijk" zijn is iets wat sommige groten niet kennen.
          De nieuwe Snow : ... goedkoop, want nu met ne 4de speler gaan ze concureren, ik heb bij mij eens uitgerekent wat .. als ik snow neem, met mijn gegevens, kost me dat 4 euro meer per maand, dan dat ik blijf waar ik ben.
          neen dat ze een voorbeeld nemen aan bv. adobe : ik bel met een probleem, 10 sec.?? en ik krijg iemand aan de lijn, en die lost mijn probleem direct zelf op, en stuurtme nadien nog een filmpke op met hoe ik het moet instellen, dat is service ( calcenter ??? ik denk het niet ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
            maar gij mij ook niet , al eens 45 minuten met ne gsm zitten wachten, omdat den gewone telefoon niet meer gaat ???? ( ik heb geen abo. dus mijn kaart was bijna leeg .. , kostte me dus dik geld )
            Als ze iets "verkopen" moeten ze maar ne service kunnen geven, en als ze dat niet kunnen, dat ze er dan mee stoppen.
            Als ze een callcenter hebben, moeten ze dat maar bevolken. En anders ervoor uitkomen.
            Eigenlijk vat dit de vier pagina's van dit topic samen in een paar zinnetjes.

Enne, Scherpie, niet zo ongeduldig zijn he, wat is nu 45 minuten aan de lijn hangen, het was misschien IETS drukker in dat call-center, en ze kunnen toch niet iedereen tegelijk te woord staan.
            Last edited by nete; 25 maart 2013, 23:42.

Comment

Je hebt de keuze tussen ten minste twee anderen. In plaats van je dan over Proximus zo druk te maken, waarom verander je dan niet? Of zou het kunnen dat het gras ergens anders toch niet groener is, en moet er een call center agent special op jouw telefoontje zitten wachten?
              Tip: als je niet wil wachten, bel dan eens rond 22u, dan zal het waarschijnlijk een heel stuk sneller gaan.

Als jullie een half uur, een uur of nog langer aan de lijn hangen doodnormaal vinden, tja..... Voor mij is een call-center met ALTIJD wachttijden van méér dan vijf minuten (zoveel geduld wil ik nog wel hebben als ik weet dat het dan iets opbrengt, een opnemen van de telefoon dus), zéér slecht.
              En ik ben trouwens aangenaam verrast tegenwoordig, dat bijna ALLE bedrijven sterk verbeterd zijn qua bereikbaarheid.
              Belgacom volhardt in de boosheid, en dan op nagenoeg elk vlak: vrijdag dossier aangemaakt, is maandag gewoonweg verdwenen, maandag 15 uur terug van voorafaan begonnen, en dan horen dat ze dinsdagmorgen (20 uur later) mijn aanvraag goed ontvangen hebben en dat ze dinsdag al bezig zijn met de aanvragen van zaterdag en zondag te verwerken.

Dus Verseg om jou een plezier te doen: Proficiat Proximus, jullie verdienen de prijs "onderneming van het jaar".
              ______
              www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                Je hebt de keuze tussen ten minste twee anderen. In plaats van je dan over Proximus zo druk te maken, waarom verander je dan niet? Of zou het kunnen dat het gras ergens anders toch niet groener is, en moet er een call center agent special op jouw telefoontje zitten wachten?
                Tip: als je niet wil wachten, bel dan eens rond 22u, dan zal het waarschijnlijk een heel stuk sneller gaan.
                De andere twee (of alleszins Telenet) zijn een stuk beter, maar die werken dan weer met een zéér flauw data 3G netwerk. Daar is Proximus dan toch IETS beter in.
                En je tip is te gek om los te lopen.

Comment

De andere twee (of alleszins Telenet) zijn een stuk beter, maar die werken dan weer met een zéér flauw data 3G netwerk. Daar is Proximus dan toch IETS beter in.
                  En je tip is te gek om los te lopen.
                  Zoals ik al eerder zei: die hebben goed materiaal nete
                  Maar het zal wel weer lang duren eer alles optimaal draait.
                  Waarom kunnen die niet werken zoals in de privé?
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Toch weeral een onbereikbaar nummer gevonden, Proximus is dus niet alleen: 1765, het nummer van de pensioendienst.
                    Ik heb een gezinspensioen, en plots krijg ik nu ook een fiche 281.11 voor mijn vrouw. Zonder één woordje uitleg.
                    Na een twintigtal keer te moeten aanhoren op zo'n dikke 10 minuten (gisteren een poging, vandaag een poging) "wij zijn met zijn allen (?) in gesprek, u wordt weldra geholpen", toch maar dichtgelegd en een mailtje met vraag voor info naar onze vriend De Croo.

Comment

@Verseg, goed nieuws voor u: ze werken bij Proximus zodanig goed dat ik zojuist volgende mail kreeg:

Geachte Mijnheer ******,

Wij verwijzen naar uw order W394852 en danken u voor uw interesse in onze producten.

Jammer genoeg kunnen wij uw bestelling niet activeren, omdat u reeds een ander tariefplan heeft bij Proximus.

Indien u alsnog uw tariefplan wil aanpassen, dan kan u steeds contact opnemen met de klantendienst op het nummer 6000 , met uw Proximus GSM.

U kan ook steeds langs gaan bij een Proximus verkooppunt.

Wij vragen hiervoor uw begrip en blijven steeds tot uw dienst.

Met vriendelijke groeten,

*****,
                      Medewerker e-shop klantendienst

Dat dossiernummer is dus wel degelijk datgene dat ik de vrijdag kreeg bij mijn eerste aanvraag, en dat dus de maandag daarop voor de andere medewerker niet meer bestond. (zie #11)
                      Zouden ze bij Proxi toch nog de computer moeten introduceren ?

En vooraleer je me daar weer op pakt, de heb ik er zelf bijgezet, en de **** heb ik zelf geplaatst.
                      Last edited by nete; 26 maart 2013, 15:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Zoals ik al eerder zei: die hebben goed materiaal nete
                        Maar het zal wel weer lang duren eer alles optimaal draait.
                        Waarom kunnen die niet werken zoals in de privé?
                        Theo, eerste zin: zo goed dat je op de trein tussen Zaventem en Gent zo'n 5% van de tijd 3G hebt...., de rest Edge. En de Proxi Edge is gewoon niet vooruit te branden.

Tweede zin: als je al wil vliegen (4G) vooraleer je deftig kan stappen (3G) zal het inderdaad nog lang duren. Maar 4G dat verkoopt hé, je kan ze geen ongelijk geven.

Derde zin: zou het dan beter zijn (zie Base en Mobistar) ?

Comment

Ik ben bij het begin van deze week via het gratis tel.nr. te vonden op de website van Proximus vrij vlug binnengeraakt. Het was wel om van mijn huidige provider Mobistar naar Proximus over te gaan. Maar het zou toch tot na Pasen duren vooraleer de simkaart mij zou kunnen toegezonden worden. Die dingen duren toch nogal lang.
                          Ben benieuwd, want dit geeft toch ook niet zoveel vertrouwen voor de toekomst.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Toch kan het nog straffer: zonet een lieve mevrouw van Belgacom aan de lijn: "meneer, u hebt ons gebeld en daardoor wordt u nu automatisch teruggebeld."

Ik heb inderdaad ergens vorige week me laten opbellen en dan na 10 minuten "muziekje" dichtgelegd.

Zou ik dan toch gelijk krijgen met mijn vraag of er bij Belgacom support nog gewerkt wordt met kruiwagen en fichenbak ?

En zo kweek je natuurlijk oeverloze wachttijden.

Comment

Wat een knoeiboel is dit toch. Vorige week 26/3 via telefoon een aanvraag gedaan om de overstap te doen van mobistar naar Proximus. Tot daar toe alles ok, bevestiging van mijn bestelling gekregen via e-mail en de belofte gekregen dat alles tegen deze week in orde zou komen.
                              Vandaag eens gebeld naar proximus om te vragen hoe het zat met mijn bestelling. Na een paar doorschakelingen (enkelen wisten niet wat ze met mij moesten daanvangen), kom ik bij een mevrouw terecht die mij doodgewoon vertelt dat mijn dossier niet kan afgewerkt worden omdat ze mijn BTW-nummer niet hebben. BTW-nummer ? dat heb ik niet want ik beoefen een vrij beroep. De mevrouw weet mij nadien te vertellen dat ze veel vertraging hebben en dat het zeker nog een 14-tal dagen zal duren om alles in orde te brengen. Ik heb haar dan maar gevraagd om alles te annuleren.
                              D.w.z dat, had ik niet zelf contact genomen met Proximus, mijn dossier niet zou doorgegaan zijn. I.p.v. mij eens op te bellen om eventueel ontbrekende gegevens te bekomen laten die mannen doodgewoon het dossier liggen. Schandalig is dat. En ze gaan het blijkbaar nooit leren...
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Mag ik Verseg citeren Enero: "heb toch een beetje geduld".

Het enige dat Belgacom nodig heeft en onze vriend Bellens misschien uit zijn ivoren toren kan halen is een Electrabel scenario, waarbij op korte tijd 500000 of 1 miljoen klanten zeggen: en nu is het genoeg.

Maar ja, hun netwerk is dan weer het minst slechte van de 3 slechte 3G netwerken in ons land.

En het 6000 nummer: bij een kennis wat problemen met installatie van de e-services. Met "de moed der wanhoop" 6000 gebeld en warempel na zo'n halve minuut iemand aan de lijn. Na uitleg van het probleem ging hij alles even nakijken. Een minuut of twee muziek en dan een ANDERE operator aan de lijn met het klassieke "waarmee kunnen we u van dienst zijn ?" Na opnieuw de uitleg ging hij alles eens nazien. Terug muziekje.... Na een tijdje dan maar dichtgelegd om geen derde operator lastig te vallen.....
                                Last edited by nete; 4 april 2013, 17:57.

Comment

Working...
                                X