Re: Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?
Als ik dit citeer nete, dan is dat niet enkel op deze post maar je algemene houding tegenover callcenters en andere klantendiensten.
Uit het verleden is algemeen geweten dat je deze diensten graag alles verwijt wat je maar kan en dit liefst zo veel mogelijk aanhaalt.
Ook elders toon je niet het minste geduld, of ben je vergeten wat je met de belastingen uitgestoken hebt?
En dit is nog maar een beknopte samenvatting van je algemene kritiek op callcenters, je aanziet ze zelfs niet als "mensen". 
Bij Telenet melden ze inderdaad een tijd, al is die ook niet correct.
Als men 2 minuten aankondigt als geschat gemiddelde maar de klant voor u blijft tien minuten aan de lijn, dan heb je ook tien minuten te wachten.
Op drukke momenten zal ook daar de wachttijd wat langer zijn, maar dat is iets dat een gezond denkend mens zelf ook wel weet.
Foorkramer is sommigen weggelegd ... de slag van de molen is er al geweest. 
En wachten is voor niemand plezant, maar al wie belt zorgt er zelf voor dat de volgende langer moet wachten.
Oorspronkelijk geplaatst door nete
Bekijk bericht
Uit het verleden is algemeen geweten dat je deze diensten graag alles verwijt wat je maar kan en dit liefst zo veel mogelijk aanhaalt.
Ook elders toon je niet het minste geduld, of ben je vergeten wat je met de belastingen uitgestoken hebt?
Re: Klantendienst bedriegt klant met wachttijden.
door nete op 06 okt 2012, 23:22
Belgacom blijft de kampioen van het vierkant uitlachen van zijn klanten.
door nete op 06 okt 2012, 23:22
Belgacom blijft de kampioen van het vierkant uitlachen van zijn klanten.
Re: Klantendienst bedriegt klant met wachttijden.
door nete op 07 okt 2012, 08:35
Let op, voor mij is het absolute maximum 1 minuut, alles daarboven is sollen met de klant.
door nete op 07 okt 2012, 08:35
Let op, voor mij is het absolute maximum 1 minuut, alles daarboven is sollen met de klant.
Re: Hoe werkt tegenrekening Binckbank?
door Nete » 17 Augustus 2010, 21:51
Eigenlijk wel erg dat een mens al verwonderd geraakt als je belt en je een "mens" aan de lijn krijgt ipv eerst een computerstem en daarna een call-center robotje.
door Nete » 17 Augustus 2010, 21:51
Eigenlijk wel erg dat een mens al verwonderd geraakt als je belt en je een "mens" aan de lijn krijgt ipv eerst een computerstem en daarna een call-center robotje.

Want ik heb er dan GEEN ENKEL zicht op dat die 3 minuten er 6, 16, 26 of 36 gaan worden.
Als men 2 minuten aankondigt als geschat gemiddelde maar de klant voor u blijft tien minuten aan de lijn, dan heb je ook tien minuten te wachten.
Op drukke momenten zal ook daar de wachttijd wat langer zijn, maar dat is iets dat een gezond denkend mens zelf ook wel weet.
Zoals jij rond de pot kan draaien ligt er voor u een gouden toekomst weggelegd in de politiek.

En wachten is voor niemand plezant, maar al wie belt zorgt er zelf voor dat de volgende langer moet wachten.

Comment