Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
    Nete vergeet er wel bij te melden dat hij op verschillende fora hierover gaan klagen is (oa Userbase.be), daar ook antwoord van Eva heeft gekregen om zijn gegevens door te spelen maar dit nooit doet.
    Wel blijft hij daarna verder bashen op Belgacom
    Nete zou best nog eens kort en bondig formuleren wat hij precies wil en wat hij verwacht.
    (ik bedoel dit ernstig he)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Op mijn verzekeringspakket bij Allianz heb ik dit jaar toch 256€ teruggekregen wegens geen schadeclaims.
      Terugkrijgen is leuk, maar ge moet dan ook zien hoeveel ge in het begin te veel betaald hebt.
      Verlies zullen ze er in elk geval niet mee maken.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Terugkrijgen is leuk, maar ge moet dan ook zien hoeveel ge in het begin te veel betaald hebt.
        Verlies zullen ze er in elk geval niet mee maken.
        Wij hebben een goeie makelaar en die houdt rekening met het aantal zaken die hij bij ons heeft afgesloten. Het vertegenwoordigt een serieus bedrag op jaarbasis aangezien er verschillende eigendommen en wagens inzitten. Een vergelijking wordt af en toe wel eens bekeken en besproken. Maar de service van een goeie makelaar mag je ook niet onderschatten. Je moet maar eens iets voorhebben en een tussenpersoon van één of andere maatschappij moeten contacteren die je noch van haar noch pluim kent, zoals dat nu tegenwoordig gebeurt met maatschappijen die werken zonder makelaars. Je zal dan het nut van een makelaar wel appreciëren.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
          Nete vergeet er wel bij te melden dat hij op verschillende fora hierover gaan klagen is (oa Userbase.be), daar ook antwoord van Eva heeft gekregen om zijn gegevens door te spelen maar dit nooit doet.
          Wel blijft hij daarna verder bashen op Belgacom
          Voor zover ik zie heb ik maar één topic op userbase hierover geopend en ik zie daar nergens staan dat EVA mijn gegevens opvraagt. Misschien kijk ik over iets ?
          Ik heb trouwens tijdens mijn "wachttijd" een rechtstreekse vraag gesteld aan EVA (via de Belgacom site dacht ik) en als antwoord gekregen: gelieve 6000 te bellen...
          En als je hier alles doorneemt ben ik bijlange niet de enige die in 2013 wachttijden van een half uur en meer ontoelaatbaar vind. Trouwens, alles goedpraten is in feite ook een vorm van bashen hé.

En lees eens #96 eventjes door.
          Last edited by nete; 5 april 2013, 17:31.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Nete zou best nog eens kort en bondig formuleren wat hij precies wil en wat hij verwacht.
            (ik bedoel dit ernstig he)
            1) dat in 2013, als ik een elektronische aanvraag doe voor een omschakeling (zelfde nr., zelfde SIM), men dan kan zeggen WANNEER die omschakeling gaat plaatsvinden. Volledig akkoord dat men bij verhuis van provider dit niet kan zeggen, te veel factoren die meespelen.

2) dat onze vriend Bellens zorgt dat, zelfs al zou het op een jaar maar bij één klant zo zijn, 30 tot 45 minuten wachttijd niet meer kunnen, ook al is het superdruk.

3) En dat, als je op de site op "bel mij op" klikt, je gebeld wordt door een mens ipv een computer (die je weer in de wachtrij zet voor x minuten), zoiets is voor mij schaamteloos.

Wie dat "bashen" noemt: het zij zo, ik heb daar geen probleem mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              1) dat in 2013, als ik een elektronische aanvraag doe voor een omschakeling (zelfde nr., zelfde SIM), men dan kan zeggen WANNEER die omschakeling gaat plaatsvinden. Volledig akkoord dat men bij verhuis van provider dit niet kan zeggen, te veel factoren die meespelen.

2) dat onze vriend Bellens zorgt dat, zelfs al zou het op een jaar maar bij één klant zo zijn, 30 tot 45 minuten wachttijd niet meer kunnen, ook al is het superdruk.

3) En dat, als je op de site op "bel mij op" klikt, je gebeld wordt door een mens ipv een computer (die je weer in de wachtrij zet voor x minuten), zoiets is voor mij schaamteloos.

Wie dat "bashen" noemt: het zij zo, ik heb daar geen probleem mee.
              OK nete.
              Ben ik het ook mee eens.
              Het is maar één stem (hopelijk meer) maar praat daar eens over met onze bevoegde minister.
              Je zal zeker antwoord krijgen en meestal duurt dat niet lang.
              Sorry dat ik het zeg maar we hebben nu hier al 5 pagina's en idd. met hier en daar interessante ervaringen
              of opinies maar geen concrete of probate oplossing
              Zowel in de politiek als in bepaalde diensten gaat er zovéél geld om dus imho mogen ze er ook iets voor doen
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                OK nete.
                Ben ik het ook mee eens.
                Het is maar één stem (hopelijk meer) maar praat daar eens over met onze bevoegde minister.
                Je zal zeker antwoord krijgen en meestal duurt dat niet lang.
                Sorry dat ik het zeg maar we hebben nu hier al 5 pagina's en idd. met hier en daar interessante ervaringen
                of opinies maar geen concrete of probate oplossing
                Zowel in de politiek als in bepaalde diensten gaat er zovéél geld om dus imho mogen ze er ook iets voor doen
                Theo, voor wat die ministers betreft zal Nete nog wat geduld moeten oefenen. Die zitten nu allen in betere oorden. Ze hebben er trouwens vorige week, althans voor wat de begroting betreft, kordate spoed achtergezet. Op Paasvakantie vertrekken is voor die lui immers van levensbelang en ze kunnen het zich dan nog permiteren ook. Misschien gaan er zelfs "Offshore".
                Last edited by enero; 5 april 2013, 17:01.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Theo, voor wat die ministers betreft zal Nete nog wat geduld moeten oefenen. Die zitten nu allen in betere oorden. Ze hebben er trouwens vorige week, althans voor wat de begroting betreft, kordate spoed achtergezet. Op Paasvakantie vertrekken is voor die lui immers van levensbelang en ze kunnen het zich dan nog permiteren ook.
                  Juist!
                  Intussen weten we ook de ze niet op de Maladiven zitten, noch op de Kaaimaneilanden.
                  Misschien op het Paaseiland?
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    O ja, bij Proximus heb ik in November 2 keer 40 minuten muziek gehad tot ik iemand aan de lijn kreeg
                    Dit hou je toch echt niet voor mogelijk ?
                    Als overheid moesten ze zo'n klucht gewoon sluiten. Maar ja, Bellens eruit wippen is geen oplossing, kost ons een fortuin.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Zelfs na de tussenkomst van Geert Hoste, enkele JAREN geleden hebben ze nog niet bijgeleerd.
                      Waarom zou je in godsnaam als bedrijf bijleren of meer moeite doen, dus minder verdienen, als je miljoenen klanten hebt die hondstrouw zijn. Want waarschijnlijk 80% heeft nooit service nodig hé.

Comment

• TV vlaanderen is al even rot

ik heb gisteren een probleem gehad met tv vlaanderen, dus naar hunnen klantenservice gebelt, en.. 1 uur en 15 minuten !!!!! even gedult , we helpen u zo spoedig mogelijk..
                        enfin na 1.15 minuten krijg ik iemand aan de lijn , en het antwoord dat ik kreeg was, mijnheer het ligt aan uwe kabel, of uwe lnb of de uitrichting van de schotel.. en niks meer of niks minder...
                        ik heb zo ne nieuwe M7 decoder gekocht,en ik kan 3 ( lees 3 ) posten niet krijgen, de andere 1570 wel, ( spijtig natuurlijk dat dat juist 2be enzo zijn dus, die ik wel wil zien. ) enfin, na 5 minuten leg ik kwaad mijnen telefoon neer, want ik kreeg geen ander antwoord dat het bij mij ligt ( het gemakkelijkst ) , ik hang dus mijne phillips er terug aan, en ik heb de 3 zenders terug.
                        met wie zijn kl... spelen ze daar ? en als ik op hun pag. lees van storingen , lees ik dat er ne nieuwen update is van den M7, dat er problemen waren met die posten, en dat ze op een lager signaal hadden moeten uitzenden...
                        Niks hulp die klantenservice, en 1.15 minuten : om de 30 seconden even wachten .... wel daar heb ik mijnen buik van vol, ga eens kijken of telenet geen actie doet . Want tv vlaanderen is voor mij verleden tijd, als ik zo nen "sprankelende service krijg".

Comment

• Re: TV vlaanderen is al even rot

Hoe iemand 1 uur en 15 minuten aan de lijn kan/wil blijven wachten gaat mijn petje te boven, dus proficiat Scherpie.

Men zou in feite om de paar maanden zo'n Basta uitzending moeten herhalen.

Intussen wordt de lijst van onbereikbare call-centers stilaan langer en langer (straks moet ik mijn bewering dat Proximus een droevige uitzondering geworden is nog terug inslikken):

6000 van Proximus

TV-Vlaanderen

1765 van de Rijksdienst voor Pensioenen.

Wie brengt de volgende aan ?
                          Last edited by nete; 6 april 2013, 09:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Hoe iemand 1 uur en 15 minuten aan de lijn kan/wil blijven wachten gaat mijn petje te boven, dus proficiat Scherpie.
                            Ja, na een kwartier inleggen, en een uurke ofzo later opnieuw terugbellen, om dan weer...??? Hoelang hang je dan aan den telefoon ? Dus ik volharde, en bleef aan den telefoon.
                            Ik kreeg zojuist ne mail binnen van "tevredenheidsondezoek" die hebben allemaal 10 op 10 gekregen ( of was het 0 op 10 en onderaan kon je je stelling , onderstuenen, wel die lees je best niet want dan staat het hier vol met : sn***en en zo ( die*** heb ik zelf gezet. )
                            iemand ne single lnb, duo lnb, quad lnb ( 1 week oud : 99 euro ) en nen hd ontvanger tv vlaanderen van philips en nen M7 (1 week oud : 129 euro ) en nen triax van 80 cm en ene van 100 , met ontvanger voor de vrije engelse zender kopen ( astra 2 ) ???? zit nog 1 jaar en 11 maanden garantie op, en ik maak er een koopke van : want anders gaat het binnen 2..3 weken naar het stort, als ik nen andere provider heb
                            want bij tv vlaanderen moet je telkens nieuw "bullen" kopen wil je bijblijven. of je moest content zijn met den 1 ( maar dan kan je evengoed een klein dvbt kastje kopen met antenne ).

Comment

Ik heb ook nog met het idee van TV-Vlaanderen gespeeld, zal maar blijven waar ik ben.
                              Als je inderdaad om de haverklap een paar honderd euro mag ophoesten om "bij te blijven" dan is Telenet of Belgacom-TV wel héél goedkoop.
                              Tenzij Scherpie in zijn "coleire" fel overdrijft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                                Ja, na een kwartier inleggen, en een uurke ofzo later opnieuw terugbellen, om dan weer...??? Hoelang hang je dan aan den telefoon ? Dus ik volharde, en bleef aan den telefoon.
                                Ik kreeg zojuist ne mail binnen van "tevredenheidsondezoek" die hebben allemaal 10 op 10 gekregen ( of was het 0 op 10 en onderaan kon je je stelling , onderstuenen, wel die lees je best niet want dan staat het hier vol met : sn***en en zo ( die*** heb ik zelf gezet. )
                                iemand ne single lnb, duo lnb, quad lnb ( 1 week oud : 99 euro ) en nen hd ontvanger tv vlaanderen van philips en nen M7 (1 week oud : 129 euro ) en nen triax van 80 cm en ene van 100 , met ontvanger voor de vrije engelse zender kopen ( astra 2 ) ???? zit nog 1 jaar en 11 maanden garantie op, en ik maak er een koopke van : want anders gaat het binnen 2..3 weken naar het stort, als ik nen andere provider heb
                                want bij tv vlaanderen moet je telkens nieuw "bullen" kopen wil je bijblijven. of je moest content zijn met den 1 ( maar dan kan je evengoed een klein dvbt kastje kopen met antenne ).
                                Lees nu eens je post opnieuw en maak die leesbaar graag, ik heb zelf TVV en heb nog niks moeten vernieuwen aan mijn hardware en ondertussen bekijk ik ALLE kanalen (uitgericht op de 3 ASTRA's). Ik ben TVV klant sinds +/-5 jaar.

Comment

Working...