Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    De mevrouw weet mij nadien te vertellen dat ze veel vertraging hebben en dat het zeker nog een 14-tal dagen zal duren om alles in orde te brengen. Ik heb haar dan maar gevraagd om alles te annuleren.
    D.w.z dat, had ik niet zelf contact genomen met Proximus, mijn dossier niet zou doorgegaan zijn. I.p.v. mij eens op te bellen om eventueel ontbrekende gegevens te bekomen laten die mannen doodgewoon het dossier liggen. Schandalig is dat. En ze gaan het blijkbaar nooit leren...
    Je haalt aan dat ze vertraging hebben, dus was uw dossier nog niet behandeld.
    Als uw dossier nog niet behandeld werd, hoe konden ze u dan al gecontracteerd hebben?
    Mocht men uw dossier al behandeld hebben, dan zou u ook bericht gekregen hebben.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Als uw dossier nog niet behandeld werd, hoe konden ze u dan al gecontracteerd hebben?
      Mocht men uw dossier al behandeld hebben, dan zou u ook bericht gekregen hebben.
      Je leest toch echt alleen wat je best uitkomt om elke kritische noot, hoe klein ook, op Belgacom of Proximus te counteren.

Enero schrijft dat de call-center medewerker wist te vertellen dat ze zijn dossier niet konden AFWERKEN omdat zijn BTW nummer ontbrak. Dus, men had het vermoedelijk (tot in het eeuwige ?) op hold gezet en Enero wist van niks. Niet "afgewerkt" lijkt me toch iets anders dan niet "behandeld".
      Ik blijf bij de tweede alinea van #90.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

De heren en dames van Proximus zijn zo stom dat ze niet eens de moeite doen om, indien er een gegeven van een dossier in behandeling zou ontbrekrn, dit proberen te bekomen bij de kandidaat klant zelf. Het tel. nr van de klant hebben ze alvast, maar nee ze laten je in het ongewisse. En bovendien, er ontbrak niks aan mijn dossier, alleen dacht er waarschijnlijk ne slimmen :'dat is ne zelfstandige, dan moet die ook een btw-nummer hebben..." Van een vrij beroep hebben ze daar blijkbaar nog niet gehoord. Had ik dus zelf niet gebeld dan was dat dossier gewoon blijven liggen zonder meer. Echte sukkelaars en een bende patatzakken noem ik dit. Probeer dat maar eens in een eigen zaak...
        Direct daarna een andere formule bedongen bij Mobistar. En dat ze mij maar zwijgen van proximus. Hun tarieven mogen nog veruit de beste zijn, mij zien ze niet meer terug.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Direct daarna een andere formule bedongen bij Mobistar.
          Hopelijk wordt dit niet nog een groter horror-verhaal... Hou ons op de hoogte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Come and see next week...I return too Proximus..
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

De facturatie lijkt dan wel in orde, weliswaar vrij laat (we zijn toch al de 4de van de maand). Ik spreek hier over een elektronische, "groene" factuur hé.

Ik heb een abbo sinds 22 maart en had dus een 10/31ste factuur verwacht van 20 euro met dan eventueel 10/31ste van de 7.5 euro korting afgetrokken, zou normaal op zo'n 4 euro uitkomen. Men heeft de zaak op 0 gezet, dus een groter gedeelte van de korting toegekend en ik sta met 81 cent tegoed (het restant van wat nog op de Pay&Go stond).

Als het eens goed is mag het ook vermeld worden.
              Last edited by nete; 5 april 2013, 07:47.

Comment

Ik ben al twee jaar bij Mobistar, maar men had mij aangeraden eens naar proximus te gaan. Ik zat ook niet meer in een actueel pakket, wat het totaal soms duurder maakte dan de concurrentie. Maar bij nader toezicht heeft mobilstar identieke nieuwe formules die een van die zal voor mij toch een 15-tal euros per maand lager liggen. Je moet dus regelmatig eens gaan checken, nu er meer en meer concurrentie komt tussen de providers. Dus dat willen veranderen was dus helemaal niet slim van mij.
                Last edited by enero; 4 april 2013, 22:17.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Je leest toch echt alleen wat je best uitkomt om elke kritische noot, hoe klein ook, op Belgacom of Proximus te counteren.
                  Ook al zijn er zaken die niet 100% lopen zoals het moet, toch moet jij nog steeds alles wat opkrikken om het nog erger te maken.
                  Dat het nu om Proximus, Mobistar, Telenet of wie dan ook gaat, dat doet even niet ter zake, het is gewoon je algemene negatieve ingesteldheid en elke gelegenheid dat je gebruikt om maar kritiek te kunnen uiten zonder de realiteit onder ogen te kijken.

Enero schrijft dat de call-center medewerker wist te vertellen dat ze zijn dossier niet konden AFWERKEN omdat zijn BTW nummer ontbrak.
                  Dat ze die info geven als hij belt is toch logisch, ook al is zijn dossier nog niet afgehandeld ... ze nemen er zijn dossier bij om hem te woord te staan, natuurlijk dat ze hem dan info kunnen geven.
                  Trouwens als je toch de punt op de i wil zetten ... Enero schrijft dat men het dossier niet "kan" afwerken, niet dat het niet "kon". "Kan" is geen verleden tijd en kan dus een vaststelling zijn dat men op dat moment maakt.

Ge kunt het ook positief zien ... je belt en niettegenstaande er veel werk is en zelfs achterstand krijg je toch meteen de info over je dossier.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Ik zat ook niet meer in een actueel pakket, wat het totaal soms duurder maakte dan de concurrentie.
                    Werd je dan nooit door Mobistar voorgesteld om over te schakelen naar een gunstiger abo of om andere voordelen te krijgen?
                    Bij mij doen ze dat alvast wel.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

• Re: Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?

eigenlijk zouden ze, gebruikmakend van de huidige rekenkracht van de computers, alle maanden moeten berekenen welk tarief voor je het voordeligst is en dat aanrekenen. Dat kan van maand tot maand verschillen of je al dan niet veel of weinig gebeld hebt, vooral in dal of spits.
                      Dat zou pas eerlijke service zijn.
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                        eigenlijk zouden ze, gebruikmakend van de huidige rekenkracht van de computers, alle maanden moeten berekenen welk tarief voor je het voordeligst is en dat aanrekenen.
                        Dat het nu voor telefonie, tv, verzekering of wat dan ook is ... ik heb nooit begrepen waarom we forfaits moeten betalen en niet enkel het effectieve gebruik.
                        Net als de verzekering van de wagen, eigenlijk zou er een teller moeten staan in de wagen dat het aantal uren berekent dat je rijdt en enkel voor die uren betalen ... ook zo met telefonie en alle zenders die je hebt op je tv.
                        Al die formules zijn gemaakt om de leverancier rijk te maken en dan vooral voor het gedeelte dat je betaalt en geen gebruik maakt van de diensten.
                        Vroeger bestond de technologie niet om dit allemaal te meten, maar heden is het maar een kleintje om dit remote te controleren.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Werd je dan nooit door Mobistar voorgesteld om over te schakelen naar een gunstiger abo of om andere voordelen te krijgen?
                          Bij mij doen ze dat alvast wel.
                          Wel dat is een opmerking die ik bij mijn overschakeling naar een nieuw pakket heb meegedeeld aan de dame aan de andere kant van de lijn. Ze wist mij te vertellen dat dit normaal wel gebeurt en ik herinner mij dat dit inderdaad wel ooit gebeurd is, maar een mens is niet altijd beschikbaar voor dergelijke telefoontjes. Mijn eigen schuld dus.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Dat het nu voor telefonie, tv, verzekering of wat dan ook is ... ik heb nooit begrepen waarom we forfaits moeten betalen en niet enkel het effectieve gebruik.
                            Net als de verzekering van de wagen, eigenlijk zou er een teller moeten staan in de wagen dat het aantal uren berekent dat je rijdt en enkel voor die uren betalen ... ook zo met telefonie en alle zenders die je hebt op je tv.
                            Al die formules zijn gemaakt om de leverancier rijk te maken en dan vooral voor het gedeelte dat je betaalt en geen gebruik maakt van de diensten.
                            Vroeger bestond de technologie niet om dit allemaal te meten, maar heden is het maar een kleintje om dit remote te controleren.
                            Op mijn verzekeringspakket bij Allianz heb ik dit jaar toch 256€ teruggekregen wegens geen schadeclaims.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Allé, bij Telenet nemen ze misschien sneller op, maar ik heb 40 minuten gesproken met iemand van de Software helpdesk.
                              Na die tijd wist hij nog het verschil niet tussen een router en een switch. Ik heb 3 keer gevraagd om iemand anders aan de lijn te krijgen, maar dat willen of mogen ze niet doen.
                              Ik heb dan maar ingehaakt, en ben zelf gaan zoeken naar een oplossing.
                              Dus snel iemand aan de lijn - Ja, een technisch competent persoon... da's nog iets anders.

Ik weet nu eindelijk dat als je zelf een tweede router wil aansluiten na de modem van Telenet, dat je die best als access point configureert. Dan heb je tenminste een echt netwerk dat complementair kan werken.
                              De Telenet modem dekt nu de ene kant van het huis af, en mijn eigen router de andere kant. En alle toestellen kunnen info delen met elkaar of elkaar via het netwerk zien.

O ja, bij Proximus heb ik in November 2 keer 40 minuten muziek gehad tot ik iemand aan de lijn kreeg die dan nog onbeleefd was. De eerste keer werd de lijn botweg verbroken.
                              Zelfs na de tussenkomst van Geert Hoste, enkele JAREN geleden hebben ze nog niet bijgeleerd.
                              Last edited by Guest14; 5 april 2013, 13:12.

Comment

Nete vergeet er wel bij te melden dat hij op verschillende fora hierover gaan klagen is (oa Userbase.be), daar ook antwoord van Eva heeft gekregen om zijn gegevens door te spelen maar dit nooit doet.
                                Wel blijft hij daarna verder bashen op Belgacom
                                Mijn Blog
                                D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Working...
                                X