Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

copyright kleurplaat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• copyright kleurplaat

Voor het geboortekaartje van onze baby in spe heb ik een leuke kleurplaat gevonden die ik ingekleurd heb en verwerkt in het geboortekaartje.
    Ik denk niet dat de ontwerp(st)er Belgisch is aangezien er vanuit de hele wereld zoekresultaten komen via "whostolemypicture".
    Toch had ik zeer graag dit plaatje gebruikt maar het is zoeken naar een speld in een hooiberg om de herkomst te bepalen.
    Aangezien dit vrij van het internet te downloaden en af te drukken is in hoge kwaliteit veronderstel ik niet dat ik een of andere wet overtreed, het wordt niet gebruikt voor commerciele doeleinden.
    Heb ik het goed of fout?
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

Re: copyright kleurplaat

En d'er staat evenmin een copyright (©) vermeld op de plaat?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      En d'er staat evenmin een copyright (©) vermeld op de plaat?
      Ongeacht of dit er op staat of niet geniet elk werk een copyright.

Anders zou op elke wagen "Niet stelen" moeten staan.

Verstuurd van mijn GT-N5100 met Tapatalk
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

waar heb je de kleurplaat gehaald. bv. kleurplaten.nl (printen we wel regelmatig voor de kinderen) heeft een copyright policy ook al staat er geen copyright (letterlijk) (c) op die kleurplaten.
        Op alles geldt auteursrecht, maar of je hier zwaar over de schreef gaat is een ander verhaal.

Kun je ons zeggen welke plaat het is en waar je die hebt gehaald?

Proficiat ook met de baby op komst !
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
        X