Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: TV vlaanderen is al even rot

fel overdrijft ???
    tv vlaanderen begon met astra 1 en ne sigle lnb, ok, alles voor gekocht, dan gingen ze naar den Hd, nen nieuwen decoder, dan zag die van ons wel graag den engelsman, en die krijg je niet op zo ne gecertifieerde, dus ne fta decoder en ne kop bijgekocht, dan zijn ze aan het overgaan van astra 1 naar astra 3, ( maar er blijven er op den 1 en er blijven er op den 3, dus ne duokop bijgekocht, nu ging mijne fta decoder kapot, maar de nieuw decoder kan ineens den 1, 2 3, en den hotbird doen, dus ne quad kop gekocht en hunne nieuwe M7, 225 euro ofzo iets, maar die bullen werken niet, updates en ... maar 3 posten niet te krijgen ( 2be, de 4 en vitaya) dus nu van armoede, die oude philips er terug aan gehangen, en ik heb alle posten terug, maar ben nu die engelsmannen weer kwijt... dus ik kan misschien in mijn coleire overdrijven, maar na gisteren ( in de koude wind, op de ladder )
    weer een uurke geprobeerd te hebben, van ( met ne satfinder ) mijn schotel beter te krijgen, ben ik het moe. ga naar telenet ( mijnen buur bv. ) : ge betaald iets meer, maar ge staat nooit meer in de kou op die ladder, en als er iets sheelt, dan komt er ne gast van telenet, en .. ge moet zelf niks doen. ik weet wel wat ik nu ga doen.
    Is er ergens een aanbieding bij telenet ???
    Last edited by Guest13; 6 april 2013, 12:16.

Comment

Lees nu eens je post opnieuw en maak die leesbaar graag..
      ik heb hem gelezen, en ik versta hem, das voor mij genoeg. Jij hebt 3 lnb's staan ofzo, wel als tv vlaanderen begon --->> .. lees men vorig bericht...

Comment

Iets heel anders: ik heb Hello (een eigen Proximus app) op de smartphone, geeft me nu al de stand van mijn data verbruik per 4 april Bij e-services op de laptop is het van hetzelfde.
        Er zit altijd minstens 1 dag vertraging op, dus zo goed als waardeloos.
        Mijn beperkt verstand zegt mij dat, als je het per dag of per 2 of 3 of 4 dagen kan synhroniseren, je het bv. ook per uur zal kunnen.
        Willen is natuurlijk iets anders, da's service geven, en ik denk dat onze vriend Bellens daar een bloedhekel aan heeft.

BTW, ik heb dan "My Data Manager" in de Play Store gevonden, ziet er gelikt uit.

Toch even mijn geluk geprobeerd bij het 6000 nummer, en voor één keer na een paar minuten een vriendelijke mevrouw aan de lijn.
        Maar op mijn vraag waarom Hello en e-services straks 3 dagen achterop lopen bleef ze het antwoord schuldig.
        En het actuele verbruik kon ze ook al niet zien. Dus hebben ze daar toch nog geen computers ? (buiten de facturatie).

Edit: nieuwe verbruiksmeting zichtbaar vanavond, meting wel gedateerd om 12u51.
        Last edited by nete; 6 april 2013, 21:53.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Mijn beperkt verstand zegt mij dat, als je het per dag of per 2 of 3 of 4 dagen kan synhroniseren, je het bv. ook per uur zal kunnen.
          Mijn verstand zegt dat als je weet hoeveel je abo inhoudt aan toegelaten data en je één keer per dag je stand kan nakijken ... dat dit voor 99,99% van de mensen meer dan voldoende is.

BTW, ik heb dan "My Data Manager" in de Play Store gevonden, ziet er gelikt uit.
          Je hebt het over de Play Store ... dus toch ook over een Android toestel?
          Waarom gebruik je dan niet de toepassing dat standaard in Android voorzien is en perfect werkt met weergave tot op de seconde dat je het bekijkt?

Eigenlijk heb je dus al je zogezegd probleem opgelost?
          Maar neen, het is plezanter op een ander wat zitten te zeiken dan zelf wat moeite te doen voor iets dat je zelf kan zien.

Edit: nieuwe verbruiksmeting zichtbaar vanavond, meting wel gedateerd om 12u51.
          En welke last heb je daar nu echt van?
          Bij o.a. Telenet wordt die meter ook maar om de zoveel tijd aangepast en om de heel simpele reden dat zo'n script laten draaien veel resources neemt, zeker als het om honderdduizenden klanten gaat.

Dat is nu toch eens echt zagen om te zagen zelle.
          Last edited by VerSeg; 7 april 2013, 02:59.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
            ik heb hem gelezen, en ik versta hem, das voor mij genoeg. Jij hebt 3 lnb's staan ofzo, wel als tv vlaanderen begon --->> .. lees men vorig bericht...
            Dit noemt men voorbereid zijn . Ik heb ondertussen zowel TVV als TN maar HD was toen zeker nog niet zo verspreid als nu en ja TVV had het probleem dat de bandbreedte er niet meer was om HD kanalen aan te bieden.
            Ik kon nog een 4de LNB bijnemen en laten uitrichten naar de Hotbird maar dit geeft me meestal Franse zenders en die taal ben ik te weinig machtig om de FTO zenders interessant te vinden.
            Zoals gezegd, door mijn huiswerk te doen heb ik een systeem waardoor ik niet geen extra uitgaven meer hoefde te doen. Een schotel die groot genoeg is (Triax van 80cm dacht ik), een gecertifeerde maar niet officiële decoder (een Homecast 9000) en 3 LNB's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Mijn verstand zegt dat als je weet hoeveel je abo inhoudt aan toegelaten data en je één keer per dag je stand kan nakijken ... dat dit voor 99,99% van de mensen meer dan voldoende is.
              Eén keer per dag zou ik nog min of meer aanvaardbaar vinden, maar een keer op 4 april om 1 uur 's nachts en de volgende keer op 6 april om 12u51 is 2,5 dagen, tja...

En o wonder, zojuist gekeken en recentste bemeting om 1 uur vannacht, dus deze keer na een halve dag. Willekeur troef dus.

Dat is nu echt die gasten verdedigen om te verdedigen zelle.

Waarom ik dit nu wat volg: ik had Generation Connect met 2 GB, verbruik al enkele maanden zo'n 700 à 900 MB, dus heb ik liever 1GB en meer belwaarde, maar ik heb de indruk dat Smart precies met "dubbel krijt" schrijft , zo snel stijgt mijn verbruik. Daarom dat ik probeer uit te zoeken waar en wanneer dat zo oploopt.

Hoe noemt trouwens de ingebouwde Android app die het dataverbruik meet ? Ik kijk er waarschijnlijk continu over ?
              Last edited by nete; 7 april 2013, 08:36.

Comment

Hoe noemt trouwens de ingebouwde Android app die het dataverbruik meet ? Ik kijk er waarschijnlijk continu over ?
                Die HEET "My data manager", we mogen die dus zo NOEMEN
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Die HEET "My data manager", we mogen die dus zo NOEMEN
                  OK, intussen gevonden dat die ingebouwde meting maar vanaf Android 4 ingebouwd zit. Mijn Samsung Galaxy S plus zit nog met 2.3, dus ik kan lang zoeken.
                  Last edited by nete; 12 april 2013, 16:01. Reden: Typfoutje

Comment

maar ik heb de indruk dat Smart precies met "dubbel krijt" schrijft , zo snel stijgt mijn verbruik. Daarom dat ik probeer uit te zoeken waar en wanneer dat zo oploopt.
                    Als je denkt dat je provider iets dubbel of te veel aanrekent, dan ga je toch net niet de tool van de provider gebruiken om dit te controleren zeker?
                    Er zijn wel betere tooltjes die per app aanduiden wat het verbruik is.
                    Ik heb op mijn smartphone bijna alle gratis apps vervangen door betalende waar geen publiciteit in zit en die geen verbinding maken om de x seconden of minuten om gegevens door te sturen en het verbruik is gezakt naar 1/10 van ervoor.
                    De gemiddelde prijs voor de aankoop van de apps lag rond de 0,79€ en dat blijkt nu toch dik de investering waard te zijn geweest.
                    Updates en dergelijke stel je natuurlijk ook in om enkel via Wi-Fi te gebeuren, maar dat zal je zelf ook al wel door gehad hebben.

Mijn Samsung Galaxy S plus zit nog met 2.3, dus ik kan lang zoeken.
                    Mogen we nu hetzelfde doen als jij en zeggen dat je in dit modern tijdperk maar moet investeren in het laatste nieuw.
                    Last edited by VerSeg; 7 april 2013, 11:33.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

• Re: Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?

Om 9u48 weeral een Hello update, zouden ze hier meelezen misschien ?
                      Nu, de ene keer 2 dagen, de andere keer 8 uur.... Hun wegen zijn ondoorgrondelijk...

Comment

verdere info over mijn tv
                        tv vlaanderen ligt buiten : ik bel maandag naar telenet, ( binnen de 2 minuten heb ik iemand aan de lijn ) om te vragen wanneer ze kunnen komen , om ( ik heb al internet en telefoon van hen ) om digitale tv te komen plaatsen : wel : gewoon simpel : " dat kan morgen voormiddag ", dus gisteren hebben ze alles gebracht, die gast heeft alles er op gezet en ineen gestoken ( terwijl het een pre installatie ?? was : gratis )
                        enfin niks moeten betalen, en veeeel beter beeld dan TV Vlaanderen, die dinsdag nammindag een brief hebben gehad van mij, dat dank zij hun klantvriendelijkheid van meer dan een uur en een kwartier te zeggen dat ik effe moest wachten, dat ze nu effe mogen wachten op mij nog als abbonement, dat ik dus hierbij opzeg. en verder ...... ( datum gegevens enz......)
                        zijn peanuts, maar als iedereen dat deed als ge te lang moet wachten op "klantenservice" dan zouden ze hunnen telefoon wel bevolken...

Comment

[QUOTE=Scherpie; ik bel maandag naar telenet, ( binnen de 2 minuten heb ik iemand aan de lijn ) [/QUOTE]

Niet meer dan normaal. Maar hier en daar nog altijd DE uitzondering.

[QUOTE=Scherpie; maar als iedereen dat deed als ge te lang moet wachten op "klantenservice" dan zouden ze hunnen telefoon wel bevolken... [/QUOTE]

Klopt, maar Belgen zijn nu eenmaal massaal hondstrouw aan hun provider, bank, etc...

Comment

Klopt, maar Belgen zijn nu eenmaal massaal hondstrouw aan hun provider, bank, etc...
                            Er zit wel wat waarheid in dat massaal opzeggen tot nadenken brengt, maar als iedereen zo zou reageren als er eens iets misloopt dan zou het schoon worden.
                            Om uw bemerkingen als voorbeeld te nemen ... stel dat bij een provider een groot aantal klanten plots zou opzeggen en overstappen, denk je niet dat de overnemende provider dan op korte tijd plots in de problemen zou komen en dat je er eveneens lang moet wachten?
                            Uit het verleden is gebleken dat Telenet bij een interessante aanbieding plots zoveel aanvragen kreeg dat installaties van een modem zes weken of nog veel meer op zich lieten wachten.
                            Wat doe je dan als je net een overstap gevraagd hebt? Terug opzeggen en nog elders gaan?
                            Het gras is helemaal niet groener aan de overkant, tenzij er pas gezaaid of bemest werd.
                            Mensen zijn trouw zolang ze tevreden zijn, echt ontevreden klanten bollen het uiteindelijk altijd af.
                            Maar meestal blijven ze omdat buiten die ene frustratie de rest toch heel goed meevalt.
                            Wie laat een goed netwerk dat hij alle dagen gebruikt en waar hij tevreden over is achterwege omdat hij eens moet wachten bij een dienst dat hij om de zoveel jaar eens contacteert?
                            Er is maar één reden waarom mensen soms massaal overstappen en dat is de prijs of het aanbod ... al stappen sommigen over voor enkele Euro's per jaar en bij elke promotie zijn ze weer weg naar de volgende.
                            Ieders recht natuurlijk maar ik verkies een goed product boven een paar Euro verschil of eens wat geduld moeten hebben.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

De laatste keer dat ik naar Proximus belde, kwam ik in een contact center in Wallonië uit.
                              Ze hebben wellicht een deel van hun klantendienst geoutsourced.
                              Niets mis mee op zich, enkel hebben die mensen geen affiniteit met Proximus zelf en geen toegang tot alle nodige info.

Het proximusgebouw aan Brussel Noord is ook al langer niet meer van hun, maar nu in handen van een grootbank dacht ik.
                              Wellicht zijn ze verhuisd naar het Belgacomgebouw, waar er heel wat plek vrijgekomen zal zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Er zit wel wat waarheid in dat massaal opzeggen tot nadenken brengt, maar als iedereen zo zou reageren als er eens iets misloopt dan zou het schoon worden.
                                Om uw bemerkingen als voorbeeld te nemen ... stel dat bij een provider een groot aantal klanten plots zou opzeggen en overstappen, denk je niet dat de overnemende provider dan op korte tijd plots in de problemen zou komen en dat je er eveneens lang moet wachten?
                                Uit het verleden is gebleken dat Telenet bij een interessante aanbieding plots zoveel aanvragen kreeg dat installaties van een modem zes weken of nog veel meer op zich lieten wachten.
                                Wat doe je dan als je net een overstap gevraagd hebt? Terug opzeggen en nog elders gaan?
                                Het gras is helemaal niet groener aan de overkant, tenzij er pas gezaaid of bemest werd.
                                Mensen zijn trouw zolang ze tevreden zijn, echt ontevreden klanten bollen het uiteindelijk altijd af.
                                Maar meestal blijven ze omdat buiten die ene frustratie de rest toch heel goed meevalt.
                                Wie laat een goed netwerk dat hij alle dagen gebruikt en waar hij tevreden over is achterwege omdat hij eens moet wachten bij een dienst dat hij om de zoveel jaar eens contacteert?
                                Er is maar één reden waarom mensen soms massaal overstappen en dat is de prijs of het aanbod ... al stappen sommigen over voor enkele Euro's per jaar en bij elke promotie zijn ze weer weg naar de volgende.
                                Ieders recht natuurlijk maar ik verkies een goed product boven een paar Euro verschil of eens wat geduld moeten hebben.
                                Zeer goede en gefundeerde uitleg.... behalve de laatste vijf woorden. Je begint altijd en altijd opnieuw over "als je EENS langer moet wachten".
                                Heel dit topic gaat erover dat je BIJNA ALTIJD minstens 5 minuten aan de lijn hangt en dan nooit weet of die 5 minuten er 10 of 50 gaan worden.

Zoals Scherpie: als je ook maar één keer op misschien 1 miljoen oproepen het kunt waarmaken de klant méér dan een uur aan het lijntje te houden, dan is dat voor mij het virtuele failliet van dat betreffende call-center.

Bij mij: als ik op de hele overstapcyclus 1 of 2 keer een vraag heb en als ik 10 keer probeer (na max. 5 of 10 minuten wachten hoeft het voor mij niet meer, omdat ik dan nooit weet hoeveel maal 10 minuten die wachttijd gaat bedragen), en dan 1 of 2 keer na een fatsoenlijke wachttijd iemand aan de lijn heb dan vind ik dat de klant vierkant in het gezicht uitlachen. Als ik zou weten dat die wachttijd hoogst uitzonderlijk (ipv bijna altijd) wat langer is zou ik er misschien mee kunnen leven.
                                En ik weet dat ik, als ik dicht leg na 10 minuten, ik terug achteraan in de rij sta. Maar nog liever dat dan 100 keer te moeten aanhoren dat ik "binnen enkele ogenblikken" geholpen zal worden.

Dit weekend het omgekeerde meegemaakt (en zo hoeft het voor mij ook niet hoor, ik hoef geen 24/24 7/7 callcenter): ik bestel voor de eerste keer iets bij bol.com en heb een vraag over een promotie. Ik ga even kijken bij de contactgegevens om te zien wanneer ik maandag bij hen terecht kan en zie daar staan 24/24 en 7/7. Tja, om 23u15 zondagavond toch eens geprobeerd en ja, na 1,5 beltoon een "mens" aan de lijn. Dit vind ik overdreven van bol.com in de andere richting.
                                Last edited by nete; 11 april 2013, 12:03.

Comment

Working...
                                X