Re: Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?
Met "als je" bedoel ik zowel mezelf als iedereen ... en inderdaad, ook al zou het overal gemiddeld een kwartier duren om iemand vast te krijgen op een klantendienst en is dat vervelend, dan nog blijft het voor mij "als je eens moet wachten".
Waarom ... nog steeds hetzelfde : een mens belt gemiddeld maar één keer om de zoveel jaar naar de klantendienst van zijn provider, dat ge daar dan zelfs een half uur moet wachten is vervelend maar niet iets waarvan je zal sterven.
Maar een gemiddeld mens gaat wel veel vaker naar de dokter en daar moet je vaak een uur tot een paar uur wachten voor het aan u is niettegenstaande je misschien doodziek bent, niet recht kan blijven van de pijn of koorts en je wel een afspraak had waarbij je "op tijd" verwacht wordt.
Heb jij ooit al een klacht gestuurd naar een ziekenhuis om te melden dat je te lang moet wachten en dat ze onderbemand zijn?
Oorspronkelijk geplaatst door nete
Bekijk bericht
Waarom ... nog steeds hetzelfde : een mens belt gemiddeld maar één keer om de zoveel jaar naar de klantendienst van zijn provider, dat ge daar dan zelfs een half uur moet wachten is vervelend maar niet iets waarvan je zal sterven.
Maar een gemiddeld mens gaat wel veel vaker naar de dokter en daar moet je vaak een uur tot een paar uur wachten voor het aan u is niettegenstaande je misschien doodziek bent, niet recht kan blijven van de pijn of koorts en je wel een afspraak had waarbij je "op tijd" verwacht wordt.
Heb jij ooit al een klacht gestuurd naar een ziekenhuis om te melden dat je te lang moet wachten en dat ze onderbemand zijn?
Comment