Re: Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?
Toch de e-service lijn vastgekregen: 0800-99974. Het wordt hilarisch.
Mijn electronische aanvraag van gisteren om 15 uur is DEZE MORGEN goed ontvangen. Waarschijnlijk werken ze daar nog met een kruiwagen ?
En de mevrouw wist me te vertellen dat de "techniekers" (hopelijk méér dan één
), nu reeds bezig zijn met de aanvragen van tijdens het weekend te verwerken. Hallucinant.
Waarschijnlijk zit ik nu nog helemaal achteraan in hun "fichenbak".
En op de site maar reclame maken dat zo'n omschakeling binnen de 24 uur rond is. Misschien is dat wel zo vanaf dat ze na een week of zo uw "fiche" gevonden hebben ?
Nog hallucinanter: ik wil eens bellen naar de Belgacom boetiek in Gent om te vragen of zij iets aan het probleempje kunnen verhelpen als ik eens langskom, maar wat dacht je: geen telefoonnummer te vinden. Ik weet ook wel dat dat bewust is, anders krijgen die al die hopeloos wachtenden aan de lijn.
Toch de e-service lijn vastgekregen: 0800-99974. Het wordt hilarisch.
Mijn electronische aanvraag van gisteren om 15 uur is DEZE MORGEN goed ontvangen. Waarschijnlijk werken ze daar nog met een kruiwagen ?
En de mevrouw wist me te vertellen dat de "techniekers" (hopelijk méér dan één

Waarschijnlijk zit ik nu nog helemaal achteraan in hun "fichenbak".
En op de site maar reclame maken dat zo'n omschakeling binnen de 24 uur rond is. Misschien is dat wel zo vanaf dat ze na een week of zo uw "fiche" gevonden hebben ?
Nog hallucinanter: ik wil eens bellen naar de Belgacom boetiek in Gent om te vragen of zij iets aan het probleempje kunnen verhelpen als ik eens langskom, maar wat dacht je: geen telefoonnummer te vinden. Ik weet ook wel dat dat bewust is, anders krijgen die al die hopeloos wachtenden aan de lijn.
Comment