Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een geruzie....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat een geruzie....

    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Helemaal mee eens.

    En laten we vooral hopen dat ze de vuilnisbak binnen zet als ze terug is.
    Nogal cru! Mss dat ze dan heel wat lastige mensen erin zal vinden zodat ze die dan ook kan buiten zetten.
    Mods vinden jullie niet dat hier een slotje op moet of althans een berisping voor die pezewevers?
    Spijtig voor Monica want haar postings waren meestal juweeltjes waar anderen heel wat konden van leren.
    Zij is van nul gestart en heeft zich opgewerkt tot een volwaardige prof. Nogmaals proficiat Monica, maar van in 't begin had ik je opgemerkt en een prachtige toekomst voorspeld. Maar ja, de nijd en afgunst zijn groot en dan keert de forummeute zich tegen ieder die succes boekt.
    Nog veel succes gewenst en hopelijk tot ziens (zeer weldra).

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • Re: Wat een geruzie....

      Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      Mods vinden jullie niet dat hier een slotje op moet of althans een berisping voor die pezewevers?
      Henri ik heb ook reeds mijn ongenoegen geuit in een draadje van Monica dat ook ondertussen gesloten is...
      Dit draadje sluiten zou weer eens een "doofpot situatie" teweeg brengen dan eerder nadenken over de realiteit onder ogen zien.
      Mijn Topic heeft niets te maken met uitspraken in dit onderdeel maar de reacties in het algemeen bij SC modellen.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • Re: Wat een geruzie....

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Henri ik heb ook reeds mijn ongenoegen geuit in een draadje van Monica dat ook ondertussen gesloten is...
        Dit draadje sluiten zou weer eens een "doofpot situatie" teweeg brengen dan eerder nadenken over de realiteit onder ogen zien.
        Mijn Topic heeft niets te maken met uitspraken in dit onderdeel maar de reacties in het algemeen bij SC modellen.
        Je hebt overschot van gelijk en ik steun je 100%.
        Mijn eerste reactie in deze topic ging eveneens over de SC modellen maar het originele onderwerp werd snel overladen door "malafide"" interventies die er niets mee te maken hadden en erop uit waren om serieuze posters te denigreren (waarbij de mods doen alsof hun neus bloedt).

        P.S. wellicht gaat de censuur nu beginnen.

        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • Re: Wat een geruzie....

          Homo hominis lupus est ....

          Comment


          • Re: Wat een geruzie....

            Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
            Spijtig voor Monica want haar postings waren meestal juweeltjes waar anderen heel wat konden van leren.
            Zij is van nul gestart en heeft zich opgewerkt tot een volwaardige prof. Nogmaals proficiat Monica, maar van in 't begin had ik je opgemerkt en een prachtige toekomst voorspeld. Maar ja, de nijd en afgunst zijn groot en dan keert de forummeute zich tegen ieder die succes boekt.
            Nog veel succes gewenst en hopelijk tot ziens (zeer weldra).

            Henri
            Ik denk dat het dikwijls zo wel loopt. Ik vond het stuk voor stuk prachtige foto's.
            Spijtig, een verlies in mijn ogen.

            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Henri ik heb ook reeds mijn ongenoegen geuit in een draadje van Monica dat ook ondertussen gesloten is...
            Dit draadje sluiten zou weer eens een "doofpot situatie" teweeg brengen dan eerder nadenken over de realiteit onder ogen zien.
            Mijn Topic heeft niets te maken met uitspraken in dit onderdeel maar de reacties in het algemeen bij SC modellen.
            Inderdaad, dit hoeft niet op slot. De start ging uiteindelijk over ander geruzie en gemuggenzift.
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

            Comment


            • Re: Wat een geruzie....

              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              Dat is precies mijn visie. Als je alles in de hand hebt verwacht ik perfecte resultaten. Maar velen zien het enkel als een soort exhibitionisme en tonen dikwijls foto's met heel wat gebreken. Maar opgelet als je er hun aandacht op vestigt want dan hebben ze zere teentjes en zijn vlug in hun g*t gebeten.
              Alle fouten waarop bemerkingen kwamen worden door de poster dan meestal gerechtvaardigd omdat hij (zij) het speciaal zo gewild heeft. Ergo: fotograaf heeft bewust fouten gemaakt en gaat er prat op dat iedereen ze kan zien.
              Om de zaak dan nog te verergeren worden ze daarbij ondersteund door hun aanbidders die als een wilde meute je gaan aanvallen. De persoon die een opmerking durfde te maken wordt daarbij als boeman afgeschilderd en zelfs als lastpost geweerd bij latere interventies.

              Henri
              Je kon het niet beter verwoorden Henri , ook mijn mening

              Comment


              • Re: Wat een geruzie....

                Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                Je hebt overschot van gelijk en ik steun je 100%.
                Mijn eerste reactie in deze topic ging eveneens over de SC modellen maar het originele onderwerp werd snel overladen door "malafide"" interventies die er niets mee te maken hadden en erop uit waren om serieuze posters te denigreren (waarbij de mods doen alsof hun neus bloedt).

                P.S. wellicht gaat de censuur nu beginnen.

                Henri
                [Mod-LesC]Als jij erop uit bent dat er nog meer Moderators hun kap over de haag gooien, dan ben je goed bezig.
                Altijd gemakkelijk om het op de Mods te steken. En inderdaad: als wij een draad opruimen en later sluiten is het "een doofpotoperatie" of "censuur".
                Wat kunnen wij wel goed doen? [/Mod]
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                Comment


                • Re: Wat een geruzie....

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  [Mod-LesC]Als jij erop uit bent dat er nog meer Moderators hun kap over de haag gooien, dan ben je goed bezig.
                  Altijd gemakkelijk om het op de Mods te steken. En inderdaad: als wij een draad opruimen en later sluiten is het "een doofpotoperatie" of "censuur".
                  Wat kunnen wij wel goed doen? [/Mod]
                  Al de rest buiten beschouwing gelaten heb je wel gelijk. Nogal een geluk dat er hier Mod's zijn.
                  Ik geef ook wel toe dat ik niet graag in jullie plaats zou zijn, want ik neem aan dat jullie dit nog in je 'vrije tijd' doen?

                  Dit Topic neemt anders wel serieuse proporties aan.
                  Last edited by jumpforjoy; 20 oktober 2010, 17:43. Reden: beetje leesbaarder (eens enter gedrukt)
                  Nikon D7000 en wat lenzen.
                  http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                  Comment


                  • Re: Wat een geruzie....

                    [Mod-LesC]Blij dat we toch wat steun krijgen. Tuurlijk in onze vrije tijd, die bij de meesten van ons zo miniem is dat er van zelf nog foto's maken, ontwikkelen en posten niet veel meer in huis komt. Vergeet nooit dat wij op de eerste plaats collega's fotografen zijn.
                    Geen ruzie in deze draad aub. Deze is speciaal in het leven geroepen om de ruzie in de andere draden, en in één welbepaald subforum aan de kaak te stellen.[/Mod]
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                    Comment


                    • Re: Wat een geruzie....

                      http://forum.belgiumdigital.com/2852063-post28.html

                      @ Kodachrome:
                      Je mag in 1001 dingen gelijk hebben, maar ik vind het ook niet nodig dat je een topic waar je lof in zwaait voor de TS tegelijk een veeg uit de pan geeft naar andere fotografen.
                      Als ik nu zou censureren dan ga ik die replies van jou eerst halveren.

                      Comment


                      • Re: Wat een geruzie....

                        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                        Terug? Normaal krijgt ze toch een levenslange ban voor het weghalen van al je postings?
                        Neen, de tarief is 1 maand ban

                        Comment


                        • Re: Wat een geruzie....

                          Ik had me serieus voorgenomen voorlopig niets te lezen op het forum, maar werd per mail door een BD-er op dit topic geattendeerd.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                          en ondertussen heeft Monica de beruchte foto weggehaald, ook de andere van haar recente topics.
                          Maar ja, ze gaat internationaal zegt ze.
                          De Benelux is te klein geworden voor haar.
                          Dus neemt ze haar foto's mee.
                          Weer een ijdeltuit minder op het forum.
                          1) Wat heb ik jou ooit aangedaan dat ik deze behandeling van jou krijg?
                          2) Je verdraait willens en wetens mijn woorden: Ik heb aangegeven graag te kleppen met andere kidsfotografen en die vind je vooral op Engelse en Amerikaanse fora. Ook Mietie en Krulle zijn daar te vinden. Ik (maar daarin sta ik echt niet alleen) vind echt dat er in NL en Belgie veel te weinig aandacht is voor deze tak van fotografie, dus mag ik misschien mijn info halen en mijn ervaringen delen buiten de Benelux?
                          Waar jij het vandaan haalt dat ik internationaal ga en dat de Benelux te klein is voor me?...Ik vind dit echt in en in gemeen.....vals en opruiend.
                          Dit stukje, waar sommigen natuurlijk gretig op in gaan, zegt mij meer over jouw inborst dan de mijne. Mensen die mij echt kennen weten dat ik alles behalve een ijdeltuit ben, eerder onzeker over mijn eigen kunnen.

                          Het is precies deze sfeer die ik spuug en spuug zat ben. Gatverdamme!

                          Deze is ook hilarisch:

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                          Het zijn steeds dezelfde figuren die terugkomen in de 'ruzietopics', dit kan toch gemakkelijk opgelost worden ?
                          Wimpy, ik kom jou alleen maar in topics tegen waar wat te bashen valt. Je geeft nooit feedback op mijn foto's (prima hoor , daar niet van) maar komt als een duveltje uit een doosje tevoorschijn als je weer wat onraad ruikt. Zie hier bv.
                          Check je eigen statistieken eens. Meer dan verkopen en af en toe een steek onder water plaatsen doe jij hier toch niet? Jouw oplossing zou wel eens heel hard tegen je eigen persoontje kunnen werken. Wij noemen dat in NL: "de hand in eigen boezem steken".

                          Dan de opmerking van de meest eerlijke forummer op BD (right) over de man in een van mijn foto's. Deze meneer had zijn punt heel goed kunnen maken zonder van alles te insinueren over de man op het familieportret.Ik vind sowieso dat er veel te snel en veel te gemakkelijk van alles geschreven wordt over modellen. Men vergeet dat veel modellen hier meelezen. Termen als ongeschoren bink, zij de lusten ik de lasten.. vind ik gewoon not done. En of dat slechts een beeld is wat de foto bij je oproept en niet de realiteit, boeit al me helemaal niet.

                          Nu men dan toch deze voorbeelden aangehaald heeft heb ik een vraag.
                          Waarom valt men massaal over het feit dat ik uitleg waarom ik niet gecharmeerd ben van zijn opmerking over een vader op een foto van me en ik gewoon vraag om een beoordeling van de foto en niet mijn modellen. Ik ben nergens persoonlijk naar deze BD-er toe en schoffel hem niet onderuit.
                          Ik pen daar gewoon mijn gevoelens neer. Niets meer, niets minder.

                          En waarom vindt men opmerkingen zoals Control-Z hierboven schrijft (vals, onwaar en een regelrechte persoonlijke aanval) volkomen begrijpelijk en valt er bijna niemand over?

                          DAT is wat mij enorm dwars zit.

                          Als toetje wordt er nog gezemeld of de witte achtergrond wel echt wit genoeg is en legt een andere fotograaf me uit dat de boombladeren onderin de hoek van mijn foto toch echt niet kunnen. Rommel noemde hij het...waar ik ook nog eens gemakshalve mijn signature overheen had geplaatst. Het ging hier om een kinderportret IN HET BOS.

                          De enige reden waarom ik hier nog reageer is om nu regelrecht een confrontatie aan te gaan met mensen die naar mijn mening een forum verzieken. Helaas lopen er genoeg rond. Dus als mensen nog wat meer vuilnis (om dat woord dan ook maar te gebruiken) willen buiten zetten, doe dat nu...ik zeg de dingen liever recht in iemand zijn porem en heb een broertje dood aan dat achterbakse gedoe.

                          Comment


                          • Re: Wat een geruzie....

                            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                            http://forum.belgiumdigital.com/2852063-post28.html

                            @ Kodachrome:
                            Je mag in 1001 dingen gelijk hebben, maar ik vind het ook niet nodig dat je een topic waar je lof in zwaait voor de TS tegelijk een veeg uit de pan geeft naar andere fotografen.
                            Als ik nu zou censureren dan ga ik die replies van jou eerst halveren.
                            Lut, met alle respect voor je inzet en je weet dat ik je enorm waardeer....maar als je echt wilt censureren, zou ik een ander topic eens schonen. Pete, een van de meest positieve en geduldige professionele fotografen op dit forum is niet voor niets verdwenen van BD vorige week. Zoals al heel veel integere mensen hier van het podium zijn verdwenen.

                            Comment


                            • Re: Wat een geruzie....

                              Het is 'K' die over mods en censureren begon. Daarom mijn reply.

                              Comment


                              • Re: Wat een geruzie....

                                Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                                Neen, de tarief is 1 maand ban
                                Haha.
                                De jury hier heeft ook beslist om twee reacties te verwijderen.
                                Allee, we kunnen weer "normaal ???" verder
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X