Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een geruzie....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat een geruzie....

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Spijtig, niet echt scherp.
    Begrijpt ge da nu nie ? Da's nen "flou artistique" !

    Comment


    • Re: Wat een geruzie....

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Voor een beginner kan die onscherpe foto heel goed zijn beste foto zijn. We zijn allemaal ergens moeten beginnen, niet? (Ik ben trouwens even naar jouw "binnenkomers" gaan kijken, dat waren dus ook je "beste" foto's, op dat moment toch? )
      Ik heb zelf heel veel (o.a. over scherpte, maar ook over witbalans, compo, tegenlicht, om nog niet te spreken van postprocessing...) geleerd hier op het BD-forum. En nee, alle commentaar was niet even mals, maar eigenlijk nog liever een slechte commentaar* dan helemaal gene. Ik heb hier nog altijd een fotootje rondslingeren dat 445 keer bekeken is en nog 0 reacties heeft.

      ------
      * als die slechte commentaar bijvoorbeeld iets is als: "ik vind jouw foto niet goed, want je zee staat scheef", kun je nog altijd iets uit leren. Maar aan "Jouw foto trekt op niks" heeft niemand wat.
      Ben ik akkoord mee. dat de scherpte verkeerd kan liggen, ben ik het mee eens, maar een totaal onscherpe foto vind niemand goed.

      btw: leuk spelletje, amusement nog
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

      Comment


      • Re: Wat een geruzie....

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Die modellen wil ik wel mee nemen....
        Kom toch hé..
        We doen allemaal het gene waar we zo "goed" in zijn op ons eigen manier of tenminste dat proberen we toch..Of we nu prof zijn of beginner maakt niet uit ,maar elkaar zo liggen afkafferen soms...Ja dat moet je maar doen op een forum..
        IK hoor nu al overal van mensen die ik tegen kom dat BD een ruzie forum is...
        Dat is hard om te horen...en wel spijtig. Dat komt gewoon door een paar rotte appels die ik niet met naam ga noemen die voor dit zorgen..
        Ga aub jongens en meisjes naar een andere site en verziek ze daar met jullie verhevenheid....en laat de gewone mens ook zijn plezier..
        En daar hou ik het op...
        Moest me gewoon van het hart...
        exactly
        Mijn site...
        vandaelefotografie.be
        * BD0916BE *

        Comment


        • Re: Wat een geruzie....

          Ik heb de afgelopen maand geleerd om :
          voorlopig niet meer te posten
          maar
          vooral
          Lezen,zien en zwijgen

          Heb nu meer plezier aan het forum, kan eens lekker in mezelf lachen om de commentaren die ik soms lees, ga dan ook regelmatig eens naar de persoon zijn foto's kijken, die commentaren geeft, en zie dan dat hij/zij deze op zijn eigen foto's kan toepassen :

          en voor de rest is het precies het programma "het eiland" waarin de uitspraak dikwijls tot zijn recht komt : ZEVER,ZEVER,GEZEVER, l*llen om te l*llen


          ps mochten er schrijffouten zijn, vermaak U dan AUB om ze te verbeteren
          Last edited by Josv; 19 oktober 2010, 19:13.
          Jos
          Site

          Comment


          • Re: Wat een geruzie....

            Oorspronkelijk geplaatst door Aeolis Bekijk bericht
            U kan altijd een dialoog met uzelf beginnen, misschien leert u nog wel bij.
            Monoloog is eerder iets voor u hé ... 49 topics gestart waarvan 30 in "aangeboden".

            Je kan hier vinden wat je nog zoekt.
            Last edited by VerSeg; 19 oktober 2010, 23:20.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Re: Wat een geruzie....

              Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
              ... Denk dat Jos op die foto bedoelt dat de setup niet 100% is, de man zit was los van de rest. Het gat dat je ziet tussen hem en zijn vrouw, en dat opvalt dat hij met een lange arm haar vasthoud. Ook het feit dat de 2 kindjes bij de mama zitten en geen bij de papa. En ergens kan ik hem daar wel in volgen.
              Jullie zijn er zonder mijn hulp ook uitgekomen, zie ik.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • Re: Wat een geruzie....

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Jullie zijn er zonder mijn hulp ook uitgekomen, zie ik.
                Was niet zo moeilijk, gewoon starten met een open geest en niet direct denken dat mensen alles slecht bedoelen en je komt al ver.
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

                Comment


                • Re: Wat een geruzie....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
                  Ik heb de afgelopen maand geleerd om :
                  voorlopig niet meer te posten
                  maar
                  vooral
                  Lezen,zien en zwijgen

                  Heb nu meer plezier aan het forum, kan eens lekker in mezelf lachen om de commentaren die ik soms lees, ga dan ook regelmatig eens naar de persoon zijn foto's kijken, die commentaren geeft, en zie dan dat hij/zij deze op zijn eigen foto's kan toepassen :

                  en voor de rest is het precies het programma "het eiland" waarin de uitspraak dikwijls tot zijn recht komt : ZEVER,ZEVER,GEZEVER, l*llen om te l*llen


                  ps mochten er schrijffouten zijn, vermaak U dan AUB om ze te verbeteren
                  Niet zo goed gelukt precies.
                  Sorry maar deze kon ik echt niet laten liggen
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

                  Comment


                  • Re: Wat een geruzie....

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Jullie zijn er zonder mijn hulp ook uitgekomen, zie ik.
                    en ondertussen heeft Monica de beruchte foto weggehaald, ook de andere van haar recente topics.
                    Maar ja, ze gaat internationaal zegt ze.
                    De Benelux is te klein geworden voor haar.
                    Dus neemt ze haar foto's mee.
                    Weer een ijdeltuit minder op het forum.

                    Comment


                    • Re: Wat een geruzie....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      en ondertussen heeft Monica de beruchte foto weggehaald, ook de andere van haar recente topics.
                      Maar ja, ze gaat internationaal zegt ze.
                      De Benelux is te klein geworden voor haar.
                      Dus neemt ze haar foto's mee.
                      Weer een ijdeltuit minder op het forum.
                      Laten we haar succes wensen. Veel succes.

                      It's easy to love
                      it's easy to hate
                      but it takes strenght to be gentle and kind (the smiths)

                      Comment


                      • Re: Wat een geruzie....

                        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                        Laten we haar succes wensen. Veel succes.
                        Helemaal mee eens.

                        En laten we vooral hopen dat ze de vuilnisbak binnen zet als ze terug is.
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • Re: Wat een geruzie....

                          Jammer vind ik het....
                          Ben er serieus van geschrokken....
                          Nu even de MODs de vuilbakken laten buitenzetten vind ik..

                          Toen ik dit topic starte wist ik precies waar ik het over had...
                          Ik krijg nog gelijk ook nondedju...
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • Re: Wat een geruzie....

                            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Jammer vind ik het....
                            Ben er serieus van geschrokken....
                            Nu even de MODs de vuilbakken laten buitenzetten vind ik..

                            Toen ik dit topic starte wist ik precies waar ik het over had...
                            Ik krijg nog gelijk ook nondedju...
                            Trek het je niet aan, Pascal. De klad zat er al een hele poos in bij mensen en modellen.
                            Zo erg dat ik er wel eens ging kijken, maar nooit ergens op reageerde. Ik kom hier voor
                            mijn plezier, en met plezier, en niet om over eierschalen te lopen, of om uit te kijken
                            waar ik mijn voeten zet om toch maar geen lange tenen te treffen, of om me zo smal te
                            maken dat ik voorbij sommige opgeblazen ego's kan, noch om met mensen om te gaan
                            die elkander het licht in de ogen niet gunnen.
                            Gelukkig blijft er nog genoeg op het forum over om wél van te genieten. Je weet toch
                            dat je altijd in gezelschap moet blijven van hen die een beter mens van je maken...

                            Comment


                            • Re: Wat een geruzie....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                              En laten we vooral hopen dat ze de vuilnisbak binnen zet als ze terug is.
                              Terug? Normaal krijgt ze toch een levenslange ban voor het weghalen van al je postings?

                              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                              Comment


                              • Re: Wat een geruzie....

                                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                                Gelukkig blijft er nog genoeg op het forum over om wél van te genieten.

                                mee eens en:
                                deze zin maar even geQuote, omdat ik het een heel goeie vind.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X