Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een geruzie....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat een geruzie....

    Vind dat iedereen hier wel zijn zegje gedaan heeft en dat het duidelijk is dat er wel degelijk grote meningsverschillen bestaan op bepaalde topics en individuen.
    Ik zou gewoon willen afsluiten met te zeggen....
    Mensen leg een eerst je hand in eigen boezem en denk denk na voor je iets zegt...bezint eer je begint en daarmee zou ik gewoon dit topic willen sluiten om verdere off topic toestanden te vermeiden.
    Het is namelijk niet de bedoeling om zulke zaken uit te lokken of er moet iemand anders nog zijn zegje willen doen?
    Ben blij dat alle betrokken personen die zich geroepen voelden om even te reageren ook hun zegje gedaan hebben..
    Dank U daarvoor en weet dat je niet alleen staat op (de wereld) BD..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • Re: Wat een geruzie....

      Op vraag van TS gaat er nu een slotje op, zoals hij zegt heeft zowat iedereen zijn zegje kunnen doen, bovendien vind ik het een mooie afsluiter.

      Red Falcon
      Moderator.
      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment

      Working...
      X