Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een geruzie....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wat een geruzie....

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    denk toch dat het eerder de wijze van schrijven is dan de schrijfwijze!
    grt,bouk.
    Hihi boek
    Dus liefst een wijze schrijver
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #17
      Re: Wat een geruzie....

      Hier heb je een forum senioren net waar er diverse hobby's zijn onder meer ook een fotoforum.
      Ik heb er al wel eens reacties gelezen over BD en als er iemand daar iets juist uit de doeken doet dan word er al snel geantwoord met weer ene van BD zeker.
      Maar ja op elk forum is er wel wat en dat moet je er maar bijnemen.
      Bedoeling blijft toch nog altijd onze kennis uit te wisselen en andere ervaringen op te nemen.
      Als ik kan help ik altijd ook al heeft men het al 100keer gevraagd, zoeken is voor vele beginners niet zo overzichtelijk als voor ons omdat we het al wel ergens eens gelezen hebben.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

      Comment


      • #18
        Re: Wat een geruzie....

        awel, nu het toch door iemand anders wordt aangehaald; het is jullie wellicht al wel opgevallen
        maar van zolang ik geregistreerd ben op BD heb ik maar zeer weinig foto's geplaatst.
        Ik ben wel actief maar enkel om mee te discussiëren en/of een vraag te stellen over... uiteraard...fotografie.

        Het is niet dat ik geen negatieve kritiek verdraag maar wanneer ik sommige reacties lees op foto's dan denk ik bij mezelf; ik vertik het dus hé om daar ooit nog één foto te posten.

        just my dos pesos
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #19
          Re: Wat een geruzie....

          Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
          awel, nu het toch door iemand anders wordt aangehaald; het is jullie wellicht al wel opgevallen
          maar van zolang ik geregistreerd ben op BD heb ik maar zeer weinig foto's geplaatst.
          Ik ben wel actief maar enkel om mee te discussiëren en/of een vraag te stellen over... uiteraard...fotografie.

          Het is niet dat ik geen negatieve kritiek verdraag maar wanneer ik sommige reacties lees op foto's dan denk ik bij mezelf; ik vertik het dus hé om daar ooit nog één foto te posten.

          just my dos pesos
          Ik plaats ook niet veel foto's maar ik mag zeggen dat ze zeer "lief" voor me zijn
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Re: Wat een geruzie....

            "Waarom denk je dat ik niet meer post".....
            hoe dikwijls lees je dit op BD.....

            Modellenfotografie wordt oh zo overgewaardeerd op BD . Nochtans, ze hebben alles in de hand (model, decor, belichting..... ALLES!) Dan heb ik meer respect voor een mooi landschap dat je moet zien en op het goede moment op de plaats zijn of een mooie concertopname waar je niks in de hand hebt. en vaak zeer beperkt in tijd om te mogen fotograferen.
            Last edited by vinstermik; 12 oktober 2010, 20:53.

            Comment


            • #21
              Re: Wat een geruzie....

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ik plaats ook niet veel foto's maar ik mag zeggen dat ze zeer "lief" voor me zijn
              Ik verwacht niet bij iedere foto ooohhhhhh's en waaaauuuuuuwwwww's als reactie
              maar een beetje opbouwende kritiek is toch oh zo veel leuker dan je werk, waaraan je vaak uren hebt gespendeerd, meteen tot aan de grond af te breken.

              En da's vaak een probleem op vele fora, je hebt een nicknaam, niemand kent of ziet je en wie is nu eigenlijk de persoon die achter zo'n schuilnaam verborgen zit?
              een professionele fotograaf of een marginale hooligan?

              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • #22
                Re: Wat een geruzie....

                Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                "Waarom denk je dat ik niet meer post".....
                hoe dikwijls lees je dit op BD.....

                Modellenfotografie wordt oh zo overgewaardeerd op BD . Nochtans, ze hebben alles in de hand (model, decor, belichting..... ALLES!) Dan heb ik meer respect voor een mooi landschap dat je moet zien en op het goede moment op de plaats zijn of een mooie concertopname waar je niks in de hand hebt. en vaak zeer beperkt in tijd om te mogen fotograferen.
                Je hebt gelijk.
                Alhoewel de HOF_foto's dit niet bewijzen
                In de HOF zie je zo van alles wat.

                Mannen met vrouwen is van alle tijden
                't Is daarom ook dat de Playboy zoveel "gelezen" wordt he Roland

                Mannen zijn geil beesten
                Ze zeggen dat meestal van anderen maar nooit over hun zelf
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #23
                  Re: Wat een geruzie....

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Je hebt gelijk.
                  Alhoewel de HOF_foto's dit niet bewijzen
                  In de HOF zie je zo van alles wat.

                  Mannen met vrouwen is van alle tijden
                  't Is daarom ook dat de Playboy zoveel "gelezen" wordt he Roland

                  Mannen zijn geil beesten
                  Ze zeggen dat meestal van anderen maar nooit over hun zelf
                  Ik zeg ook niet dat er geen mooie modellen foto's zijn. Ik zeg alleen dat Modellen fotografie overgewaardeerd wordt.

                  Playboy en "gelezen" past inderdaad niet goed samen

                  Comment


                  • #24
                    Re: Wat een geruzie....

                    Even tussendoor: kan ik wel gewoon ongewapend naar BD-live komen met al die ruzie?

                    Comment


                    • #25
                      Re: Wat een geruzie....

                      Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                      Even tussendoor: kan ik wel gewoon ongewapend naar BD-live komen met al die ruzie?
                      De Jeneverfeesten in Hasselt is misschien een mooi alternatief.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Wat een geruzie....

                        Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                        "Modellenfotografie wordt oh zo overgewaardeerd op BD . Nochtans, ze hebben alles in de hand (model, decor, belichting..... ALLES!) Dan heb ik meer respect voor een mooi landschap dat je moet zien en op het goede moment op de plaats zijn of een mooie concertopname waar je niks in de hand hebt. en vaak zeer beperkt in tijd om te mogen fotograferen.
                        Dat is precies mijn visie. Als je alles in de hand hebt verwacht ik perfecte resultaten. Maar velen zien het enkel als een soort exhibitionisme en tonen dikwijls foto's met heel wat gebreken. Maar opgelet als je er hun aandacht op vestigt want dan hebben ze zere teentjes en zijn vlug in hun g*t gebeten.
                        Alle fouten waarop bemerkingen kwamen worden door de poster dan meestal gerechtvaardigd omdat hij (zij) het speciaal zo gewild heeft. Ergo: fotograaf heeft bewust fouten gemaakt en gaat er prat op dat iedereen ze kan zien.
                        Om de zaak dan nog te verergeren worden ze daarbij ondersteund door hun aanbidders die als een wilde meute je gaan aanvallen. De persoon die een opmerking durfde te maken wordt daarbij als boeman afgeschilderd en zelfs als lastpost geweerd bij latere interventies.

                        Henri
                        lidnummer: BD0435BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Wat een geruzie....

                          Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                          Dat is precies mijn visie. Als je alles in de hand hebt verwacht ik perfecte resultaten. Maar velen zien het enkel als een soort exhibitionisme en tonen dikwijls foto's met heel wat gebreken. Maar opgelet als je er hun aandacht op vestigt want dan hebben ze zere teentjes en zijn vlug in hun g*t gebeten.
                          Alle fouten waarop bemerkingen kwamen worden door de poster dan meestal gerechtvaardigd omdat hij (zij) het speciaal zo gewild heeft. Ergo: fotograaf heeft bewust fouten gemaakt en gaat er prat op dat iedereen ze kan zien.
                          Om de zaak dan nog te verergeren worden ze daarbij ondersteund door hun aanbidders die als een wilde meute je gaan aanvallen. De persoon die een opmerking durfde te maken wordt daarbij als boeman afgeschilderd en zelfs als lastpost geweerd bij latere interventies.

                          Henri
                          Joe aar raait Henri
                          Ik kan mis zijn maar ze zoeken ook "rap succes".
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #28
                            Re: Wat een geruzie....

                            Ik hoop dat dit topic niet uitnodigt om verder te ruzieën.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Wat een geruzie....

                              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              Om de zaak dan nog te verergeren worden ze daarbij ondersteund door hun aanbidders die als een wilde meute je gaan aanvallen. De persoon die een opmerking durfde te maken wordt daarbij als boeman afgeschilderd en zelfs als lastpost geweerd bij latere interventies.

                              Henri
                              Das nu eens de nagel op de kop sé..
                              Ik vind ook dat kritieken door andere mensen gegeven die nooit in de Modellen topics komen ook ondergewaardeerd worden of waar er zelf geen gehoor wordt aan gegeven..

                              Een speciaal clubke toch wel....met uitzondering bevestigend de regel...
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment


                              • #30
                                Re: Wat een geruzie....

                                Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                                Ik hoop dat dit topic niet uitnodigt om verder te ruzieën.
                                Lut waarom zou dit zover moeten komen..?
                                Deze reacties zijn toch gegrond of niet?
                                Het gaat hier wel om het imago van BD hoor..
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                Als je schiet..schiet dan raak!
                                500 PIXHuawei P30 PRO

                                Comment

                                Working...
                                X